kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Glædelig bagjul, søde.

Hvor er det sødt digtet både på dansk og engelsk. Super bittert med at du løb tør for materialer. Så er det vel lige knap nok, at du kan nå at få dem sendt ud inden 2008 eller hvad?

Hvordan tager kejzer nytårsaften? Hakuna skælder ud over de store brag, men siger ellers ikke noget til det og er heldigvis ikkespor bange. Hun vil med ud kl 24.

Heej søde og taaak :cheerleader3:

nu er der købt materialer ind igen og er næsten færdig med selve invitationerne, men mangler bagsiden og "tilbehøret" i form af svarkort og "praktiske oplysninger" så må nok bide i det sure postvæsen og betale extra porto til januar - de kommer nemlig ikke ud i år...

der har faktisk kun været en enkelt raket herude indtil videre, hvor kejzer løftede hovedet og gav et mumlet wruf, men sidste år var han ligeglad - gøede var glad og ville ud og lege. Men nu er han jo ældre og jeg er spændt på hvad han siger til det i år - tror han er ligeglad..

det er dejligt når de ikke er bange..

krammer

Vi får besøg af en stor ridgeback mere nytårsaften, og han er bange for det, så vi håber lidt på, at Hakunas reaktion smitter af på ham. Vi passede ham den anden aften, og da der sprang et eller andet, så gøede hakuna og Thor glemte at han var bange. Det var lige den effekt vi havde håbet på, så vi satser på at det også virker nytårsaften.

Ærgerligt med extra porto. Mon du kan skaffe nogle med sommerfugle på, som dækker ekstraportoen? Har du tjekket?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glædelig bagjul, søde.

Hvor er det sødt digtet både på dansk og engelsk. Super bittert med at du løb tør for materialer. Så er det vel lige knap nok, at du kan nå at få dem sendt ud inden 2008 eller hvad?

Hvordan tager kejzer nytårsaften? Hakuna skælder ud over de store brag, men siger ellers ikke noget til det og er heldigvis ikkespor bange. Hun vil med ud kl 24.

nu er der købt materialer ind igen og er næsten færdig med selve invitationerne, men mangler bagsiden og "tilbehøret" i form af svarkort og "praktiske oplysninger" så må nok bide i det sure postvæsen og betale extra porto til januar - de kommer nemlig ikke ud i år...

der har faktisk kun været en enkelt raket herude indtil videre, hvor kejzer løftede hovedet og gav et mumlet wruf, men sidste år var han ligeglad - gøede var glad og ville ud og lege. Men nu er han jo ældre og jeg er spændt på hvad han siger til det i år - tror han er ligeglad..

krammer

Vi får besøg af en stor ridgeback mere nytårsaften, og han er bange for det, så vi håber lidt på, at Hakunas reaktion smitter af på ham. Vi passede ham den anden aften, og da der sprang et eller andet, så gøede hakuna og Thor glemte at han var bange. Det var lige den effekt vi havde håbet på, så vi satser på at det også virker nytårsaften.

Ærgerligt med extra porto. Mon du kan skaffe nogle med sommerfugle på, som dækker ekstraportoen? Har du tjekket?

det ville være dejligt, hvis thor blev afledt af hakuna, men ellers kan de få noget beroligende til ham hos dyrlægen - det tager de ikke skade af en enkelt aften :)

hmm nej tror ikke de fås med extra porto, men det er ok hvis der kommer et almindeligt extra på også...

bare det med sommerfuglen blir sittende! :bearhug:

du må da lige ta et billede af det firbenede kærestepar :blush: små hvalpe på vej måske??

krammer

0

Del dette indlæg

Glædelig bagjul, søde.

krammer

det ville være dejligt, hvis thor blev afledt af hakuna, men ellers kan de få noget beroligende til ham hos dyrlægen - det tager de ikke skade af en enkelt aften :)

hmm nej tror ikke de fås med extra porto, men det er ok hvis der kommer et almindeligt extra på også...

bare det med sommerfuglen blir sittende! :bearhug:

du må da lige ta et billede af det firbenede kærestepar :blush: små hvalpe på vej måske??

krammer

Ja thors "far" og Brian har store planer om små"folk". Jeg lyder måske snobbet nu, men det er jeg egentlig ikke. Men Hakuna er sådan en finere ridgeback med fine papirer og god afstamning, men Thor er ægte, men uden papirer og med ridgefejl (den stribe på ryggen). Så jeg synes det er lidt fjollet at det er ham hun får hvalpe med, hvis vi en dag synes at hun skal have et kuld hvalpe. Men de andre siger, at jeg bare er hundesnobbet, men det synes jeg nu ikke. Jeg får over det dobbelte pr hvalp, hvis jeg parrer hende med en hund med papirer, så jeg synes da det er skørt, selvom Thor er rigtig sød og flot. Men jeg kunne forestille mig, at du har det på samme måde med kejzerdrengen?? Jeg skal da lige få lagt et billede af kæresteparret, for det er de...kærester. Det er bare så sødt.

Jeg tror ikke det er nødvendigt med beroligende...det har det ikke været de andre år, bare han er tæt på sin "far" så går det fint, og det er også kun de store brag der ryster ham lidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja thors "far" og Brian har store planer om små"folk". Jeg lyder måske snobbet nu, men det er jeg egentlig ikke. Men Hakuna er sådan en finere ridgeback med fine papirer og god afstamning, men Thor er ægte, men uden papirer og med ridgefejl (den stribe på ryggen). Så jeg synes det er lidt fjollet at det er ham hun får hvalpe med, hvis vi en dag synes at hun skal have et kuld hvalpe. Men de andre siger, at jeg bare er hundesnobbet, men det synes jeg nu ikke. Jeg får over det dobbelte pr hvalp, hvis jeg parrer hende med en hund med papirer, så jeg synes da det er skørt, selvom Thor er rigtig sød og flot. Men jeg kunne forestille mig, at du har det på samme måde med kejzerdrengen?? Jeg skal da lige få lagt et billede af kæresteparret, for det er de...kærester. Det er bare så sødt.

Jeg tror ikke det er nødvendigt med beroligende...det har det ikke været de andre år, bare han er tæt på sin "far" så går det fint, og det er også kun de store brag der ryster ham lidt.

Ved udemærket godt hvad du mener søde - jeg synes også at skal man parre skal man gøre det ordenligt :bearhug: jeg vil heller ikke bruge kejzer til nogen som ikke er avlskåret, har fejl, mangler papirer eller har dårlig afstamning. tingene skal være i orden :blush: så kan sagtens forstå dig. Ikke fordi jeg som sådan er modstander af "bryggersavl", men alligevel :fløjt:

Sikke en fin invitationstekst, både på dansk og engelsk. Glæder mig til at se den i blærerækken :cheerleader3::)

taak søde :o

0

Del dette indlæg

Egentlig har han fine forældre, men der blev bare ikke lavet papirer på hvalpene, hvilket jo er skørt, når begge forældre er præmiehunde. Men han har jo den ridgefejl, så han skulle jo ikke bruges til avl, så jeg tror det blev sparret væk. Han har en ekstra krone i ridgen, og det er den eneste fejl han har. Ellers er han et pragtekselmplar. Men i andres ører lyder det bare totalt snobbet, når jeg siger, at han har ridgefejl, men jeg holder stand. Hvis Hakuna skal have hvalpe, skal det være med en "ordenlig" han. Hun har før været til udstillinger. Ikke ret mange, for hun kan ikke lide det, så vi stoppede igen. Men da hun var hvalp fik hun SL og har siden fået nogel røde bånd, men som sagt kommer hun ikke på udstilling mere. Vi er for dårlige til at træne hende til det. Hun er meget interesseret i de andre hunde, og hvis hun synes det er tid til en lur inde i ringen, ja så synes hun det. Vi har flere billeder af hende, hvor hun har lagt sig til at sove, fordi hun ikke gider at vente på at de andre bliver sømt individuelt, og det er altså pinligt og tager en del opmærksohed fra publikum...hehe... Udenfor ringen, bryder hun sig ikke om, at der er SÅ mange hunde og fremmede dufte omkring hende, og hun bliver lettere stresset af det, kan man se, og det er synd. Så vi har droppet det der. Jeg synes desuden også, at der er for meget snobberi, men kan nu godt lide at gå rundt og kikke på andre racer. Er du tit afsted?

0

Del dette indlæg

Egentlig har han fine forældre, men der blev bare ikke lavet papirer på hvalpene, hvilket jo er skørt, når begge forældre er præmiehunde. Men han har jo den ridgefejl, så han skulle jo ikke bruges til avl, så jeg tror det blev sparret væk. Han har en ekstra krone i ridgen, og det er den eneste fejl han har. Ellers er han et pragtekselmplar. Men i andres ører lyder det bare totalt snobbet, når jeg siger, at han har ridgefejl, men jeg holder stand. Hvis Hakuna skal have hvalpe, skal det være med en "ordenlig" han. Hun har før været til udstillinger. Ikke ret mange, for hun kan ikke lide det, så vi stoppede igen. Men da hun var hvalp fik hun SL og har siden fået nogel røde bånd, men som sagt kommer hun ikke på udstilling mere. Vi er for dårlige til at træne hende til det. Hun er meget interesseret i de andre hunde, og hvis hun synes det er tid til en lur inde i ringen, ja så synes hun det. Vi har flere billeder af hende, hvor hun har lagt sig til at sove, fordi hun ikke gider at vente på at de andre bliver sømt individuelt, og det er altså pinligt og tager en del opmærksohed fra publikum...hehe... Udenfor ringen, bryder hun sig ikke om, at der er SÅ mange hunde og fremmede dufte omkring hende, og hun bliver lettere stresset af det, kan man se, og det er synd. Så vi har droppet det der. Jeg synes desuden også, at der er for meget snobberi, men kan nu godt lide at gå rundt og kikke på andre racer. Er du tit afsted?

hej søde

ja jeg er faktisk tit afsted. var afsted gennemsnitlig en gang om mdr her i år. er blevet bidt af det :cheerleader3: altså det er jo tilladt at hundene tager en slapper mens der er individuelle bedømmelser - der behøver de ikke lege statuer.. synes du skulle ta afsted igen for sjov eller rettere så du får hende avlskåret hvis du gerne vil bruge hende...

kejzer er helt oppe og køre når han er afsted alle de legekammerater :)

det er forskelligt fra race til race hvor meget snobberi der er - det er værst blandt de små hunde...

0

Del dette indlæg

Tak for de fine solsikke billeder i min tråd :cheerleader3:

Jeg synes det er hyggeligt at høre jeres snak om hunde herinde, jeg eeeelsker hunde.. Men vi har aldrig gået på udstiling med dem, vi bruger dem til jagt. Så vi (mine forældre) har en jack russel terrier, og så har min far lige fået en boarder collie han bruger til at drive får med (han er naturplejer.) Jeg glæder mig til Rasmus og jeg får et hus med en stor have, så vi selv kan få hund...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de fine solsikke billeder i min tråd :cheerleader3:

Jeg synes det er hyggeligt at høre jeres snak om hunde herinde, jeg eeeelsker hunde.. Men vi har aldrig gået på udstiling med dem, vi bruger dem til jagt. Så vi (mine forældre) har en jack russel terrier, og så har min far lige fået en boarder collie han bruger til at drive får med (han er naturplejer.) Jeg glæder mig til Rasmus og jeg får et hus med en stor have, så vi selv kan få hund...

Hej søde

hvilken en hund kunne I så godt tænke jer?? eelsker også hunde - næsten alle - nogle få går jeg bue udenom.

krammer

Hej Mie

Har lige set dit danske og engelske digt og det lyder rigtig romantisk begge dele :). Rigtig god oversættelse du har fået lavet.

taak søde :bearhug:

0

Del dette indlæg

øøøøøøøøhm jeg har fået post i dag :blush: fra USA :fløjt:

og hvad var der mon indeni??? for jeg havde ikke bestilt noget overhovedet... (honestly)

og da jeg lukker op ligger der 4 små tussi mussier til mænnernes brystbuketter!! :)

og det ser ikke ud til jeg har betalt for dem :cheerleader3:

ved ikke hvad der er gået galt - men nu er de MINE :bearhug: - Mine mine my precious :o

jeg sætter billede ind senere hvis martin får sat ledningen til...

krammer

0

Del dette indlæg

og hvad var der mon indeni??? for jeg havde ikke bestilt noget overhovedet... (honestly)

og da jeg lukker op ligger der 4 små tussi mussier til mænnernes brystbuketter!! :)

ved ikke hvad der er gået galt - men nu er de MINE :bearhug: - Mine mine my precious :o

krammer

Det var da ikke en helt dårlig ting at få med posten i dag. Jeg fik kun reklamer :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

krammer

Det var da ikke så dårligt! Dejlig overraskelse!

Vi ved det endnu ikke mht hund. Vi havde egentlig tænkt os at kigge i en hunde-bog eller snakke med en kender, og hvilken hund det passer til os, mht motion, træning og sådan. og evt. tage ud på et par dyreinternater i nærheden, og se om de har en vi kan adoptere, da vi ikke behøves få den som hvalp... Indtil nu har vi ingen specielle præferencer, bortset fra at Rasmus ikke vil have "sådan en lille hårløs rotte" som han kalder det. så er vi nok mere til en Kejzer ;)

0

Del dette indlæg

krammer

Det var da ikke så dårligt! Dejlig overraskelse!

Vi ved det endnu ikke mht hund. Vi havde egentlig tænkt os at kigge i en hunde-bog eller snakke med en kender, og hvilken hund det passer til os, mht motion, træning og sådan. og evt. tage ud på et par dyreinternater i nærheden, og se om de har en vi kan adoptere, da vi ikke behøves få den som hvalp... Indtil nu har vi ingen specielle præferencer, bortset fra at Rasmus ikke vil have "sådan en lille hårløs rotte" som han kalder det. så er vi nok mere til en Kejzer ;)

iiih bernere er jeg også total fortaler for :griner:- ( hvorfor mon )

bernere er børne/familie/andre dyr/hunde glade

de er loyale, nemme at opdrage på

savler ikke ( som fx grand danois, sankt bernardshund, new foundlænder)

elsker lange gåture, men behøver dem ikke dagligt

ikke ret meget pelspleje - kan nøjes med at børste dem 1 gang om måneden ( medmindre du udstiller) - de skal ikke trimmes

meget kælne

ulemperne er ( for nogen) at de er store - men hanner er en del større end hunnerne - de er ikke så store igen.

øhm - de spiser meget - cirka en pose på 15 kg/mdr

vil gerne ha opmærksomhed - klø mig, nus mig, snak med mig

0

Del dette indlæg

øøøøøøøøhm jeg har fået post i dag :blink: fra USA -HAHA-

og da jeg lukker op ligger der 4 små tussi mussier til mænnernes brystbuketter!! :griner:-

ved ikke hvad der er gået galt - men nu er de MINE :griner:- - Mine mine my precious :)

krammer

:):bearhug::blush: :fløjt:

Fedt med en lille ekstra julegave. Det kan man da altid bruge, og så fik du dem alligevel :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nææ! sikke da en dejlig overraskelsese :cheerleader3:

Det kan være hende du skulle have købt dem af, har sendt dem som bestikkelse, så du ikke skal gå og bad-mouthe hende her i dk :)

De er fiine :bearhug:

mvh Maria

ha ha ha - ja det kunne være sjovt :blush: det er da helt klart en fejl, men så længe hun ikke trækker gysser fra min konto skal jeg bare holde min mund lukket - ja jeg er lidt fræk - ved det godt...

0

Del dette indlæg

Det kan være hende du skulle have købt dem af, har sendt dem som bestikkelse, så du ikke skal gå og bad-mouthe hende her i dk :bearhug:

De er fiine :blush:

mvh Maria

ha ha ha - ja det kunne være sjovt :fløjt: det er da helt klart en fejl, men så længe hun ikke trækker gysser fra min konto skal jeg bare holde min mund lukket - ja jeg er lidt fræk - ved det godt...

Jeg sladrer ikke :)

0

Del dette indlæg

Det kan være hende du skulle have købt dem af, har sendt dem som bestikkelse, så du ikke skal gå og bad-mouthe hende her i dk :bearhug:

De er fiine :o

mvh Maria

ha ha ha - ja det kunne være sjovt :griner:- det er da helt klart en fejl, men så længe hun ikke trækker gysser fra min konto skal jeg bare holde min mund lukket - ja jeg er lidt fræk - ved det godt...

Me neither :blush:

Og med alt det du har købt på E-bay, må der jo også dukke fejl op til din fordel :fløjt:

0

Del dette indlæg

Det kan være hende du skulle have købt dem af, har sendt dem som bestikkelse, så du ikke skal gå og bad-mouthe hende her i dk :fløjt:

De er fiine :griner:-

mvh Maria

ha ha ha - ja det kunne være sjovt :blink: det er da helt klart en fejl, men så længe hun ikke trækker gysser fra min konto skal jeg bare holde min mund lukket - ja jeg er lidt fræk - ved det godt...

Me neither :o

Og med alt det du har købt på E-bay, må der jo også dukke fejl op til din fordel :griner:-

aaaah du siger noget :bearhug::blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer