skjoldemose

T & B 20/9-2008

46 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tark tark.... Et er jo at forestille sig det, noget andet er om det bliver sådan. :thumbsupsmileyanim: Meen det skulle det da gerne. Regner med at vi skal rundt i byen i denne uge og høre hvad det forskellige koster, bare så vi har en ca. pris

genticker.php?dhn=MTUxMjY=.png

Redigeret af skjoldemose
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så en liste over spørgsmål til præsten. Har hapset den herinde, da der er lidt flere spørgsmål end jeg havde regnet med.

Spørgsmål til præsten!

1. Gennemgang af hele forløbet

2. Hvornår åbnes kirken for gæsterne?

3. Hvad tid skal gom og forlover ankomme?

4. Hvor lang tid kommer selve vielsen ca. til at tage?

5. Vil der være en vielse efter os?

6. I givet fald hvornår vil den så gå i gang?

7. Kan vi tillade os at bruge ca. ½ time foran kirken på at hilse på gæsterne uden af vi kommer i vejen for det næste brudepar?

8. Er der ringning før vielsen?

9. Hvor mange er der plads til?

10. Stoleopstilling

11. Skal gommen modtage bruden når hun kommer op i koret?

12. Hvem skal holde ringene?

13. Skal jeg komme for sent? Hvor meget?

14. Nævner du at der afholdes reception efterfølgende i.... altså på parkerings pladsen

15. Er der kirkesanger tilstede?

16. Hvilke muligheder er der for organist/kor?

17. Skal vi betale noget for kirkedegn og organist/kor?

18. Salmer/ egne udvalgte sange

19. Kan vi bruge vores planlagte kirkeprogram?

20. Hvornår kan vi aflevere kirkeprogrammer?

21. Bliver de fordelt på pladserne eller udleveret af kirkedegnen?

22. Sørger vi for oppyntning af kirken?

23. Hvornår kan kirken blive pyntet med blomster?

24. Er der bestemmelser omkring højden på blomsterne til stolerækkerne og alterbuketterne?

25. Må der tages billeder/video i kirken

26. I givet fald er der tidspunkter der ikke må tages billeder/video på?

27. Er ris tilladt?

28. I givet fald er der steder der ikke må kastes ris?

29. Må vi have én til at synge i kirken?

30. Hvor mange bænkerækker er der? Mht. blomsterpyntning?

31. Bestemmer vi helt selv salmerne?

32. Må der tages billeder i kirken af os efter vielsen?

33. Må vi få en kopi af din tale efter vielsen?

0

Del dette indlæg

Hej!

Og velkommen til! :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg kan se vi skal følges ad i vores planlægning, jeg skal giftes d. 6. september næste år. Og kan virkelig godt forstå hvad du mener med, at der er laaaaang tid til, men mon ikke tiden flyver afsted og vi lige pludselig står og får meget travlt??

Som de andre siger: Pas på, du bliver meeeeeget afhængig af at være herinde, synes selv jeg er herinde flere gange om dagen for at tjekke om der er kommet ny inspiration.. :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at se hvad du finder på af spændende ting,

Knus Katrine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Og sikke styr du allerede har på det.

jeg sidder her og bliver helt nysgerrig... :cheerleader3: Hvad er det så for noget musik du har bestilt?????

Det er en der spiller på keeboard, det er fint nok til os. Vi har ikke alverden af penge, men vil jo gerne ha det er rigtig godt den dag. Han koster 3400 for 6 timer, og skulle der være stemning for mere, er han villig til at spille længere, selvfølgelig mod betaling.

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Har slet ikke fået sagt tillykke med din egen tråd! Velkommen til!

Jeg kan da lige fortælle at min bedre halvdel friede 29. juni sidste år og vi skal giftes d. 15. sep i år. Tror mig tiden går strækt, inden du ander det er det september 2008.

Nu kan jeg se at du har fået bestilt musikken, det er :cheerleader3:

For jeg vil anbefale, at I får booket alt det I kan så hurtigt som muligt. For det første kan I så være sikker på at I får det, I gerne vil have, og derudover har vi erfaret at f.eks. musikken er steget 2000 kr. ifht. til sidste år, og feststedets priser er også steget, så jo hurtigere jo bedre.

Og så skal i selvfølgelig huske at få skriftlige tilbud......ellers kan I jo risikere at priserne stiger eller at der er andet som går galt. :blink:

Det var bare et par gode råd her fra, håber at du kan bruge dem til noget. ;)

Jeg tillader da lige at nuppe din liste med spørgsmål til præsten, den er bare :blink: Håber det er i orden.

Glæder mig til at følge med i din planlægning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig....

Selvom vi nok har startet vores tråde nogenlunde samtidig - vil jeg lige sige velkommen til.

Jeg er allerede helt afhængig af BK....

Jeg kan se, at vi skal giftes samme dag. Jeg troede jeg havde styr på meget allerede (kirke, feststed, kok, og ½delen af gæstelisten) - men du er jo allerede nået meget længere. Flot gået !!!!

Jeg sidder her og suuuuuuger inspiration til mig - derfor har jeg heller ikke fået skrevet så meget i min egen planlægningstråd - og af samme grund har jeg heller ikke sat min tråd "fast i min profil" endnu....

Nå, men igen - velkommen til. Glæder mig til at vi skal "følges ad".

Knus Maya

0

Del dette indlæg

så har han endelig friet og vi har fastsat en dato. Har luret på alle jeres herinde, gud hvor er i iderige. ved nu ikke om det er den rigtige måde jeg gør det på?? :cheerleader3: er der mon nogle der kan hjælpe med en tråd??

Det var sommer, året var 2001. Jeg havde været singel i mere end 2 år og torben endnu længere. Min veninde Hanne sagde gang på gang til mig om jeg ikke snart skulle finde mig en kæreste, jeg slog det hen, for jeg havde det egentlig godt som det var. En dag ringer hun og siger (pas på det er lidt forvirrende) at hendes svigermors ven har en kammerat der osse er alene. Hun spørger så om han ikke må se et billede af mig fra den foregående nytårsaften, jo siger jeg efter et stykke tid og jeg får så hans tlf nr. Kort efter ringer Hanne og siger at han godt kan lide mig på billedet. Et par dage senere skriver jeg til ham på mobilen, han skriver så tilbage at han ikke kan skrive ud, så han skriver fra hans kammerarts mobil. Vi skriver lidt sammen og pludselig skriver han at jeg bare kan kigge ud til ham. Jeg skriver tilbage at jeg jo ikke ved hvor han bor og får så en besked tilbage hvor der står, "hvor svært kan det være, bare kig ud" Blev simpelthen så sur at jeg lagde telefonen væk. Skal lige siges at dette skete om formiddagen. Først på aftenen ringer min mobil så, det er torben som jeg havde skrevet med om formiddagen. Han fortæller så at det er hans kammerart der har skrevet den sidste besked og at han ikke vidste noget om det. Han spørger om jeg ikke har lyst til at kigge ud til ham, jeg overgiver mig og siger ja. Det var en lørdag aften og jeg havde fået et par øl hjemmefra, da jeg vidste at han osse sad og fik et par stykker. Vi noget humle og enden på det hele blev at jeg sov hos ham, der skal dog lige siges at vi kun SOV sammen og ikke andet. Om onsdagen var der landskamp i tv, vi aftalte at jeg skulle komme op til ham og se den. Om onsdagen så vi så fodbold og hygge, vi snakkede rigtig godt sammen og igen blev jeg og sov hos ham og igen uden at lave noget. Nu har vi så snart sovet sammen i 7 år og er begyndt at lave det frække

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer