Oktober2007

Hvid eller ivory...

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ivory er en farvekategori i stil med "knækket hvid". Farven er ikke én, men en række mulige farver, der ligger tæt opad hinanden. Da jeg skulle købe en taske til Majken, som skulle være i Ivory, måtte jeg vælge mellem 16 forskellige farver, der alle var defineret som ivory. De spændte sig fra en næsten ren hvid til en let rosa over en let laksefarvet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en god idé at smutte forbi en stofbutik. Så kan du med egne øjne se forskellen.

Ellers kan du måske spørge, når du skal prøve kjole. Hvis altså det er i den forbindelse, du skal kende forskel på hvid og ivory. Hvis det er dugene, der skal passe til kjolen, kan du jo evt kontakte brudeforretningen og høre hvilken farve din kjole har... Måske har du fået en farveprøve med fra forhandleren som du kan sammenligne med?? Det fik jeg i hvert fald.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe...Jeg har ikke fået noget som helst af en forhandler.... Jeg har nemlig bestilt via nettet!!! :huh:

Og nu har jeg lige trykket på knappen og bestilt min kjole i ivory!!!! :o

Jeg kom helt til at svede over det :rolleyes: . Det var Katjas stofpröver der gjorde at det blev ivory!! Så tak til Katja :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer