Wisp

har fundet mig en kjole

23 indlæg i dette emne

Har været ude at kigge på kjole her i weekenden og faldt over denne helt igennem fantastiske, måske lidt specielle, kjole, men nu har jeg lige lidt spørgsmål.

Hvordan synes I det passer? (Og se lige bort fra min røde bue ved halsen :boohoo: ). Kommer jeg til at se lidt for lyserød ud?.

Det er meningen, at der skal ærmer i. Sådan nogle "lady marian" agtige halv grønne nogen (hvis I forstår :fløjt:..) og så skal den jo selvfølgelig lige rettes til og det hele.

Mit største problem er om den her kjole overhovedet passer ind i "temaet".. Jeg skal giftes 1.december og vil derfor gerne have et juletema. Vil det kunne passe sammen på nogen måde??

Det skal siges, at jeg på ingen måde er til helt hvide kjoler. De gør intet godt for mig - ligner allermest en flødeskums-kage-figur i sådan en :thumbsupsmileyanim: , men det har nu heller aldrig været min store drøm at være hvid brud. Aller helst ville jeg være rød, men det er lidt besværligt, at finde noget i dét rød og som jeg gerne vil have kjolen, herhjemme *suk*.

Mit alternativ er, at finde en hvid kjole og så sy en masse røde perler på. Men så faldt jeg over den her og synes egentlig den er ret sjov. Jeg synes i forvejen, at et bryllup er alt for "pladder - romantisk" (ikke på nogen måde ment som, at jeg slet ikke forstår, hvorfor folk gerne ønsker det, men det er bare ikke mig) for mig handler det om at skabe en rigtig god julefest (med et lille besøg hos præsten først :kiss:..)

Men jeg er lidt i tvivl og derfor ville jeg jo lige høre jer herinde fordi I altid kommer med gode råd og god konstruktiv kritik :bed:

(og nu håbe rjeg så, at jeg har kunnet finde ud at, at ligge billede på)..

post-24445-1185113818.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg du vil være ked af senere hen, at du valgte denne kjole som din bryllupskjole, også selvom du synes det kan være for pladderromantisk. Når jeg kigger påbilledet af kjolen bliver jeg sgu helt rundtosset, fordi den er så farverig og spraglet. Derudover synes jeg slet ikke den passer til et jule tema. Der synes jeg helt sikkert at du skal finde en rigtig flot dybrød kjole.

Bare min mening :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej hej...

Jeg kan som sådan godt li' kjolen, men ud fra billedet synes jeg måske ikke den er den bedst til din hudfarve (og så tænker jeg pgså lidt mere sommer end jul) - jeg tilslutter mig også at en dyb rød ville være bedre... det må man da kunne finde herhjemme!?

Men hatten af for at du gør det anderledes...synes jeg er fedt :thumbsupsmileyanim:

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg syntes at det er lidt for rodet, for min smag :boohoo:

Jeg syntes helt bestemt at det er en forårs, sommer kjole.

Der er nogle røde kjoler ved ABc- brudekjoler, nogle er galakjoler. Jeg syntes at de ville passe bedre til et juletema, bare min mening :thumbsupsmileyanim:

Jeg har også set nogle andre, røde kjoler, men kan ikke lige huske hvor.

Du kunne måske kigge efter en gala kjole, istedet for brudekjole. Så er udvalget i farver da større.

Håber at du finder noget

post-27607-1185122586.jpg

post-27607-1185122595.jpg

post-27607-1185122603.jpg

Redigeret af D.29
0

Del dette indlæg

Jeg synes som udgangspunkt at kjolen er flot, men den passer nok ikke så godt ind i et juletema :boohoo:

Jeg har fundet lidt røde kjoler til dig (du har sikkert set dem allerede...men...)

Fra Alexandra i Hillerød:

258---kr-5390,-.jpg

6_721.jpg

Og Lily har de her selskabskjoler- synes sagtens de kan gå som brudekjoler :thumbsupsmileyanim: :

Rød selskabskjole 1

Rød selskabskjole 2

Eller denne her fra Nicolai - den er da for lækker:

Rød brudekjole

Det var bare et lille udvalg...synes da at der er en del derude, men forretningerne har dem måske ikke lige hængende?

Du vil nok have større held med at lede efter en rød selskabskjole - dem er der da en del af, og mange af dem er lige så glamurøse som brudekjoler...

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende kjole...men som en af de andre siger , er den ikke en smule rodet? Prøv at foresstille dig en brudebukket sammen med den...lidt svært at få det til at hænge sammen. kan godt se at du ikke leder efter en sommerkjole, men husk at i alt vejr så er det dejligt atligne BRUDEN. så en pige med en kappe/slør som lavede hendes kjole om til noget ret vinter eventyr -agtigt.se her...

post-14951-1185123107.jpg

0

Del dette indlæg

1000 tak for jeres svar :thumbsupsmileyanim: vidste jo, at der sikkert ville komme gode råd.

Min tvivl går jo som sagt også lidt på de ting mange af jer er helt enige om. Synes det er en rigtig flot kjole, men kan nok desværre ikke få den til at passe ind i mit juletema. Mht de røde kjoler, så er det meget svært at finde. De butikker jeg har haft talt med er alle blevet helt stille når jeg har spurgt efter rød, og de har det også meget sjældent i butikken (og hvis de så har en, så har de én i størrelse jeg bare ikke kan passe :boohoo: )..

Alternativet er, som nogle også skriver, at få en selskabskjole, men jeg ved ikke rigtig :fløjt:.. Men måske hænger det også sammen med, at jeg bare har haft nogle temmelige dårlige oplevelser i de butikker, hvor jeg har været inde (er det virkelig SÅ slemt, ikke at ville være hvid brud?!?).. Men her i den sidste butik, hvor jeg fandt den her, var det bare en super oplevelse og det gjorde det hele lidt sjovt igen.

Men det korte af det lange er, at jeg aller helst også ville have en i rød, men de butikker, der har kjoler i rød på hjemmesiden, har dem bare ikke i rød i butikken. Så har de den i hvid i stedet. Problemet er også lidt, at det jo ikke bare skal være rødt for at være rødt, men kjolen skal også være lige dét jeg leder efter. Så måske er jeg bare en meget vanskelig bride-to-be :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej

Hvis butikkerne har røde kjoler på hjemmesiden, men ingen i butikken ved du så om deres hvide kjoler findes i en rød udgave? En mulighed kunne jo være at prøve kjolen i hvid og så se om man kan finde den røde på nettet. Eller spørge om butikkerne kan bestille det hjem i rød, det burde de kunne, hvis de har kontakt til leverandøren.

mvh nina

0

Del dette indlæg

Altså jeg synes det er en super fed kjole - måske ikke så julet, men en flot kjole.

Har du undersøgt forhandlere af Rembo-kjoler - det er lidt anderledes kjoler og de har også en flot rød model. Ved ikke lige hvor du bor, men Brudesalonen ved Rønde fører Rembo.

Alternativt skal du gå til en skrædder og få en syet - så kan du få den lige som du gerne vil have den.

- Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en meget sjov kjole du har fundet - men er ikke sikker på, at du ikke kan finde en kjole der klæder dig bedre. Én som kan gøre mere for din figur. Og så tror jeg også, at en rød kjole vil passe bedre ind i det juletema I har tænkt på.

Hvi du går og drømmer om at blive gift i en rød kjole, så skal du da helt klart finde en rød kjole - selvom de "traditionelle" brudekjoler er hvide. Så må du være ligeglad med, hvad ekspedienterne i butikkerne siger... Start med at sige, at du altid har ønsket dig en rød brudekjole - så kan de da næppe begynde på at vise dig hvide kjoler.

Jeg skal helle ikke giftes i en hvid kjole...men sagde lige så snart jeg kom ind i butikken, at jeg skulle bruge en lilla kjole som brudekjole - og at jeg ikke ville se på kjoler i andre farver. Og sådan blev det! Godt nok er det så en gallakjole jeg skal have på, og ikke en brudekjole - men det er vist kun på prisen (og farven) at det kan ses...

Held og lykke med jagten - og følg dit hjerte. Det vil hjælpe dig til at træffe det rette valg!

post-23036-1185131616.jpg

post-23036-1185131632.jpg

0

Del dette indlæg

Det er svært at tage stilling, når man ikke kan se dit ansigt og ikke ved hvilken type du er :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er en speciel og interessant kjole - og hvis du føler dig tilpas i den, så er det kjolen til dig.

Men der er jo selvfølgelig en grund til, at du har dine spekulationer, så måske er du ikke helt så tilpas i kjolen.

Med lidt sol forsvinder hudfarve og kjolefarve-problemet :boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg synes den er pæn, måske ikke julepræget, men jeg kan godt lide den.

Men jeg ved at ABC-brudekjolers selskabskjoler kan man selv vælge farve og nederdel på mange af dem og brudekjolerne, hvis der er broderi på, kan man selv vælge farven på broderiet.

Kan du lide den kjole du har på, synes jeg at du skal tage den, den er pæn og meget farverig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været ude at kigge på kjole her i weekenden og faldt over denne helt igennem fantastiske, måske lidt specielle, kjole, men nu har jeg lige lidt spørgsmål.

Hvordan synes I det passer? (Og se lige bort fra min røde bue ved halsen :boohoo: ). Kommer jeg til at se lidt for lyserød ud?.

Det er meningen, at der skal ærmer i. Sådan nogle "lady marian" agtige halv grønne nogen (hvis I forstår :fløjt:..) og så skal den jo selvfølgelig lige rettes til og det hele.

Mit største problem er om den her kjole overhovedet passer ind i "temaet".. Jeg skal giftes 1.december og vil derfor gerne have et juletema. Vil det kunne passe sammen på nogen måde??

Det skal siges, at jeg på ingen måde er til helt hvide kjoler. De gør intet godt for mig - ligner allermest en flødeskums-kage-figur i sådan en :thumbsupsmileyanim: , men det har nu heller aldrig været min store drøm at være hvid brud. Aller helst ville jeg være rød, men det er lidt besværligt, at finde noget i dét rød og som jeg gerne vil have kjolen, herhjemme *suk*.

Mit alternativ er, at finde en hvid kjole og så sy en masse røde perler på. Men så faldt jeg over den her og synes egentlig den er ret sjov. Jeg synes i forvejen, at et bryllup er alt for "pladder - romantisk" (ikke på nogen måde ment som, at jeg slet ikke forstår, hvorfor folk gerne ønsker det, men det er bare ikke mig) for mig handler det om at skabe en rigtig god julefest (med et lille besøg hos præsten først :kiss:..)

Men jeg er lidt i tvivl og derfor ville jeg jo lige høre jer herinde fordi I altid kommer med gode råd og god konstruktiv kritik :bed:

(og nu håbe rjeg så, at jeg har kunnet finde ud at, at ligge billede på)..

Speciel kjolevalg. Og ikke lige min smag. Jeg mener lige som mang af de øvrige

at kjolen ikke passer særlig godt ind i et juletema.

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en meget sjov kjole du har fundet - men er ikke sikker på, at du ikke kan finde en kjole der klæder dig bedre. Én som kan gøre mere for din figur. Og så tror jeg også, at en rød kjole vil passe bedre ind i det juletema I har tænkt på.

Hvi du går og drømmer om at blive gift i en rød kjole, så skal du da helt klart finde en rød kjole - selvom de "traditionelle" brudekjoler er hvide. Så må du være ligeglad med, hvad ekspedienterne i butikkerne siger... Start med at sige, at du altid har ønsket dig en rød brudekjole - så kan de da næppe begynde på at vise dig hvide kjoler.

Jeg skal helle ikke giftes i en hvid kjole...men sagde lige så snart jeg kom ind i butikken, at jeg skulle bruge en lilla kjole som brudekjole - og at jeg ikke ville se på kjoler i andre farver. Og sådan blev det! Godt nok er det så en gallakjole jeg skal have på, og ikke en brudekjole - men det er vist kun på prisen (og farven) at det kan ses...

Held og lykke med jagten - og følg dit hjerte. Det vil hjælpe dig til at træffe det rette valg!

Måske er jeg bare uheldig, for jeg var inde et sted og skulle prøve kjoler og så snart jeg sagde rød gik hun nærmest i stå. Det havde hun ikke noget af, og hun var endda så flink at vise mig billeder af virkelige flotte røde kjoler mens hun så sagde, at det jo var besværligt at bestille hjem osv.. Men nu har jeg haft skrevet rundt til diverse butikker og spurgt på forhånd, så måske er jeg heldig at få fat i noget :cheerleader3:.

Og til sidst - hvor har du fundet de kjoler henne??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske er jeg bare uheldig, for jeg var inde et sted og skulle prøve kjoler og så snart jeg sagde rød gik hun nærmest i stå. Det havde hun ikke noget af, og hun var endda så flink at vise mig billeder af virkelige flotte røde kjoler mens hun så sagde, at det jo var besværligt at bestille hjem osv.. Men nu har jeg haft skrevet rundt til diverse butikker og spurgt på forhånd, så måske er jeg heldig at få fat i noget :cheerleader3:.

Og til sidst - hvor har du fundet de kjoler henne??

De billeder jeg har lagt ind i mit tidligere svar er alle fundet hog TP-kjoler.

Jeg tog bare et udpluk af de røde kjoler som jeg lige fladt over- men der var MANGE flere røde kjoler (og kjoler i mange andre farver og stilarter). Jeg ved jo ikke lige hvad det er for en stil du mest er til, men jeg synes, at de har rigtig mange super flotte kjoler. Kig under gallakjoler og klik ind under de forskellige designere...så falder du måske over lige netop dén kjole du søger.

God jagt - jeg glæder mig til at se hvad du finder ud af!

post-23036-1185216480.jpg

post-23036-1185216508.jpg

post-23036-1185216519.jpg

post-23036-1185216529.jpg

post-23036-1185216541.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Har du overvejet at få kjolen syet????? Så blir den rød- som du vil ha den :cheerleader3:

Knus

Ja det har været med i mine overvejelser :biggrin:... Hvis jeg ikke finder noget, så blir det nok også den måde jeg må gøre det på til sidst.

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men hvis du bor i nærheden af Århus, så er der en kjoleforretning (Belmondo) på Store Torv ved domkirken, der pt har rigtig mange flotte røde kjoler.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer