skjoldemose

T & B 20/9-2008

46 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej og velkommen til. Stort tilykke med frieriet. :fløjt:

Jeg må advare dig om at bryllupsklar er en tidsrøver!! :super:

Du fortsætter bare med at skrive i den her tråd, det er din tråd.

Du kan skrive alle dine ideèr ned, og de ting du har styr på. Husk vi ææælsker billeder.

Glæder mig til at følge dig. :)

Redigeret af mettemoller
0

Del dette indlæg

Hej du, og velkommen til :)

Som Metter skriver, er dette din tråd, hvor du kan samle alle dine idéer, billeder osv. Få styr på tankerne og inspiration og gode råd.

Jeg hjælper gerne med at google billeder til dig som inspiration, hvis du fortæller lidt mere om hvordan DIT bryllup skal være.

Kjole, farver, make up, hår, blomster, bordpynt osv...you name it :fløjt:

Hvilken dato har I valgt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og velkommen herinde på BK :)

Tillykke med det forstående bryllup, glæder mig til at se hvad i finder på til den store dag.

Jeg er selv 2008 brud, vores store dag kommer til at stå d. 21 juni 2008, så der er jo også længe til endnu, med det er aaaldrig for tidligt at starte med planlægningen. Så se du bare at komme igang... :super:

Glæder mit til at følges med dig herinde det næste års tid, og tag gerne et kig forbi min tråd :fløjt:

0

Del dette indlæg

Her kigget din tråd igennem. Gud hvor er der meget jeg ikke har tænkt på :) men vi har da fået ringet til kirken og der hvor vi skal holde festen og fået reserveret, så er det da på plads. Glæder mig for vildt til at jeg skal prøve kjoler :carrot: snakkede med min søster som bor i ålborg (jeg bor i odense) hun vil super gerne med ud og prøve kjoler :fløjt:

Redigeret af skjoldemose
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja bare igang, hvis du kan lide at lave det selv. Det tager tid, men det er også sjovt. Så får man det helt som man vil have det.

Det er aldrig for tidligt at planlægge bryllup. Jeg har planlagt i et par år, men selvfølgelig først rigtig intenst nu.

Det kan også være du kan finde idèer i min tråd. Kig gerne forbi.

0

Del dette indlæg

Velkommen til.. Så er vi endnu en 2008 brud :bearhug: Vores store dag bliver d.12/4..og ja som du selv siger, så er der jo lang tid til..men før vi ved af det, så er dagen kommet.Så det er med at nyde tiden inden, og hygge sig med at planlægge, store som små ting :bearhug: ..og du er meget velkommen til at kigge forbi min planlægnings tråd og snuppe alt det du kan bruge. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE med frieriet og fastsættelse af datoen!

Det kan godt være at du synes der er lang tid til, men et år er vist meget normalt for de fleste. Selvom der er lang tid til vil jeg allerede råde dig til nu at kigge efter feststed(er) og kirke og få reserveret det. De populærer steder ryger nemlig hurtigt!

Knus Stine

0

Del dette indlæg

Endelig er jeg ikke rosinen i pølseenden mere :thumbsupsmileyanim: skal giftes d. 30/8-2008 og har endnu ikke stødt på nogen der var efter den dato.

Og så kom du jo lige på banen. Tillykke med datoen og velkommen til dette super dejlige forum af dejlige qvinder.

:bearhug:

Jeg ser frem til at følge med i den planlægning og du stjæler bare alt det du lyster fra min tråd. Har selv været vidt omkring i forskellige tråde og nappe lidt. Så du går bare i gang, hvis du har lyst.

:bearhug::bearhug:

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi vist nået en anelse længere.... vi har fået styr på hvad vi skal hedde til efternavn, han tager mit. Vi har fået snakket om hvordan vi gerne vil have at bryllupskagen skal se ud, så nu er det ud til diversekonditorer og forhører os....( sikke et benarbejde det bliver). vi har fundet vores monogram.

genticker.php?dhn=MTUxMTQ=.png

0

Del dette indlæg

Ja der er meget benarbejde i at planlægge et bryllup, men personligt synes jeg det er dejligt og enormt hyggeligt. Jeg er glad for at der er så langt til selv dagen så jeg har alt den tid til at planlægge.

Har i tænkt på hvilke farver der skal være???

Vi har valgt sort/creme/rød som tråd i vores bryllup. Creme skal være den dominerende og de to andre som den "røde tråd". Har også overvejet farverne æblegrøn/tyrkis blå/hvid, grøn/blå/sort og ikke mindst sand/sort/lilla. Så som du kan se har jeg været vidt omkring i farveladen. :bearhug:

Jeg fik meget inspiration ved at kigge i så mange tråde og emner som over hovedet muligt. Det er en stor hjælp til at få ideerne til at dukke op hos sig selv.

Glæder mig til at se, hvad du kommer frem til...... og husk for gudskyld billeder.

:thumbsupsmileyanim::bearhug:

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til

September er nu en dejlig måned at blive gift i.. Og jeg synes da ikke der er så lang tid igen til du skal giftes.. Jeg begyndte i marts sidste år og det er da ikke så længe siden synes jeg og her står jeg med kun to måneder tilbage.. Tro mig, når først du kommer igang kommer tiden til at flyve afsted

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer