stub

Indgangs-sang - kan man det?

20 indlæg i dette emne

Hej Piger... kvinder og voksne damer!

Jeg har nu siddet og tudet et par gange over Marie Laugesens "Lov mig" - den er simpelthen SÅ rammende i teksten på perioden omkring, da jeg mødte manden min....

Lov mig

Jeg var alene her,

ønskede ej mer',

men så kom du.

Jeg så ikke noget specielt,

så nogen må ha' sendt dig fra himlen.

Og nu vil jeg gi' mig selv til dig,

gøre alt du vil,

kun én ting skal du gi' mig.

Lov mig,

lov mig du vil elske for evigt,

sig at du vil,

sig du vil..

Så er jeg den, yeaahh..

Lov mig,

du skal love mig at elske mig for altid,

sig at du vil,

så er jeg din.

Brandt er jeg blevet før,

bag lukkede der var kun smerte,

nu be’r jeg til at det jeg vil,

lette mit sunkede hjerte,

så vil jeg gi mig selv til dig,

gøre alt du vil,

kun én ting skal du gi' mig.

Lov mig,

lov mig du vil elske mig for evigt,

sig at du vil.. ooh..

Så er jeg din.

Lov mig,

lov lov mig,

du skal love mig at elske mig for altid,

sig at du vil,

så er jeg din..

Yeaaih..

Og nu vil jeg gi mig selv til dig,

gøre alt du vil,

kun én ting skla du gi mig..

lov mig,

lov mig du vil elske mig for evigt.

Sig at du vil,

sig det..

Så er jeg din, mhmm..

Lov mig,

lov mig,

du skal love mig at elske mig for altid.

Sig at du vil,

så er jeg diiin!

Lyt til den HER

Men så er det jeg tænker... Kan man godt gå ind og op ad gulvet til den???? Eller er det "for meget" eller "forkert"?

Detaljen er måske, at min far netop var død i juni, da jeg møste Manden i august... - og ja jeg har tænkt mig at gå ALENE op i Kirken (meget imod min mors holdning, da hun mener at jeg skal gå med min halvbror som jeg er opvokset sammen med - han har været min faderfigur, da min mor og far gik fra hinanden før jeg blev født...!)

Men ja... alene op ad kirkegulvet til denne sang - kan man det? Kunne allerbedst tænke mig, om der blevet spillet guitar og jeg selv kunne synge den - men hey, realisten i mig tænker, at det nok alligevel er et LIDT for ambitiøst projekt... så så man mig komme storvrælende op ad kirkegulvet til en mærkelig melodi... he he...

Arj, men hvad synes I?

Redigeret af stub
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hiver lige den her op igen!!!!

I er SIMPELTHEN nødt til at hjælpe mig med hvad jeg skal gøre....

Er totalt i vildrede!!!! :thumbsupsmileyanim:

Skal jeg tage den traditionelle "here somes the bride" med fare for at jeg vil skraldgrine hele vejen op ad kirkegulvet - og gøre alle de traditionsrige gæster (u)tilfredse (u'et hvis jeg griner)... Eller skal jeg tage "Lov mig" - sunget af Maria Holm Søby (klik her for at høre hende og se hendes hjememside) med frygt for at folk bliver "overraskede" og skuffede over noget utraditionelt??? Det skal siges at Maria i forvejen skal synge én sang... I believe in you and me!

HJÆLP MIG!!!!!! Bare kom med jeres uforbeholdne meninger....

Redigeret af stub
0

Del dette indlæg

Hvis den betyder noget for dig, som jeg synes du gi'r udtryk for og præsten siger god for det, så syntes jeg du skal gøre det.... mht. hvad gæsterne siger, så ville jeg ikke tænke på hvad de syntes, hvis den betød noget for mig den sang. Traditionelt eller utraditionelt...

Vi skal synge "Du kom med alt det der var dig" og ikke "Det er så yndigt" og det er der også nogle der har deres mening om, men det må de også gerne have, men det bliver ikke lavet om af den grund :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis den betyder noget for dig, som jeg synes du gi'r udtryk for og præsten siger god for det, så syntes jeg du skal gøre det.... mht. hvad gæsterne siger, så ville jeg ikke tænke på hvad de syntes, hvis den betød noget for mig den sang. Traditionelt eller utraditionelt...

Vi skal synge "Du kom med alt det der var dig" og ikke "Det er så yndigt" og det er der også nogle der har deres mening om, men det må de også gerne have, men det bliver ikke lavet om af den grund :thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes det er super fornyende og cool..

Jeg kunne også godt selv tænke mig at have en anden sang end "Here comes the bride" - syn's sgu den er for gammeldags til mig.

Måske en lækker melodi som jeg holder af...

Min far døde for snart 9 år siden og jeg har spurgt min mor om hun ikke vil følge mig op.

- jeg syntes det er lidt specielt at du vil gå alene op.. tror jeg ikke jeg kunne..

Knus Marins

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det virker som om du brænder for at gå op til den sang.. Hvad siger din tilkommende? Du kan da gå ind til hvad som helst synes jeg!

Jeg ville nok ALDRIG forsøge mig med selv at synge på vej op af gulvet. Jo, effekten og tanken om det kan jeg godt følge dig i, men for mig ville jeg miste en masse ved at skulle koncentrere mig om at synge. Det er simpelthen så stort, at gå op af det gulv, at se på smilet i min elskedes ansigt, når han med øjnene fortæller mig hvor meget han elsker mig, og hvor smuk han synes jeg er. At se de glade ansigter omkring mig og den alt alt for korte tur før det er overstået. Det ville jeg ikke have undværet! Jeg var minsandten nervøs nok i forvejen og min far måtte flere gange holde mig tilbage, så fotograferne fik en chance.. Jeg stormede bare deropad ;)

Hvis du i forvejen har en sanger i kirken, så gør det dog!!! DEn er jo ufattelig smuk og stemningsfuld. Måske kunne man i kirkehæfterne skrive teksten, så gæsterne kunne følge med, hvis de ikke kender sangen i forvejen..

Pøj pøj med det

:thumbsupsmileyanim:

Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en rigtig smuk sang at gå op til! Det skal du da bare gøre - også alene, hvis du gerne vil det!!

Jeg ville godt nok heller ikke selv synge den. Det ville være for meget at overskue på en gang. Lad Maria om det.

Jeg tænkte på en ting: Hvor lang er kirkegulvet? Jeg mener, det skal jo liiige times så du ikke er nået op på 10 sekunder og man ikke når at høre lidt af sangen. Bare en tanke.

Rigtig god fornøjelse med det. Der blever helt sikkert ikke et øje tørt!

0

Del dette indlæg

Du skal da helt klart gå op ad kirkegulvet til "Lov mig", hvis det er det du føler for. Det ville da bare være sejt.

Min storebrors kone valgte også at gå alene op ad kirkegulvet, mens hendes far spillede på klaver. Det var ret fint.

Man skal helt klart gøre det, man føler for. Hvis jeg skulle giftes i en kirke, skulle jeg helt klart gå ud sammen med min kæreste/mand til Indiana Jones temaet, men vi vil hellere giftes ude i naturen, så der bliver vist ikke så meget musik.

Go for it!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar... det der betyder mest er nok, at der ikke er én eneste, der har syntes at det er hlet hul i hovede...

Jeg har nu endelig taget en beslutning - og JEG GØR DET!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Med god opbakning fra alle jer piger og kvinder herinde!!!!

Tusind tak skal I have.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er en rigtig smuk sang at gå op til! Det skal du da bare gøre - også alene, hvis du gerne vil det!!

Jeg ville godt nok heller ikke selv synge den. Det ville være for meget at overskue på en gang. Lad Maria om det.

Jeg tænkte på en ting: Hvor lang er kirkegulvet? Jeg mener, det skal jo liiige times så du ikke er nået op på 10 sekunder og man ikke når at høre lidt af sangen. Bare en tanke.

Rigtig god fornøjelse med det. Der blever helt sikkert ikke et øje tørt!

Tror mig - der bliver tid NOK!!!! DEt er i DAnmarks største kirke... Grundtvigs Kirke...

se her....

lkk001%20hvlv1.jpglkk002%20kirkedagslys.jpg

Mon ikke tiden går... 70 meter!!! Uha hvor jeg glæder mig!!!!

0

Del dette indlæg

HOLD DA HELT FEST FOR EN KIRKE!!!

Jeg sad netop med samme tanke, for sådan en tur er jo hurtigt overstået, meeeeen det kommer vist til at tage sin tid at gå op ad DET DER gulv!!!

Så alt i alt: du har vores opbakning! Det vil være helt fantastisk! Bryd traditionerne - det gør JERES bryllup til noget helt særligt, som folk vil huske!

-Kirstine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER dejligt at du gør det! -Godt for dig.. :oops:

Bare lige af nygerrighed: Synger du selv, eller lader du Maria om det???

Hav en skøn dag! (Husk videokamera.. det skal da foreviges!!)

Rikke

Det bliver Maria... ;) Jeg nøjes med at koncentrere mig om at gå de 70 meter!!!

Vi har desværre ikke noget vidoekamera, så det må blive gemt som minde i vores hoveder (og hjerter)...

0

Del dette indlæg

DET VAR SÅ VILD EN OPLEVELSE!!!! :unsure:

Stod alene uden for døren med kun kirketjeneren - en sød ældre herre.... Trak vejret dybt og var lige ved at briste i gråd til klokkernes bimlen! Så blev dørene slået op og følelserne lå helt uden på kjolen.... jeg gik langsomt fremad, og kunne høre Marias smukke stemme... Kunne mærke tårerne presse sig på, men de forvanlede sig så til et stort smil.... jeg NØD det hele... var SÅ lykkelig, og Martin modtog mig med de smukkeste våde øjne... Men ingen tårer! Jeg tror vi lod samtilige andre gæster om at lade tårerne få frit løb....!!!!

Maria, du gjorde det hele til en meget fortryllende oplevelse for mig og manden min... og SAMTLIGE af vores gæster! Du blev omtalt MANGE gange - INGEN havde nogensinde oplevet en entre så smuk!!!! TUSIND TUSIND tak fordi du var med til at gøre vor vielse helt unik og fantastisk!!!!

Til alle jer andre, der kunne overveje at gøre noget "anderledes"? GØR DET!!!!

0

Del dette indlæg

Fantastisk, fantastisk, fantastisk!

Jeg synes bare det er så godt gået, og jeg får helt ståpels på armene bare af at læse om din tur op ad gulvet. :unsure:

Jeg kunne også godt tænke mig at gå op til noget andet end den traditionelle, men jeg ved ikke rigtig hvad det skulle være i stedet - forslag modtages gerne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer