miss.veronica

2009 brude ?? hihi

7 indlæg i dette emne

Er der andre 2009 brude end mig ?? Eller er jeg aaaaalt for tidligt ude ? :cheerleader3:

Vi blev forlovet for 2 år siden, og det har hele tiden været meningen at vi skal giftes inden jeg bliver 30 år. Hvilket er i dec. 2009 :)

Og da der har været begravelse, nyt køkken og divs. ting i vejen, så har vi nu aftalt at det bliver i 2009 !! Weee - vi glæder os allerede, selvom der er en halv-krig til øvøv.

Men ja, jeg er simpelthen i så god tid ude, tror jeg, har jo ikke stødt på andre 2009 brude..

Ikke at jeg kan planlægge mange ting endnu, men skaffer mig en masse inspirationer fra alle jer andre herinde :thumbsupsmileyanim: hvad skulle jeg dog gøre uden denne side!!?

Så tænker lige - hvor god tid har i andre været ude ? Altså ejr, 2007 og 2008 brude ? Er det helt unormalt at være 2 år ude ? :boohoo:

Man ved jo, at for at få de ordentlige feststeder, så skal man booke i god tid - så ja, hvornår er i andre "kommet igang" ? :thumbsupsmileyanim:

/miss.v

Redigeret af miss.veronica
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare start i god tid, ihvertfald hvis du har et helt bestemt sted i tankerne hvor du gerne vil holde brylluppet. Mange steder bliver booket 2 år ud i tiden.

Havde selv lidt besværligheder da vi ville finde et sted 7 måneder før brylluppet, men vi fandt det og glæder mig til at prøve det af i næste måned.

Med hensyn til bestilling i kirken, så kan du nok vente ihverfald et år med bestilling. Kommer jo også an på hvilken kirke det er og hvornår på året det skal holdes.

Håber du kan bruge mit lille indlæg til noget.

Kram fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Da vi valgte datoen til vores bryllup, var der mindre end 5 måneder tilbage til den store dag.

Vi havde egentligt fundet 3 mulige datoer til næste år, men fandt ud af, at vi ikke havde lyst til at gå og vente i 1-1,5 år. Nu, hvor brylluppet er så tæt på, kan jeg slet ikke forestille mig, at det skulle have været først til næste år, men jeg har da haft nogle dage, hvor jeg havde ønsket, at vi havde haft mere tid, da brllupsplanlægning kan være meget energi- og tidskrævende.

Vi har da også fundet vores næste projekt, når brylluppet er overstået - baby :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke det gør noget du starter med det samme!!! Jo før du får de store ting på plads jo bedre!!! Vi kendte også datoen for 1,5 år siden og vi er begge glade for, at der ikke har været det store stress og jag!!!

:thumbsupsmileyanim: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde miss.v (ved ik lige om du bruger irl navn herinde?) jeg er her også :thumbsupsmileyanim:

Vi har ikke engang fastsat datoen endnu, men helt sikkert det bliver sommeren 2009.

Så jo jeg er også ude i god tid, men hey man vil jo gerne have tid til at planlægge The Perfect Wedding, ikke sandt? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi satte datoen den 18/8 en gang i januar måned og jeg må indrømme, at jeg godt kunne have brugt mere end knapt 8 måneder at planlægge i. Men på den anden side ville jeg ikke opgive at blive gift nu her... Kunne slet ikke forestille mig, hvis det skulle have været til næste år!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer