kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

He he, så er man lige væk en weekend og så er der bare kommet kilometervis af sider i din tråd søde..

Dejligt med martins tøj, det lyder som om han bliver hot :carrot:

Og ærgeligt med ringen, men som du selv siger: Op på hesten igen :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har ikke hørt fra helikopter-kammien endnu, men prøver stadig.. Tror han er på Grønland?!

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så skal den jo prøves på - iiiiihh det er svært at tage billeder selv - :cheerleader3:

jeg synes det er rigtig fiiiiint ;) Det skal altså bare ses på til kjolen først ;)

Hvad synes I ????

post-29043-1190635595.jpg

post-29043-1190635632.jpg

Hov, du havde lige nået at ligge billeder ind med den PÅ DIG mens jeg svarede.. Den er super flot til dig!!! Den må da passe til kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Mie

Tak for din hilsen i min bryllupstråd. DEt er altid dejligt :angry: Ja jeg er helt vild med blomster..og det præger vist også min tråd. Det bliver spændende at se, hvad det ender med :cheerleader3:

Må indrømme at du er noget rigtig langt med planlægningen...Men man kan jo heller ikke lade være :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt vild med jeres invitationer.. måske jeg kunne hente lidt inspiration -HAHA- Og sikken en drøm af kjole du har fundet..kan godt forstå du valgte den.. Er rigtig spændt på at se dig med den på. Som du sikkert læste i min tråd, så skal jeg jo ud og prøve kjole d.17/11.. tæller dage ned nu.. glæder mig så meget. Men det er jo også en stor drøm man går og venter på :)

:bearhug: louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Mie...

Nøøøj hvor er der sket meget inde på din tråd... det må jeg nok sige!! Men du stormer jo oz bare fremad... :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det synd for dig med Cognac... det er altid super trist at miste et kæledyr! Husker kun alt for tydeligt, da jeg skulle sige farvel til min lille hund, Pjuske... Jeg græd og græd og græd... :cheerleader3:

Det var godt nok ærgeligt med din ring, jeg kan godt forstå at du sendte den tilbage, det ville jeg også have gjort, hvis jeg havde været i din situation!! Men til gengæld er den bare vildt smuk, dit diadem du har købt gennem e-bay! Og det klæder dig rigtig godt!!

Jeg er i fuld gang med at prøve at komme af med den lørdag, men det er ikke sikkert at det kan lade sig gøre... jeg håber selvfølgelig!!! Vil bare SÅ gerne møde Jer...!!

0

Del dette indlæg

Hej Smukke,

hvor er dit diadem fint :thumbsupsmileyanim: og må give de andre tøser ret, siderne bliver flere og flere, man må hænge på for at følge med ;)

Prøv at tjekke Stellings hjemmeside ud: lækkerier.

Har købt masser af papir, dimser og lækkert grej til prototyper idag...skal igang imorgen :cheerleader3: Slår lige mave efter en god gang tapas... må hellere ud at løbe imorgen, chokoladesuppen sætter sig nok på lårbasserne -HAHA-

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke piger.

Taak for alle jeres roser - bliver jo super flov og mega glad på samme tid !!

Hov, du havde lige nået at ligge billeder ind med den PÅ DIG mens jeg svarede.. Den er super flot til dig!!! Den må da passe til kjolen uuuh ja jeg håber det - vil så gerne prøve den nu - nu - nu - men har lovet brudepigen at vente til december...
Du bliver så meget prinsesse på den helt rigtige gode måde

Hvor er det bare flot. Herfra er det godkendt :thumbsupsmileyanim::) iiih tak - det er altid dejligt at få godkendelsesstemplet fra dig smukke - fedt avatar forresten - er du fotograf i din fritid??

Super fint diadem tak smukke - har du set det er med sommerfugl på????
Jaaaah!! Så kom dit diadem! Dejligt hurtigt... Hvor er det bare flot!!! Men det ene skal jo også passe til det andet, ik? :hug: (ja altså dig... -HAHA- ) ååårrrhh - nu bliver jeg da først flov - tak søde Rikke pigen :angry:
:cheerleader3: Superflot diadem! Taaak !!
Hvor er det et sødt diadem. Den er bare super flot.

Så må du jo prøve den sammen, med kjolen på et tidspunkt. ja nu nu nu nu nu !! ( skumle men jeg må ikke endnu) iiih jeg savner min kjole

WAUW!!! :pokey: Hvor er det et flot diadem! Og hvor klæder det dig godt! :) uha, det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at se ud til kjolen.. :)
Tak for rosen søde kat !!!
Hej Mie

Fint diadem...og godt billede det, hvor man kun ser øjnene af dig og diademet - totalt blå øjne der! Wauw... :bearhug: iiihhh - gør mig lige rød i hovedet - taak!! - ja jeg kan ikke rende fra de baby blå - men det gør det altså lidt svært at lave bambi øjne - for de er jo brune.. griner..

0

Del dette indlæg

Hej Mie...

Nøøøj hvor er der sket meget inde på din tråd... det må jeg nok sige!! Men du stormer jo oz bare fremad...

Hvor er det synd for dig med Cognac... det er altid super trist at miste et kæledyr! Husker kun alt for tydeligt, da jeg skulle sige farvel til min lille hund, Pjuske... Jeg græd og græd og græd...

Det var godt nok ærgeligt med din ring, jeg kan godt forstå at du sendte den tilbage, det ville jeg også have gjort, hvis jeg havde været i din situation!! Men til gengæld er den bare vildt smuk, dit diadem du har købt gennem e-bay! Og det klæder dig rigtig godt!!

Jeg er i fuld gang med at prøve at komme af med den lørdag, men det er ikke sikkert at det kan lade sig gøre... jeg håber selvfølgelig!!! Vil bare SÅ gerne møde Jer...!!

heej smukke maj

Iiih hvor dejligt at du kigger forbi min tråd - man har jo savnet dig!!

Ja gør alt hvad du kan for at bytte den lørdag - der må være en søøød kollega der vil bytte med dig!! Det skal der være....

Hej Smukke,

hvor er dit diadem fint :thumbsupsmileyanim: og må give de andre tøser ret, siderne bliver flere og flere, man må hænge på for at følge med

Prøv at tjekke Stellings hjemmeside ud: lækkerier.

Har købt masser af papir, dimser og lækkert grej til prototyper idag...skal igang imorgen :cheerleader3: Slår lige mave efter en god gang tapas... må hellere ud at løbe imorgen, chokoladesuppen sætter sig nok på lårbasserne :angry:

:bearhug:

Heej sveske mus !!!!

Uh ja den ser farlig ud den biks .- godt den ikke er i nærheden af miiig.

Chokolade supper?? do tell??? I lååååve lade...

Må også hellere lige kommentere mine stigende sider - jeps jeg planlægger og sådan men der ville jo ikke være så mange sider hvis det ikke var FOR ALLE JER PRAGTFULDE MEDZILLAER SOM KOMMER OG BESØGER MIG OG SOM ER SÅ FANTASTISK SØDE. I skal ha nogle KRAMMERE skal I ..

-HAHA-:pokey::)

0

Del dette indlæg

hej har svaret på dit indlæg i min tråd men ville lige kigge ind til dig også og det var da godt at jeg gjorde og lige fik set dit fine diadem, elsker det specielt fordi der er en sommerfugl i har en sommerfugle fetisch. simon har også fået købt tøj for hele 3000kr det er første gang i sit liv at han har et jakkesæt så han valgte helt selv og fik hverjen hints eller min kjole farve at vide det skulle være helt hans eget valg han har så fået købt sig et nålestribet jakkesæt med en hvid skjorte og sølv slips (jeg synes dog at det ville se fedt ud med en sort skjorte når slipset er sølv) men han bliver lækker jakkesættet er i rigtigt Al capone stil glæder mig så meget til at se ham har kun set han i skjorte en gang det var til hans navøs dåb og det var kun i 30min så det kan jeg næsten ikke huske, men han tager dog en t shirt med til at skifte med hen ad aften men det gør jo ikke noget det kan jo også se fedt ud med et par pæne bukser og en funky t-shirt ...

læste godt lige din historie om regnbuebroen :cheerleader3: og Cognac det er aldrig sjovt at miste men det er rart at vide at den man mister får fred, mistede selv min elskede lille missekat der kun var 2½år men da den ikke kunne redes var det det bedste. man må tænke rationelt men vide at det er en ting der aldrig går over tiden læger ikke alle sår den hjælper med at læge men der vil altid være et ar der kan smerte engang i mellem uanset hvad eller hvem det er. men alligevel skal du da lige have en masse af demme her søde for det er aldrig sjovt og det er noget man ikke vil ønske end ikke for sin værste fjende :thumbsupsmileyanim::bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej smukke piger.

Hvor er det bare flot. Herfra er det godkendt :thumbsupsmileyanim:-HAHA-iiih tak - det er altid dejligt at få godkendelsesstemplet fra dig smukke - fedt avatar forresten - er du fotograf i din fritid??

Du stråler jo på de billeder, så det var ikke særlig svært at godkende :cheerleader3:

Nej, jeg er ikke fotograf, men leger dog med det i fritiden. Jeg er dog nok mest til selve billedbehandlingen, da det også er noget, der hører til min uddannelse. Her på det sidste er det dog som om lidt andre ting trækker :)

Jens fotograferer rigtig meget og er faktisk lige nu igang med at forsøge at sælge nogle billeder. Det er lidt spændende :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej har svaret på dit indlæg i min tråd men ville lige kigge ind til dig også og det var da godt at jeg gjorde og lige fik set dit fine diadem, elsker det specielt fordi der er en sommerfugl i har en sommerfugle fetisch. simon har også fået købt tøj for hele 3000kr det er første gang i sit liv at han har et jakkesæt så han valgte helt selv og fik hverjen hints eller min kjole farve at vide det skulle være helt hans eget valg han har så fået købt sig et nålestribet jakkesæt med en hvid skjorte og sølv slips (jeg synes dog at det ville se fedt ud med en sort skjorte når slipset er sølv) men han bliver lækker jakkesættet er i rigtigt Al capone stil glæder mig så meget til at se ham har kun set han i skjorte en gang det var til hans navøs dåb og det var kun i 30min så det kan jeg næsten ikke huske, men han tager dog en t shirt med til at skifte med hen ad aften men det gør jo ikke noget det kan jo også se fedt ud med et par pæne bukser og en funky t-shirt ...

læste godt lige din historie om regnbuebroen :bearhug: og Cognac det er aldrig sjovt at miste men det er rart at vide at den man mister får fred, mistede selv min elskede lille missekat der kun var 2½år men da den ikke kunne redes var det det bedste. man må tænke rationelt men vide at det er en ting der aldrig går over tiden læger ikke alle sår den hjælper med at læge men der vil altid være et ar der kan smerte engang i mellem uanset hvad eller hvem det er. men alligevel skal du da lige have en masse af demme her søde for det er aldrig sjovt og det er noget man ikke vil ønske end ikke for sin værste fjende :thumbsupsmileyanim:-HAHA-

Heeej søde

Tihi - kender godt det med sommerfugle fetisch ;) Vidste du godt at sommerfugle symboliserer: Hope, Joy and new beginnings ;) Lige i øjet til et bryllup :) Har du noget sommerfugle halløj til dit bryllup??

Åhr - gør mig ondt med din missekat - men som du også selv skriver, så er man bare nødt til at tænke på dyrene og ikke en selv i nogle situationer..

Lyder fedt med sættet til din mand ;) Bliver også spændende at se hvilken t-shirt han får købt til senere :angry:

Kraaaaam :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej smukke piger.

Hvor er det bare flot. Herfra er det godkendt :thumbsupsmileyanim::) iiih tak - det er altid dejligt at få godkendelsesstemplet fra dig smukke - fedt avatar forresten - er du fotograf i din fritid??

Du stråler jo på de billeder, så det var ikke særlig svært at godkende :cheerleader3:

Nej, jeg er ikke fotograf, men leger dog med det i fritiden. Jeg er dog nok mest til selve billedbehandlingen, da det også er noget, der hører til min uddannelse. Her på det sidste er det dog som om lidt andre ting trækker :angry:

Jens fotograferer rigtig meget og er faktisk lige nu igang med at forsøge at sælge nogle billeder. Det er lidt spændende :bearhug:

hvor er du sød :pokey:

Det lyder da spændende om han kan få dem solgt !! Jeg krydser alt hvad jeg kan.. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer