MamaTux

Da frk. Wange blev til fru Olrik !

34 indlæg i dette emne

Som alle andre brude herinde, har jeg glædet mig enormt til den dag jeg kunne begynde på min bryllupsberetning.

Selvom alle billeder LANGT fra er i hus (vi er vist oppe på at der er taget en små 2500 billeder ialt) så føler jeg bare at jeg må starte med at nedfælde dagen mens den stadig er frisk i erindring. Så må jeg rette til og smide billeder ind senere ;-)

Jeg starter lige med dagene før også - bare for god ordens skyld ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg lige have lov at sige, at du sætter os andre i et noget dårligt lys, hvis du skriver din beretning allerede nu... Vi får vores 'rigtige' bryllupsbilleder i morgen, og så skal jeg nok gå i gang. Har bare ikke haft overskud før...

Stort tillykke endnu engang i øvrigt ;)

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::td::bearhug::bearhug::heart:

0

Del dette indlæg

Torsdag

Vi havde lagt en plan for hele ugen op til brylluppet med hvad der skulle nås hver dag. Desværre har den slags planer det med at skride men sådan er det jo ...

Torsdag lagde vi ud med en samtale hos vores præst. Han er en meget nede på jorden fyr og vi hyggede os gevaldigt i hans selskab. Hvad vi prævist snakkede om, kan jeg dælme ikke huske i detaljer, men han var helt med på de salmer vi havde valgt og ind- og udgangsmusikken, så længe vi aftalte det med organisten. Efter mødet skyndte vi os at ringe til organisten som heldigvis er en frisk fyr der er med på lidt af hvert. Således fik HAN lov at vælge udgangsmusikken (hvilket skulle vise sig ikke at være en dårlig idé at gøre hvis man er lidt modig).

Efter mødet med præsten skiltes det vordende brudepar. Jeg skulle have rettet bryn og David skulle have den store ansigtsbehandling og have rettet skæg.

Det gør NAS at få vokset bryn skulle jeg hilse at sige - men nøj jeg blev flot :cheerleader3:

Herefter gik turen sydover mod Køge-egnen. Søde Vibeke (badutski) herindefra skulle lave gele-negle på mig så jeg havde smukke negle til brylluppet. (Tusind tak for det - neglene blev rost til skyerne).

Med lækre negle og lækre bryn fik jeg lige hentet mit skørt og pakket Davids gave ind ude hos min mormor og morfar.

Og aftenen og natten blev brugt til at printe kirkehæfter og menukort.

MEGET hektisk, stressende dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fredag

En ikke mindre hektisk dag end torsdagen. Planen var ellers at vi ingenting skulle lave men der manglede rigtig mange kirkeprogrammer at blive printet. Desuden skulle alle ting til festen fragtes ind i lokalerne.

Nå men kl 8 om morgenen hentede jeg varevogn inde i byen. Så kom min søde far og vores gode ven Søren (han kender Katja jo ;) ) og hjalp os med at læsse bil. Herefter - skyyyynde os ud og handle de allersidste småting.

Kl 12 skulle der så læsses af inde i lokalerne - igen trådte mine dejlige forældre til og hjalp os med at tømme bilen, mens mine skønne svigermor passede Sebastian.

Efter at have slæbt borde, drikkervarer, dimser og dutter i 4 timer skulle man jo mene at vi kunne slappe af. Men jeg manglede stadig at printe min tale og skrive kortet til Davids morgengave (og der var kun en time til vi skulle spise middag med brudepigen og forloveren). Nå - jeg nåede talen men kortet måtte blive senere.

Afsted afsted til ALLETIDERS sidste middag som "singler". Der blev spist, drukket rødvin og råhygget i en meget afslappet stemning i Hansens Familiehave.

Med middagen vel overstået, blev Anja og jeg smidt af på Vesterbro mens drengene kørte hjem til os. De havde stadig en 3-4 stop de skulle gøre inden de kunne køre hjem i seng (inkl at aflevere mine glemte trusser til mig på Vesterbro :thumbsupsmileyanim:). Anja og jeg gik på Minibar hvor bartenderen er en god ven. Efter 2 drinks og en masse lykønskninger vendte vi snuden hjemad. Morgengavekortet blev skrevet og de sidste ting blev forberedt til næste morgen. Sengetiden blev 00.30 for mit vedkommende og jeg sov som en STEN!

0

Del dette indlæg

Imens jeg var i bad, lavede Anja morgenmad til os: Ristede krydderboller, kaffe og maaaaasser af bananer (dette skulle senere vise sig at en del bryllupsgæster blev kede af dette :thumbsupsmileyanim:)

Sådan ser en knapt-så-vågen brud in spe ud:

post-24869-1184538009.jpg

Nå men vores frisør for dagen (som også hed Gitte) ankom på slaget 7.30. Hun skulle jo også nå både at ordne bruden, brudepigens hår og brudens mors makeup. Travl dag for hende :cheerleader3:

Allerførst skulle mit hår rulles op så der kunne komme krøller i det:

post-24869-1184538098.jpg

0

Del dette indlæg

... fortsat

Efter ALT mit hår var blevet rullet op, skulle det i "tørre-hjelm" (en smart transportabel sag som sikkert var gammel men intet mindre end genial):

post-24869-1184538838.jpg

Og eftersom jeg skulle sidde med hjelmen på i en lille times tid, var der god tid til at ordne Anjas hår:

post-24869-1184538846.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... fortsat

Klokken nærmede sig nu 10.10 med meget hastige skridt og mine to "påklæderske" var ved at være lettere stressede. (Bemærk: Bruden trak stadig vejret enormt roligt og var rimelig fattet).

Kjolen kom på ret let og smertefrit på trods af hår og slør:

post-24869-1184539502.jpg

Og ja - det hele skulle jo lige på plads ;-)

post-24869-1184539512.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... fortsat

Jeg har desværre ingen billeder fra jeg går ud af min venindes lejlighed til jeg træder ind i kirken. Men det var den mest fortryllende køretur jeg nogensinde har været ude på. Folk vinkede og dyttede og piftede og var bare næsten lige så glade som jeg selv. SÅ fantastisk at opleve.

Imens i kirken ....

Den søde gom skulle jo lige vente på at hans brud entreerede etablissementet ;-)

post-24869-1184578769.jpg

Han sagde han var lige ved at gå ud af sit gode skind af at skulle vente. Men altså - vi får snart at se hvad han ventede på!

post-24869-1184578776.jpg

Den utroligt smukke kirkepynt som vores blomsterdame havde fremtryllet. Alle drengene (gom, forlover, min far, min "store" søn og min morfar havde alle en brystbuket der mindede om).

Hold k*ft hvor var den kirke smuk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... fortsat

Og jeg tror at dette billede blev nuppet ca da jeg fik øje på det der ventede på mig oppe ved alteret. NØJ han så godt ud!!!!

post-24869-1184613741.jpg

Jeg må sige at kjolen kom aldeles til sin ret! Sikke en ryg jeg fik - og sikke et slæb! Wauv hun er lexi hende bruden :cheerleader3:

post-24869-1184613760.jpg

(Og hvis man kigger ude til venstre kan man lige se AnjaSL herfra :thumbsupsmileyanim:)

0

Del dette indlæg

... fortsat

Jeg havde jo bestilt ***IKKE TILLADT*** til at komme at synge "Your Song". Historien bag den er at den aften David og jeg blev kærester, sad vi og så Moulin Rouge med vores afdøde ven Simon. Og den første sms David sendte til mig, skrev han "How wonderful life is, now your in the world". Så det var jo helt oplagt at det var "vores sang" der blev sunget:

post-24869-1184614728.jpg

David fik "lidt fugtige øjne" ;) For ikke at sige at tårerne trillede ned af staklens kinder. Kleenex havde han ikke men min far prøvede desperat at kaste en over til ham :thumbsupsmileyanim:

Nå men vi fik sagt ja på det rigtige tidspunkt og jeg satte mig næsten på den rigtige stol de par gange man skulle rykke rundt ;)

Og SÅ kunne vi gå ned af kirkegulvet som mand og kone:

post-24869-1184614738.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... fortsat

Og jeg tror at dette billede blev nuppet ca da jeg fik øje på det der ventede på mig oppe ved alteret. NØJ han så godt ud!!!!

post-24869-1184613741.jpg

Jeg må sige at kjolen kom aldeles til sin ret! Sikke en ryg jeg fik - og sikke et slæb! Wauv hun er lexi hende bruden :td:

post-24869-1184613760.jpg

(Og hvis man kigger ude til venstre kan man lige se AnjaSL herfra :thumbsupsmileyanim:)

Der står jeg jo og smiler med tårer i øjnene :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

... fortsat

Udenfor kirken havde nogle af vores fantastiske venner dannet et espalier

post-24869-1184617392.jpg

Det var ganske fantastisk at komme ud af kirken og hilse på alle de mange mennesker der var samlet bare for vores skyld!

Her hilser bruden på en af gommens mange mostre

post-24869-1184617404.jpg

0

Del dette indlæg

GITTE altså!!

Tillykke!!!

Hold da op hvor er du smuk!!! Du får nemlig fantastisk ryg i kjolen - jamen du ser jo fremragende ud, og den halskæde passer bare PERFEKT til!!

Glæder mig til at høre mere!

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer