kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan da genkende et par stykker inde på den anden side. ;) Jeg bruger dog ikke samme navn som herinde.

Du kommer da også over på den anden bk efter bryllupet :) ( du ved vel hvilken side jeg taler om, nu taler du jo hele tiden om at du er blondine ;) ) :blink:

aaaah - den side - jaaah det håber jeg da :) troede du mente den anden bryllupsside ;) doooh

0

Del dette indlæg

Godt du ved hvilken side. Der bliver nemlig ikke talt så meget bryllup der inde.

Men kan se at mange kommer her fra, og lige ind på den bagefter.

Jeg skal nok informere når der sker noget der er værd at berette om. ;) Så er i da de første der får noget at vide ( psssst sig ikke dette til dem på babyklar :) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey sveske..

He he, nå så er alt back to normal herinde..

Håber du har haft en dejlig dag..

:)

Heej smukke ;)

ja her er stille og roligt i aften - griner - ja har haft en okay søndag - har været til familierally og så har jeg malet et gammels møbel jeg sætter i stand ;)

hvad med dig søde???

krammer

Godt du ved hvilken side. Der bliver nemlig ikke talt så meget bryllup der inde.

Jeg skal nok informere når der sker noget der er værd at berette om. ;) Så er i da de første der får noget at vide ( psssst sig ikke dette til dem på babyklar :blink: )

my lips are sealed smukke ;)

0

Del dette indlæg

Hey sveske..

He he, nå så er alt back to normal herinde..

Håber du har haft en dejlig dag..

:blink:

Heej smukke ;)

ja her er stille og roligt i aften - griner - ja har haft en okay søndag - har været til familierally og så har jeg malet et gammels møbel jeg sætter i stand ;)

hvad med dig søde???

krammer

Jeg skal nok informere når der sker noget der er værd at berette om. ;) Så er i da de første der får noget at vide ( psssst sig ikke dette til dem på babyklar :) )

my lips are sealed smukke ;)

Jeg har bare arbejdet hele dagen.. 13 timer... YYYYDR!!!! :) Nej, det var nu meget hyggeligt faktisk..

Knus

0

Del dette indlæg

Sidder her på arbejdet og tænker "tør jeg gå igang med at opdatere mig i mies tråd?" - jeg plejer at blive afbrudt. Men godt jeg ikke blev det, for så havde jeg da aldrig fundet hoved og hale i jeres svamperus fra igår :blink:

I er ikke rigtig kloge tøser, men var bogstaveligt ved at brække mig af grin, pigen som skulle svare på hektoliter spørgsmålet er en af mine gode veninder ;)

Super fiiiin toastmasterklokke og søde æsker smukke. Og lov mig, ingen nedsmeltninger i aften, har møde imorgen og skal nå at opdatere mig i ALLE trådende inden Lars kommer hjem og ikke kun din sveske :)

:kiss:

Uh, hvor cool at du kender hende... måske du skulle henvise til vores snak fra igår :)

Nedsmeltningerne venter vi med til en anden dag... øj, kunne du forestille dig det var hver aften? Tror aldrig man ville komme ud på den anden side helskindet :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg har bare arbejdet hele dagen.. 13 timer... YYYYDR!!!! :blink: Nej, det var nu meget hyggeligt faktisk..

Knus

adr -HAHA- hvor mange timer arbejder du om ugen????? synes altid du er afsted MAAANGE timer -HAHA-

Sidder her på arbejdet og tænker "tør jeg gå igang med at opdatere mig i mies tråd?" - jeg plejer at blive afbrudt. Men godt jeg ikke blev det, for så havde jeg da aldrig fundet hoved og hale i jeres svamperus fra igår :)

I er ikke rigtig kloge tøser, men var bogstaveligt ved at brække mig af grin, pigen som skulle svare på hektoliter spørgsmålet er en af mine gode veninder ;)

Super fiiiin toastmasterklokke og søde æsker smukke. Og lov mig, ingen nedsmeltninger i aften, har møde imorgen og skal nå at opdatere mig i ALLE trådende inden Lars kommer hjem og ikke kun din sveske :)

:cheerleader3:

Uh, hvor cool at du kender hende... måske du skulle henvise til vores snak fra igår :rolleyes:

Nedsmeltningerne venter vi med til en anden dag... øj, kunne du forestille dig det var hver aften? Tror aldrig man ville komme ud på den anden side helskindet :kiss:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink::):rolleyes::kiss::hug::cheerleader3:-HAHA-

Ville bare lige hurtigt ind og tjekke hvad der var sket her siden sidst og så ser jeg at jeg skal igennem 10 sider!!! og jeg tænker "gad vide hvad der dog er sket siden den er vokset SÅ meget siden fredag" :) og så er I bare gået fuldstædig amok!! Synes den var helt genial og var helt færdig da Chris skrev "og noget med fire kanter må jo være en firkant" -HAHA-

0

Del dette indlæg

Sidder her på arbejdet og tænker "tør jeg gå igang med at opdatere mig i mies tråd?" - jeg plejer at blive afbrudt. Men godt jeg ikke blev det, for så havde jeg da aldrig fundet hoved og hale i jeres svamperus fra igår :blink:

:kiss:

Nøj hvor sejt at du kender hende...så har du da bare og fortælle hende, at vi også synes at det var et helt urimeligt spørgsmål :)

:rolleyes: du kan tro, det var slet ikke rimeligt det spørgsmål ;)

0

Del dette indlæg

Sidder her på arbejdet og tænker "tør jeg gå igang med at opdatere mig i mies tråd?" - jeg plejer at blive afbrudt. Men godt jeg ikke blev det, for så havde jeg da aldrig fundet hoved og hale i jeres svamperus fra igår :kiss:

Super fiiiin toastmasterklokke og søde æsker smukke. Og lov mig, ingen nedsmeltninger i aften, har møde imorgen og skal nå at opdatere mig i ALLE trådende inden Lars kommer hjem og ikke kun din sveske :blink:

:cheerleader3:

uuuuh du kender en kendis :) :) hils :) he he

og ih du var modig sådan at gå i gang med min tråd - griner - jeg kan vist godt love dig der ikke er nedsmeltning i min tråd i aften ;) he he

knokler du stadig måsen ud af bukserne?????

-HAHA-

fuldstænding..piv. Havde egentlig fri 0830 meeen nejnejnej, jeg tager da lige en 28 timers vagt, for der er elevvejledermøde :rolleyes: Ligner snart en lille halvtyk afpillet gadekat af alt det arbejde :hug:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

:hug:

Uh, hvor cool at du kender hende... måske du skulle henvise til vores snak fra igår :)

Nedsmeltningerne venter vi med til en anden dag... øj, kunne du forestille dig det var hver aften? Tror aldrig man ville komme ud på den anden side helskindet :rolleyes:

ville nok være nødt til at indtage de samme sjove, grønne piller som i indtager for at kunne følge med :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

fuldstænding..piv. Havde egentlig fri 0830 meeen nejnejnej, jeg tager da lige en 28 timers vagt, for der er elevvejledermøde :blink: Ligner snart en lille halvtyk afpillet gadekat af alt det arbejde :)

:rolleyes:

åhr - neej - det kan vi da ikke ha lille missekat - jeg ringer til dyreværnet gør jeg :)

0

Del dette indlæg

Hooooov...var det ikke meningen at vi skulle følges ad, Anita?

Er du tyvstartet uden mig?!?

Synes den var helt genial og var helt færdig da Chris skrev "og noget med fire kanter må jo være en firkant" :blink:

Jamen det er da logik...er det ikke? :)

0

Del dette indlæg

Jeg skal nok informere når der sker noget der er værd at berette om. ;) Så er i da de første der får noget at vide ( psssst sig ikke dette til dem på babyklar :rolleyes: )

Synes den var helt genial og var helt færdig da Chris skrev "og noget med fire kanter må jo være en firkant" :blink:

Jo og netop derfor var det bare SÅ sjovt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal nok informere når der sker noget der er værd at berette om. ;) Så er i da de første der får noget at vide ( psssst sig ikke dette til dem på babyklar :kiss: )

Synes den var helt genial og var helt færdig da Chris skrev "og noget med fire kanter må jo være en firkant" :)

Jo og netop derfor var det bare SÅ sjovt :rolleyes:

Det VAR også en sjov aften :blink:

0

Del dette indlæg

Kom lige til at tænke på.... Prøv at tænk på de stakkels zillaer imorgen der liiiige hurtigt skal ind og tjekke op på hvad der er sket i din tråd :blink:

ja det er frygtelig synd for dem :) måske skulle vi advare dem - men hvordan

Daaaaaamn girlies.........loggede af BK fredag aften (lidt mod min vilje, men kæresten skulle jo hentes på et eller andet tidspunkt fra arbejde :) ) og logger så på nu. Det er da lige før dyne og briller skal hentes igen med alle de sider :rolleyes: Men skønt at se, at I har haft det dejligt og ikke mindst sjovt.

Meget stilet med dine kasser Mie (ikke :kiss: ) Når jeg selv kommer så langt, må jeg se, hvad jeg gør. Om ikke andet er der vel et værelse, vi ikke bruger så meget - skal man for eks. have en stue ;)

Rigtig flot toastmasterklokke. Hvor fandt du den henne?

0

Del dette indlæg

Jeg skal nok informere når der sker noget der er værd at berette om. ;) Så er i da de første der får noget at vide ( psssst sig ikke dette til dem på babyklar :hug: )

Synes den var helt genial og var helt færdig da Chris skrev "og noget med fire kanter må jo være en firkant" :)

Jo og netop derfor var det bare SÅ sjovt :rolleyes:

Det var nemlig rigtig sjovt... også selvom det indbragte mig et livslangt medlemsskab af blondie klubben :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal nok informere når der sker noget der er værd at berette om. ;) Så er i da de første der får noget at vide ( psssst sig ikke dette til dem på babyklar :hug: )

Synes den var helt genial og var helt færdig da Chris skrev "og noget med fire kanter må jo være en firkant" :rolleyes:

Jo og netop derfor var det bare SÅ sjovt :kiss:

Ja det så sådan ud - var jo helt ked af jeg ikke havde været med :)

0

Del dette indlæg

Jeg har bare arbejdet hele dagen.. 13 timer... YYYYDR!!!! :) Nej, det var nu meget hyggeligt faktisk..

Knus

adr :) hvor mange timer arbejder du om ugen????? synes altid du er afsted MAAANGE timer :rolleyes:

Arbejder faktisk bare normal fuldtid, men vi har lange vagter og så bare flere fridage i lufthavnen.. men så er det bare mig, der bliver lidt grådig og tager mange ekstra vagter inde på hotellet hvor jeg er receptionist.. Man har vel et bryllup der skal betales?? :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer