Guest katjamo

Barselsgave

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmmm ville egentlig gerne komme med noget til moren!

Det stemmer jeg op om :thumbsupsmileyanim:

Da jeg lige havde født, kom en god veninde med en kurv fyldt med lækkerier bare til mig. Der var bodyshampoo, håndcreme, fodcreme, chokolade, frugt, juice, bodylotion, kiks - altså lækre lækkerier til en nybagt mor. Det var simpelthen fantastisk og jeg har sagt det til hende så mange gange :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Da jeg fødte Jasmin for snart 16 mdr siden, fik vi massevis af tøj og andre ting til Jasmin.

Min dejlige lillesøster havde så tænkt på mig, så hun havde købt en lækker bodylotion fra Miracle

Af min veninde og hendes kæreste fik jeg et gavekort til en ansigtsbehandling, og jeg syntes bare det

var en kanon lækker gave - at jeg så stadig ikke har fået den brugt er en anden ting.

Men Jasmins fødsel var ret voldsom, og så var det var SÅ dejligt at der også var nogle der tænkte på mig.

Så jeg syntes det er en fantastisk ide at du også tænker på din veninde.[/color]

0

Del dette indlæg

Da jeg var nybagt mor, var jeg mest vild med ting til mit barn; noget sødt tøj, legetøj, tæpper, bamser, osv.

Men nogle af vores venner gav os bogen Babymanual, som er hylende sjov. Det er en bog om at have børn, som er skrevet ligesom en computermanual, så nogle af kapitlerne hedder: Forberedelse og installering i hjemmet og Programmering af søvn og Generel vedligeholdelse.

Ellers kunne en nybagt mor vel godt bruge noget chokolade, dejlige blomster at kigge på eller et gavekort til en gang massage eller lignende.

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja noget lækkert! Men hvaaaaad???

Kom lige til at tænke på at jeg faktisk gav min svigerinde sådan et fodbadssæt fra Bodyshop, da hun var nedkommet. Havde ladet mig fortælle, at man tit har trætte fusser, når man er gravid...

Eller et massagesæt, som kæresten kan bruge på hende :thumbsupsmileyanim:

Når man lige er blevet mor, ved man ikke engang hvad man kan tænke sig. Måske lige bortset fra noget søvn.

Men når man engang kommer til sig selv igen kunne det være super lækkert med en gang massage, så hvad med et gave kort til en massør.

VH Heto

Min massør Morgner Massage på Frederiksberg giver graviditetsmassage og den slags. Han er SUPER! Jeg går der jo regelmæssigt ca hver 6. uge - og skal klart gøre det når engang jeg bliver hgravid også...

0

Del dette indlæg

Jeg har temin lige om lidt. Ligenu ville en lækker kurv med frugt og noget lækkert at drikke gøre underværker.

Jeg er sikker på at din veninde også ville blive ret glad for et sæt pænt "hjemmetøj" der er lige til at tage over hovedet.....

beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Evt et par super dejlige hjemmesko med god støtte i - det må da være lækkert når man skal tøffe rundt derhjemme - eller en flot og dejlig morgenkåbe..... synes nu de øvrige forslag er ret gode... det er nemlig sådan nogle ting jeg selv kunne finde på at give - ville dog ikke give chokolade og andet til at spise.... har haft for mange efter-fødselsveninder, der ikke har kunne styre det - og det vil jeg ikke bidrage til.... vil ikke ha skæld ud for min gave :thumbsupsmileyanim:

Kender nogle, som lavede en en masse mad og gav i barselsgave. de havde været i IKEA og købt frost-bøtter og så havde de kokkereret en masse forskellige retter til de nybagte forældre og frosset dem ned i portionsanretninger - så skulle de ikke tænke på at lave mad hele tiden, men kunne bar tø retterne op - det vakte stor begejstring hos det trætte forældrepar.

0

Del dette indlæg

Kender nogle, som lavede en en masse mad og gav i barselsgave. de havde været i IKEA og købt frost-bøtter og så havde de kokkereret en masse forskellige retter til de nybagte forældre og frosset dem ned i portionsanretninger - så skulle de ikke tænke på at lave mad hele tiden, men kunne bar tø retterne op - det vakte stor begejstring hos det trætte forældrepar.

:cheerleader3: idé!!

Min bror og hans kone og deres børn kom på besøg i den første periode hjemme og medbragte maden, som de lavede :td: Det var lækkert og hyggeligt.

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg

:td: idé!!

Min bror og hans kone og deres børn kom på besøg i den første periode hjemme og medbragte maden, som de lavede :bearhug: Det var lækkert og hyggeligt.

:cheerleader3:

Maja

Åhh...det vil jeg ønske mig næste gang :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kan jeg se jeg er for sent på den, men til en anden god gang så er det ikke alle der er så røv heldige at de slipper uden strækmærker :mimre-mimre:

så natusan har lavet et vidundermidel til de satanner :griner:-:biggrin: Man skal bare bruge dem fra man far født, så hjælper det vilt meget...

0

Del dette indlæg

De bedste gaver vi fik var dem hvor der var noget til mor far og barn. En af dem var - en lakrids pibe til far, en ckokofant til mor og en lækker trærangle til Simon... Det behøver ikke være meget til far og mor, men tanken er så dejlig...

Når jeg selv giver er det en god øl til far, håndcreme til mor og et godt stykke legetøj, f.eks. et stykke trælegetøj.

Hanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har du jo godt nok købt, men til andre der også går og overvejer.

Hvis I køber tøj til den lille så køb minimum str. 62 og gerne str. 68. De vokser så hurtigt i starten. Vi har flere sæt tøj, som David kun nåede at bruge en enkelt gang, så var han vokset fra det. (vi fik også ret meget, en 12-14 sæt)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer