Mtune

Smukke blomster

40 indlæg i dette emne

Min tante er uddannet blomsterbinder

Hun er lige blevet færdig her for ganske nyligt og er nu ved at starte sit eget firma op.. Hun har så lavet en ugens buket som man kan købe når man har lyst.. Eller gøre som jeg har gjort og bestille et abbonnement på ugens buket.. Så en gang i ugen får jeg en flot nybundet buket lige hjem til døren.. Det er da fantastisk og en god gave at give sig selv.. Jeg er vild med blomster og når jeg nu er udstyret med en mand der ikke giver blomster så tit.. Ja så må man jo selv gøre noget ved det.

Idag fik jeg så min første buket.. Og piger, den er bare så flot.. Jeg må altså lige vise jer den.

post-19003-1184869209.jpg her er den lige kommet ind af døren.. Hvad siger i? Blomsterne er lige kommet fra Holland i nat og hentet i Kolding i morges, så de er da så friske som de kan være

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gid det var mig!

Men jeg må kun købe blomster, når stuen/køkkenet er ryddet op og gjort helt rent (min egen regel), så det er ikke så tit det sker :cheerleader3:

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Hvor er den flot. Det må da være dejligt at få blomster leveret en gang om ugen på sådan en fin måde.

Mange tak

Jeg synes også det var en meget flot buket... Og den stod flot i 5 dage.. Og fik så lov at stå 2 dage mere hvor nogle af blomsterne dog var lidt visne.. men så er det jo godt at jeg har fået en ny flot buket

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en gave kunne jeg godt ønske mig - synd jeg ikke bor i Fredericia....... :cheerleader3:

Hej søde Linda :blink:

Du må ha snakket med Hr Linda om en sådan gave kan arrangeres, om ikke andet kender jeg da en god anledning til at købe blomster i her lige om lidt.

Og så synes jeg da også det er en skam du ikke bor her i Fredericia.. Er det noget vi skal gøre noget ved?

0

Del dette indlæg

Gid det var mig!

Men jeg må kun købe blomster, når stuen/køkkenet er ryddet op og gjort helt rent (min egen regel), så det er ikke så tit det sker :cheerleader3:

Sikke da en regel

Den ville jeg godt nok komme til at bryde meget ofte.. Eller også ville jeg meget hurtigt lære at holde stue og køkken meget ryddeligt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et lækkert abonnement.... hvad giver man for sådan et?

Gad vide om der er blomsterhandlere i KBH der laver det... det er da en smadder god idé....

Og :cheerleader3: til tante-blomsterbinder... det gør hun godt ;)

0

Del dette indlæg

Bliver da helt i solskinshumør af den flotte buket *måske man skulle køb en til sig selv på vejne hjem.....*

Knus fra

ViTo

Ja man bliver bare i godt humør af den buket

Jeg glæder mig næsten allerede til i næste uge, spændende at se hvilke blomster der så er i buketten der.. Synes da bestemt du skal købe en smuk buket med hjem også

0

Del dette indlæg

Sikke et lækkert abonnement.... hvad giver man for sådan et?

Gad vide om der er blomsterhandlere i KBH der laver det... det er da en smadder god idé....

Og :cheerleader3: til tante-blomsterbinder... det gør hun godt ;)

Hej Anja

Ja det er super lækkert abonnement jeg har fået mig der.. En uge-buket koster ca 100 kr mener jeg og så 10 kr hvis man vil have den bragt, man kan også hente den selv.. Så det er jo da slet ikke så galt.

Jeg skal give din ros videre, bliver hun sikkert glad for at høre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVor er den smuk igen Mia... Suk... Hvem der bare fik sådan en buket hver uge..: Men nu skal jeg ikke klage for fik den smukkeste buket af min mand igår *SS* MEn alligevel...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVor er den smuk igen Mia... Suk... Hvem der bare fik sådan en buket hver uge..: Men nu skal jeg ikke klage for fik den smukkeste buket af min mand igår *SS* MEn alligevel...

Tak Trine :pokey:

Dejligt at du lige fik blomster der, dem har vi da ikke set har vi?

0

Del dette indlæg

Dejligt at du igen deler dine blomster med os - takker takker for endnu en smuk buket ;)

Jamen velbekomme Anja

Det er da dejligt hvis i andre også får noget ud af mine flotte buketter.. Sjovt som man kan glæde sig til at få en ny buket lige efter man har fået en ind af døren.. *gg*

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer