Bettebach

Aaaargh.......hjææælp

8 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Som det ser ud lige nu er jeg så heldig at have menstruation til brylluppet den 11 august. Det er altså bare ikke særlig fedt.

Kan man udskyde den eller?!??!?!?!?

Det er bare så SURT.

Vh Christina :thumbsupsmileyanim:

PS. JEG KAN IKKE TÅLE P-PILLER.

Redigeret af Bettebach
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan du sagtens, men det kræver at du tager p-piller - nu ved jeg ikke om I er i afd. for dem der prøver at blive gravide? :bearhug: (for så er det jo ike lige den bedste metode at tage p-piller!) Men hvis min mens havde virket som den skulle, :bearhug::biggrin: så havde jeg også fået det på min store dag, så just in case tager jeg en halv omgang p-piller mere, så kan jeg skubbe det ca. 10 dage sådet passer bedre. :thumbsupsmileyanim::blush:

Håber du finder ud af noget.

Knuser fra Karen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare olig - der er hjælp at hente... pillerne hedder perlutex, og de kan ændre tidspunktet for mens., men tror det er noget med, at man skal tage pillerne for at få menstruation tidligere end det rigtigt var meningen... så skynd dig li' at få snakket med din læge om det.....

KH Louise :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Måske er det slet ikke noget problem. Jeg skulle have haft min mens på dagen, men der var ikke et spor af den. Formodentlig på grund af alt det stress jeg havde på op til den store dag.

Faktisk er den ikke kommet endnu en uge efter, så hvis den ikke er der i morgen må jeg hen og teste. Bare for at være sikker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer