kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Hej piger :unsure:

tak for alle jeres søde hilsner. -HAHA-

Årets afslutning forløb stille og roligt - på arbejdet blev der dækket bord osv og ganske få af beboerne viste sig.

På vej hjem var vejret monster pragtfuldt - koldt men solen skinnede, så hesten, martin og jeg og et hold naboer og deres vaps gik en laaaang tur - skønt.

kl 17 kom et vennepar - vi lavede mad - spiste, spillede tabu og hyggede og stille og roligt.

Selvom Kejzer er en stor dreng - var han godt nok en sød lille tøsedreng i går - han var ikke glad for alt det buller og brag, enten skældte han helt vildt ud eller også havde jeg ham klistret til mig hele aftenen - ved bordet sad han mellem mine ben - i sofaen sad han ved siden af mig/sad og lå på skødet - nåååhr :thumbsupsmileyanim: stakkels lille dreng. ( he han skælder ud lige nu - der er åbenbart rester der skal fyres af)

Og i nat ( vi gik i seng kl 2) begyndte bragene igen kl 4.30 -HAHA- og hvad gør vores lille dreng - han hopper op i sengen og putter sig i mellem os :balloons:

I dag har jeg lavet INGENTING (okay ryddet op og flyttet tøj ind i nyt skab), set flimmer etc og nu her kl 17.30 skal vi over til naboerne og spise suppe, så en dejlig MEGET AFSLAPPENDE dag.

Håber I har haft en god aften? og alle lemmer er i behold??

hov og forresten så har vi 3 års dag i dag :shooter: og vi er total uromantiske!!

krammer

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med 3 års-dagen, søde Mie! :balloons:

Og jo tak, vi har vist også haft en meget afslappet dag i dag... Sofaerne er i hvert fald blevet brugt rigeligt.. Og nu står den bare fortsat på hjemlig hygge og film, mens jeg kan sidde og skære lidt bordkort.. ååååh, hvis bare der var flere dage som denne her... :shooter: Orker ikke at skulle begynde på arbejde igen på torsdag....

Hav en god aften, smukke!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger hvor er i søøde :unsure:

jeg har lige set på min ticker 150 dage DAMN - der er ikke længe til!!! jamen jeg mangler jo en heeeel masse -HAHA- og invitationerne er heller ikke færdige :shooter: panik panik - okay mie - træk vejret - WUSAAAA .... phew - mon ikke jeg når det ha ha

og nu står den på sukker afvænning igen fra i morgen - jeg er klar på hovedpine og træthed.. en uge så er jeg klar igen - nu er der kur til maj!! jeg vil prøve at være lidt smækker :balloons:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak piger hvor er i søøde -HAHA-

jeg har lige set på min ticker 150 dage DAMN - der er ikke længe til!!! jamen jeg mangler jo en heeeel masse -HAHA- og invitationerne er heller ikke færdige -HAHA- panik panik - okay mie - træk vejret - WUSAAAA .... phew - mon ikke jeg når det ha ha

og nu står den på sukker afvænning igen fra i morgen - jeg er klar på hovedpine og træthed.. en uge så er jeg klar igen - nu er der kur til maj!! jeg vil prøve at være lidt smækker :shooter:

:balloons:

Puha - jeg har lidt den samme følelse - især stresser det mig lidt at invitationerne ikke er færdige - eller overhovedet begyndt på :thumbsupsmileyanim:

Rasmus og jeg har også en aftale - fra imorgen er det slut med søde sager, sodavand osv. til hverdag, nu skal der til at spises sundere! Der er gået liiidt for meget sofa-hygge og selvmedlidenhed i den... -HAHA- Glæder mig allerede til at lave en super lækker grøntsagssuppe vi fik her i julen hjemme hos mine forældre. Den er lækker, mættende, sund og billig - så bliver det næsten ikke bedre :unsure:

0

Del dette indlæg

Tak piger hvor er i søøde -HAHA-

jeg har lige set på min ticker 150 dage DAMN - der er ikke længe til!!! jamen jeg mangler jo en heeeel masse -HAHA- og invitationerne er heller ikke færdige -HAHA- panik panik - okay mie - træk vejret - WUSAAAA .... phew - mon ikke jeg når det ha ha

og nu står den på sukker afvænning igen fra i morgen - jeg er klar på hovedpine og træthed.. en uge så er jeg klar igen - nu er der kur til maj!! jeg vil prøve at være lidt smækker :shooter:

:balloons:

Puha - jeg har lidt den samme følelse - især stresser det mig lidt at invitationerne ikke er færdige - eller overhovedet begyndt på :thumbsupsmileyanim:

Rasmus og jeg har også en aftale - fra imorgen er det slut med søde sager, sodavand osv. til hverdag, nu skal der til at spises sundere! Der er gået liiidt for meget sofa-hygge og selvmedlidenhed i den... -HAHA- Glæder mig allerede til at lave en super lækker grøntsagssuppe vi fik her i julen hjemme hos mine forældre. Den er lækker, mættende, sund og billig - så bliver det næsten ikke bedre :unsure:

uuuh jeg ville ønske jeg kunne få martin med på den vogn - han kan spise ALT uden det kan ses, så jeg er palle alene herhjemme, men han har da været så sød at pakke al slikket væk og stille det høøøjt op på skabet og det passer mig fiiint - kan jeg ikke se det spiser jeg det ikke heller ikke selvom jeg ved det er der... må jeg komme og spise med - ha ha

kram

0

Del dette indlæg

Hej Mie...

Så kom jeg endelig ind på din side... har været lidt fraværende mellem jul og nytår.

Dejligt at få noget gratis, man råber jo ikke højt om det når det sker, men de er super flotte.

Jeg synes, det er vildt fedt, at du får hele 3 fotografer. Jeg tror, vi må spare lidt på det område, selvom jeg synes, det kunne være helt fantastisk at have en fotograf, der fulgte mig om morgenen. Men det kigger vi på til den tid.

Fremragende svarkort, må indrømme at når det bliver min tid skal jeg godt nok finde inspiration på disse sider. Mange ting jeg tidligere ikke havde tænkt på var nødvendige, men som nu er blevet et MUST... :thumbsupsmileyanim: Så må jeg overtale Erik til at der er plads i budgettet. SMIL.

Utrolig at store Kejzer kan være en bangebuks, men så er det godt, at mor Mie er der til at passe på ham. Lyder til I havde en rigtig hyggelig nytårsaften. Tilbragte den selv sammen med en masse venner. Jeg gik op for at sove en halv time, men jeg kom aldrig ned igen, og jeg måtte kalde på Erik kl. 7.30, for nu ville jeg gerne have lidt ro.

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mie...

Så kom jeg endelig ind på din side... har været lidt fraværende mellem jul og nytår.

Dejligt at få noget gratis, man råber jo ikke højt om det når det sker, men de er super flotte.

Jeg synes, det er vildt fedt, at du får hele 3 fotografer. Jeg tror, vi må spare lidt på det område, selvom jeg synes, det kunne være helt fantastisk at have en fotograf, der fulgte mig om morgenen. Men det kigger vi på til den tid.

Fremragende svarkort, må indrømme at når det bliver min tid skal jeg godt nok finde inspiration på disse sider. Mange ting jeg tidligere ikke havde tænkt på var nødvendige, men som nu er blevet et MUST... :thumbsupsmileyanim: Så må jeg overtale Erik til at der er plads i budgettet. SMIL.

Utrolig at store Kejzer kan være en bangebuks, men så er det godt, at mor Mie er der til at passe på ham. Lyder til I havde en rigtig hyggelig nytårsaften. Tilbragte den selv sammen med en masse venner. Jeg gik op for at sove en halv time, men jeg kom aldrig ned igen, og jeg måtte kalde på Erik kl. 7.30, for nu ville jeg gerne have lidt ro.

Knus Louise

Hej søde -HAHA-

taak -HAHA- ja jeg synes også de små tussier er rigtig fine - he he er dog meget spændt på hvad blomsterdamen siger - hmm det minder mig om - hende skal jeg ha fundet ... tænke tænke...

ja det var ikke meningen med 3 fotografer, men -HAHA- tihi - måske kan du få en aftale med loller -HAHA-

jeg er meget beæret over at du kan finde inspiration i min tråd :unsure: he he ja lige pludselig er der bare nogle ting som er bydende nødvendige :balloons: ja du må hive skytset -HAHA- frem og overtale ham :td:

jeps mum to the resque :shooter: ja det var en hyggelig og rolig aften :td: he he det lyder som om der har været gang i den hos jer :sm:

du har da ikke fået en tråd endnu har du???

krammer

0

Del dette indlæg

hmmm ebay igen :balloons:

nu skal vi jo ikke ha reception, og så vil jeg gerne byde gæsterne på bare en lille bitte bid efter vielsen, så jeg har købt en cookie cutter formet som -. ja gæt engang - en sommerfugl :thumbsupsmileyanim: ( 9*9cm) og så vil jeg lave bryllupskager måske pyntet som brud og gom... og måske serveret med en personlig serviet :shooter:

hva synes I??? Am I going overboard???

her er den:

post-29043-1199226963.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en kanon idé med lidt til maven før vielsen, og hvor er den sommerfugle. :thumbsupsmileyanim:

Sad lige lurede på din tråd igen (det kan jo tage sin tid at komme igennem alle siderne -HAHA- så tager lidt af gangen -HAHA- ) og hold fast hvor har du bare rigtig mange gode ideér som kan hjælpe os knap så kreative -HAHA-

Forresten

:balloons::shooter: Tillykke med de nu kun 150 dage :unsure:-HAHA-

Redigeret af Vibeke Hansen
0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en kanon idé med lidt til maven før vielsen, og hvor er den sommerfugle. :thumbsupsmileyanim:

Sad lige lurede på din tråd igen (det kan jo tage sin tid at komme igennem alle siderne -HAHA- så tager lidt af gangen -HAHA- ) og hold fast hvor har du bare rigtig mange gode ideér som kan hjælpe os knap så kreative -HAHA-

Forresten

:balloons::shooter: Tillykke med de nu kun 150 dage :unsure:-HAHA-

Hej søde og tak for din hilsen ;) det er så efter og ikke før vielsen jeg vil lave de der kager til :td: og så har jeg planer om at få fat i asti i 20 cl flasker :td:

iih tak - er så glad for at nogen kan blive inspireret af min tråd :sm: og he he ja tråden tager meget tid at komme igennem - -HAHA- fordi du er gået i gang :lol: håber du bruger index :lol:

kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm ebay igen :balloons:

nu skal vi jo ikke ha reception, og så vil jeg gerne byde gæsterne på bare en lille bitte bid efter vielsen, så jeg har købt en cookie cutter formet som -. ja gæt engang - en sommerfugl :thumbsupsmileyanim: ( 9*9cm) og så vil jeg lave bryllupskager måske pyntet som brud og gom... og måske serveret med en personlig serviet -HAHA-

her er den:

Nej. Der er i bryllupssammenhæng pr definition ikke noget, der hedder overboard :unsure:

Jeg synes det er en god ide. Søøde sommerfuglekager lige ned i folks sukkerkolde maver.

Tror de vil æælske dig for det :shooter:

0

Del dette indlæg

hmmm ebay igen :shooter:

nu skal vi jo ikke ha reception, og så vil jeg gerne byde gæsterne på bare en lille bitte bid efter vielsen, så jeg har købt en cookie cutter formet som -. ja gæt engang - en sommerfugl :thumbsupsmileyanim: ( 9*9cm) og så vil jeg lave bryllupskager måske pyntet som brud og gom... og måske serveret med en personlig serviet -HAHA-

her er den:

Nej. Der er i bryllupssammenhæng pr definition ikke noget, der hedder overboard -HAHA-

Jeg synes det er en god ide. Søøde sommerfuglekager lige ned i folks sukkerkolde maver.

Tror de vil æælske dig for det :unsure:

Iiih tak det håber jeg og så håber jeg den når at komme snart, så kunne jeg måske afprøve og tage med til hytteturen og I kunne være testkaniner - hmmm - tænke tænke tænke :balloons:

0

Del dette indlæg

nu skal vi jo ikke ha reception, og så vil jeg gerne byde gæsterne på bare en lille bitte bid efter vielsen, så jeg har købt en cookie cutter formet som -. ja gæt engang - en sommerfugl :balloons: ( 9*9cm) og så vil jeg lave bryllupskager måske pyntet som brud og gom... og måske serveret med en personlig serviet :unsure:

her er den:

Jeg synes bare det er super gennemført med sommerfugle-formede kager - cool :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm ebay igen :unsure:

nu skal vi jo ikke ha reception, og så vil jeg gerne byde gæsterne på bare en lille bitte bid efter vielsen, så jeg har købt en cookie cutter formet som -. ja gæt engang - en sommerfugl :balloons: ( 9*9cm) og så vil jeg lave bryllupskager måske pyntet som brud og gom... og måske serveret med en personlig serviet -HAHA-

her er den:

Jeg synes bare det er super gennemført med sommerfugle-formede kager - cool :thumbsupsmileyanim:

Også mig - den er virkelig fin!!!!

Tillykke med 3 årsdagen :shooter:

0

Del dette indlæg

nu skal vi jo ikke ha reception, og så vil jeg gerne byde gæsterne på bare en lille bitte bid efter vielsen, så jeg har købt en cookie cutter formet som -. ja gæt engang - en sommerfugl :balloons: ( 9*9cm) og så vil jeg lave bryllupskager måske pyntet som brud og gom... og måske serveret med en personlig serviet -HAHA-

her er den:

Nej. Der er i bryllupssammenhæng pr definition ikke noget, der hedder overboard -HAHA-

Tror de vil æælske dig for det :unsure:

Lige mine ord :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

GODT NYTÅR :shooter: super fin sommerfugle-kageform. Selvfølgelig skal du da lave sommerfuglekager til jeres gæster. Det manglede da bare i jeres tema :thumbsupsmileyanim: altså hvor ville jeg ønske jeg ikke skulle på aftenvagt når der er zilla-weekend. Er sikker på at det bliver en fantastisk weekend og glæder mig til at læse ALT om turen. Jeg er nu også i fuld gang med kur. Havde lidt glemt at holde øje med tiden, men så fik vi svar fra en musiker i går som skrev at han desværre var booket den 12.april for der var jo ikke længe til :unsure: og pludselig opdagede jeg at manden jo havde ret. Så nu må vi hellere se at komme igang for alvor med planlægningen :balloons: vi har dog aftalt at skulle på bryllupsmesse i Roskilde her en af weekenderne i januar om ikke andet, så for hyggens skyld.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da helt op en lang planlægningstråd - og helt vildt mange gode ideer :lol:

Og så har du endda 150 dage endnu. Imponerende!

Jeg er jo helt ny her, men jeg har store planer om at blive en rigtig zilla. Så jeg har lagt hårdt ud.

Først læste jeg lollerbergs planlægningstråd, og der kunne jeg jo se at du var en rigtig monster-zilla

- så nu har jeg også læst din, det holdt hårdt, men der gik lidt sport i at komme igennem til sidst :thumbsupsmileyanim:

Okay okay, har også tilbragt hele julen med noget lungebetændelse-agtig noget, så computertid har der været nok af, men føler mig nu ret aktiv alligevel!

(på den lig-på-din-sofa-og-glo-på-computer-agtige måde :) )

Fantastisk kjole i øvrigt - og total dejlig "hest" du har dig!!!

Glæder mig helt vildt til at følge den videre planlægning af dit prinsessebryllup :lol:

Hilsner fra Mette

Juhuuu - Vi skal giftes, formentlig i maj 2009

0

Del dette indlæg

Hej sveske,

til lykke med de 150 dage

Det er da en super fin sommerfugle-form

Taak søde :hug: det er lidt uvirkeligt - det er jo lige om lidt!! ja jeg synes formen var så rigtig !!

krammer

Jeg synes bare det er super gennemført med sommerfugle-formede kager - cool

Taak søde -HAHA-

Jeg synes bare det er super gennemført med sommerfugle-formede kager - cool

Også mig - den er virkelig fin!!!!

Tillykke med 3 årsdagen

taak søde dig -HAHA-

Nej. Der er i bryllupssammenhæng pr definition ikke noget, der hedder overboard

Tror de vil æælske dig for det

Lige mine ord

I er virkelig bare så søde er I :lol:

Tilykke med de 150 dage

Tak smukke uuh det er ikke længe altså :)

GODT NYTÅR super fin sommerfugle-kageform. Selvfølgelig skal du da lave sommerfuglekager til jeres gæster. Det manglede da bare i jeres tema altså hvor ville jeg ønske jeg ikke skulle på aftenvagt når der er zilla-weekend. Er sikker på at det bliver en fantastisk weekend og glæder mig til at læse ALT om turen. Jeg er nu også i fuld gang med kur. Havde lidt glemt at holde øje med tiden, men så fik vi svar fra en musiker i går som skrev at han desværre var booket den 12.april for der var jo ikke længe til og pludselig opdagede jeg at manden jo havde ret. Så nu må vi hellere se at komme igang for alvor med planlægningen vi har dog aftalt at skulle på bryllupsmesse i Roskilde her en af weekenderne i januar om ikke andet, så for hyggens skyld.

Hej søde

Ja godt nytår - uh kan godt forstå du lige sank en extra gang - der er virkelig ikke længe til april - panik panik - ej bare rolig .- vi skal nok være der hvis du skal ha en extra zillahånd! Ja drøn ærgeligt du ikke kan - men du ser ellers ret syg ud?? :hug::bearhug:

tak for komplien med formen :huh: jeg blir også mere og mere glad for den :thumbsupsmileyanim:

ja de skal da opleves sådan en messe - tihi - nu er det jo "lovligt"

krammer

Jeres bryllup bliver bare så gennemført

Du tænker bare på det hele

Sarah

ååhr hvor er du søøød :lol::td:

0

Del dette indlæg

GODT NYTÅR super fin sommerfugle-kageform. Selvfølgelig skal du da lave sommerfuglekager til jeres gæster. Det manglede da bare i jeres tema altså hvor ville jeg ønske jeg ikke skulle på aftenvagt når der er zilla-weekend. Er sikker på at det bliver en fantastisk weekend og glæder mig til at læse ALT om turen. Jeg er nu også i fuld gang med kur. Havde lidt glemt at holde øje med tiden, men så fik vi svar fra en musiker i går som skrev at han desværre var booket den 12.april for der var jo ikke længe til og pludselig opdagede jeg at manden jo havde ret. Så nu må vi hellere se at komme igang for alvor med planlægningen vi har dog aftalt at skulle på bryllupsmesse i Roskilde her en af weekenderne i januar om ikke andet, så for hyggens skyld.

Hej søde

Ja godt nytår - uh kan godt forstå du lige sank en extra gang - der er virkelig ikke længe til april - panik panik - ej bare rolig .- vi skal nok være der hvis du skal ha en extra zillahånd! Ja drøn ærgeligt du ikke kan - men du ser ellers ret syg ud?? :bearhug::)

tak for komplien med formen :td: jeg blir også mere og mere glad for den :thumbsupsmileyanim:

ja de skal da opleves sådan en messe - tihi - nu er det jo "lovligt"

krammer

Jeres bryllup bliver bare så gennemført

Du tænker bare på det hele

Sarah

ååhr hvor er du søøød :lol::hug:

Fiin kageform du har købt, mon du også får den gratis.....

Woow 150 det er jo ved at værre rigtig rigtig snart søde. Tillykke med det.

Maria

Hej smukke - taak - he he nej den blir ikke gratis - den er skam allerede betalt for ( 48 kr uha - men måtte eje - fløjte fløjte)

Hold da helt op en lang planlægningstråd - og helt vildt mange gode ideer

Og så har du endda 150 dage endnu. Imponerende!

Jeg er jo helt ny her, men jeg har store planer om at blive en rigtig zilla. Så jeg har lagt hårdt ud.

Først læste jeg lollerbergs planlægningstråd, og der kunne jeg jo se at du var en rigtig monster-zilla

- så nu har jeg også læst din, det holdt hårdt, men der gik lidt sport i at komme igennem til sidst

Okay okay, har også tilbragt hele julen med noget lungebetændelse-agtig noget, så computertid har der været nok af, men føler mig nu ret aktiv alligevel!

(på den lig-på-din-sofa-og-glo-på-computer-agtige måde )

Fantastisk kjole i øvrigt - og total dejlig "hest" du har dig!!!

Glæder mig helt vildt til at følge den videre planlægning af dit prinsessebryllup

Hilsner fra Mette

Juhuuu - Vi skal giftes, formentlig i maj 2009

Hej søde Mette

iiih du har vitterlig min dybeste :lol: at kæmpe sig igennem både lollers og min tråd fra ende til anden - jeg er imponeret!! Vildt hygge sådan at du har været i min tråd og vil følge med i den - hvor er du sød!!!

håber du har fået det bedre!!?!! He he jeg er sikker på at hvis du vil være rigtig zilla så er du kommet til det rette sted .- her er masser af inspiration og ting man liiige pludselig ikke kan undvære -ha ha..

krammer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer