marina29

Gaveæsker med "Kærlighed er..."

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Må vi få af vide hva der står som digt for det er lidt svært at læse????

Selvfølgelig, der står:

I denne æske har jeg puttet lidt af hvert

At huske alting kan jo være lidt svært

Lidt chokolade til den søde tand

stjæl nu ikke fra din sidemand

Et stykke plaster til de nye sko

og Haribo - den er altid go'

Tandstikker holder munden sund

Mintpastiller til en dejlig frisk mund

Et balkort - Kan du klare alle fem???

- og et par panodiler

så søndagen ikke føles så slem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brugt papir som er dobbelt så tykt som normalt papir (tror det er 120) og vi købte det i en boghandel og gav 100 kr for en pakke, ligesom når man køber almindeligt printerpapir ;)

Det er væsentligt billigere end at købe det i Panduro, så gør jeg selv den tjeneste lige at tjekke den lokale boghandel :biggrin:

Slikket har jeg bare købt i Bilka, Netto og hvor jeg nu ellers lige er faldet over de rigtige ting, så jeg tror ikke jeg brugte mere end 4-5 kr pr æske.

De var et MEGET stort hit til bryllupppet og jeg er sååå glad for at jeg brugte alle de timer på at lave dem. Alle hyggede sig med at se hvad der var i dem, og især plaster og panodiler blev hamstret i massevis :hug:

Jeg vil ikke lyve og sige at det hele var dejligt hurtigt at lave, for de trak nogle tænder ud til sidste, men jeg lavede også 56 stk ALENE, men som sagt, så var det det hele værd :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukke æsker og en lækker opdækning...

Mange tak :thumbsupsmileyanim:

Nøøøj hvor ser det godt ud! :D

Må jeg spørge hvor store æskerne bliver ? Altså højde og bredde?

De blev ca 10 cm høje og ca 5 cm brede, men der er også skabelon herinde til æskerne i nummeret mindre (i højden)

0

Del dette indlæg

De blev ca 10 cm høje og ca 5 cm brede, men der er også skabelon herinde til æskerne i nummeret mindre (i højden)

Okay, tusind tak - den højde du har nævnt passer perfekt! :D Kunne se at du havde købt dobbelt tykkelse papir.. men hvad med papir størrelsen, er almindelig a4 stort nok eller?

0

Del dette indlæg

Okay, tusind tak - den højde du har nævnt passer perfekt! :D Kunne se at du havde købt dobbelt tykkelse papir.. men hvad med papir størrelsen, er almindelig a4 stort nok eller?

Ja, det passer perfekt med A4, men et lille fif, det er billigere at købe papiret i en boghandel end f.eks. Panduro ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte æsker :) Er lige nødt til at spørge hvordan kvaliteten er på love is billederne? Synes nemlig at vores bliver næsten ulæselige...Hvor har du hentet billeder fra, herfra eller?

Knus Anita

Hej Anita

Jeg har fundet dem herinde, fra dette forum, men som jeg skrev i pm, så skriver du bare hvis der er andre spørgsmål :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare fede!!!!!!! :cheerleader3:

Undskyld hvis jeg spørger rigtig dumt.... Hvordan filan får man denne skabelon ind i word, så man kan skrive teksten... Ih hvor jeg hader ikke at kunne finde ud af det!!!!!

please hjælp

WOAW hvor er de bare SUPER flotte !! :bearhug:

Vil gerne gøre som dig, med at printe det direkte ud - men kan ikke få den der "rotation" knap aktiv i word når jeg er i billedegenskaber..

Hjælp ønskes... :griner:-

Uha, jeg er ikke så tit herinde mere, og nu kan jeg se at I er blevet gift i mellemtiden, men derfor kan jeg da godt lige svare alligevel ;)

Skabelonen er kommet ind i word som et billede. Derefter har jeg tilpasset den så den passer med en side (vandret side).

Uha rotationsknappen kan jeg ikke lige gennemskue, men det er normalt sådan en prik med streg der står ud fra midten af det øverste af billedet, hvis du forstår. Den ligner de hjørneknapper hvor du kan trække/hive i billedet...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer