kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

hej Piger

I må meget gerne grine ;) ha ha - jeg kan sagtens se det sjove i det - men damen kunne sgu da godt ha skrevet en størrelse på... :thumbsupsmileyanim:

He he - ja nu tør jeg da slet ikke købe en kjole over nettet....ej tihi!

Uh det er godt nok en handywoman der vil noget da! Rigtig flot lavet det møbel!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øøhhhhmmmm joo... altså... de klokker er da vist ganske fine... hvis altså bare man kunne se dem... :hug:

Aj, undskyld. Nu er der vist grinet rigeligt over det :hug:

Men det kan da lære alle os andre ALTID at tjekke størrelser, når vi bestiller noget :thumbsupsmileyanim:

Det er så flot, dit møbel. Rigtig prinsesse og gammel romantik :bearhug: Lige min stil. Elsker sådan noget. Jeg ville jo nok have valgt at male det sort, men sådan er jeg jo bare :heart:

0

Del dette indlæg

Hihi... Bare jeg kunne melde mig til det der... Jeg vil også gerne selv, men jeg vælger altid med at tage den nemme løsning...

Glæder mig til at se det næste møbel, du er igang med...

Det lyder helt vildt flot...

Knus

taak søde ;) jamen du skal da bare sætte dig et lille overskueligt kreamål ! og det har du jo allerede gjort med dine borddekoer :)

He he - ja nu tør jeg da slet ikke købe en kjole over nettet....ej tihi!

Uh det er godt nok en handywoman der vil noget da! Rigtig flot lavet det møbel!!!

Taaak søde :) jeg er også en stor stærk pige - kan selv binde mine snørrebånd og alt muligt :) (citat fra herkules)

øøhhhhmmmm joo... altså... de klokker er da vist ganske fine... hvis altså bare man kunne se dem... :(

Aj, undskyld. Nu er der vist grinet rigeligt over det :hug:

Men det kan da lære alle os andre ALTID at tjekke størrelser, når vi bestiller noget :thumbsupsmileyanim:

Det er så flot, dit møbel. Rigtig prinsesse og gammel romantik :bearhug: Lige min stil. Elsker sådan noget. Jeg ville jo nok have valgt at male det sort, men sådan er jeg jo bare :hug:

heej søde ;)

he he ja det var også lige før jeg skulle ha luppen fremme - he he bare vent I kan se dem IRL på lørdag :heart:

jeps altid sørge for at spørge om præcise mål ;)

taak søde ja det er også lige min stil du beskrev der ;) jeg kan faktisk godt se det flot i sort og guld også ;)

Sådan et må du ud og finde - he he ved faktisk godt hvor du kan købe et - he he

krammer

0

Del dette indlæg

HUUUUUUUUUUUULK

Jeg giver snart op - Martin sagde lige der var pakke til mig - wuiiiii - men hvor var pakken lille - jeg har da ikke bestilt noget så småt - det var "kysseklokkerne" -. huuuuuuuulk - de er mindre end min tommelfingernegl - meget sød - men de kan jo ikke bruges til kysseklokker :cheerleader3: så kan jeg bedre forstå de var så billige..

måske kan jeg bruge dem til borddeko???

post-29043-1193237763.jpg

:ilovebryllupsklar::respekt::):bearhug::)

Hvor er du sød - har faktisk set dem, men har fundet nogle andre fra confetti også - har så meget lyst til at gå shop amok i den biks !!! og den bordplan har jeg lidt skumle planer om at lave noget lignende med !! rigtig sødt af dig at tænke på mig -er det ikke sjovt som man kigger på forskellige ting og så tænker man - jaaa det kunne den og den fra bk måske bruge ha ha ;)

Jo, og da jeg så dem var der jo slet ingen tvivl. Kunne også sagtens købe mig fattig derinde men vil gerne spare, hvor der spares kan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUUUUUUUUUUUULK

Jeg giver snart op - Martin sagde lige der var pakke til mig - wuiiiii - men hvor var pakken lille - jeg har da ikke bestilt noget så småt - det var "kysseklokkerne" -. huuuuuuuulk - de er mindre end min tommelfingernegl - meget sød - men de kan jo ikke bruges til kysseklokker :cheerleader3: så kan jeg bedre forstå de var så billige..

måske kan jeg bruge dem til borddeko???

post-29043-1193237763.jpg

:):bearhug::):bearhug::blush:

Hvor er du sød - har faktisk set dem, men har fundet nogle andre fra confetti også - har så meget lyst til at gå shop amok i den biks !!! og den bordplan har jeg lidt skumle planer om at lave noget lignende med !! rigtig sødt af dig at tænke på mig -er det ikke sjovt som man kigger på forskellige ting og så tænker man - jaaa det kunne den og den fra bk måske bruge ha ha ;)

Jo, og da jeg så dem var der jo slet ingen tvivl. Kunne også sagtens købe mig fattig derinde men vil gerne spare, hvor der spares kan.

hmm ja sådan tænker jeg også men det er bare ikke rigtig blevet sådan :respekt: men jeg kender heller ikke nogen der kender nogen... :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Uhh.. ville gerne følge med i det hele.. men synes det går så stærkt.... Mie.. hvordan har du tid til det????

Super flot møble, ville ønske det var mig der var så finger snil... Synd med klokkerne :cheerleader3: (du kunne jo undskylde det med at du er nordjyde og derfor utrolig godtroedne, er sikker på det ikke er det blonde :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Uhh.. ville gerne følge med i det hele.. men synes det går så stærkt.... Mie.. hvordan har du tid til det????

Super flot møble, ville ønske det var mig der var så finger snil... Synd med klokkerne :cheerleader3: (du kunne jo undskylde det med at du er nordjyde og derfor utrolig godtroedne, er sikker på det ikke er det blonde :ilovebryllupsklar:

Hej søde

tja - jeg tror noko jeg tager mig tid - griner - he he - det er også en rar måde selv at have styr på tingene på :respekt: Du skal nok komme med deropaf :)

Det er lettere med mit index :bearhug:

krammer

0

Del dette indlæg

Kære søde dejlige gæstfrie Mie

Nej, hvor jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at møde dig IRL i morgen :ilovebryllupsklar:

Det bliver bare så kanon hyggeligt, og tusind tak fordi du lægger hus til søde...

Du er en skat :)

Nej hvor skal vi bare hygge for vildt og snakke bryllup bryllup bryllup.... :cheerleader3:

Glæder mig til at se dit meget flotte og elegante restaurerede møbel : )

Det ser bare super smukt ud på billedet her i din tråd...

Vi ses i morgen søde og jeg glæder mig.... :respekt:

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor??? :cheerleader3::ilovebryllupsklar:

Aj, vi har nok deværre ikke plads til det i vores bitte lille lejlighed, men engang når vi køber hus... drømme drømme drømme...

Hi, vi ses imorgen søde. Glæder mig helt vildt. I aften, når jeg kommer hjem fra arbejde, laver jeg invitationen så klar som den kan blive, så jeg kan tage den med

0

Del dette indlæg

Godmorgen søde...

Jaaaaa, vi ses jo desværre ikke i morgen... :respekt: Øv... Jeg skal jo til Sjælland... Ihh!!

Vil hellere med til zilla-møde... Snøft!

Men lov, at der blilver holdt noget igen! Jeg vil SÅ gerne med... :ilovebryllupsklar:

Jeg bare ønske jer alle sammen en rigtig dejlig dag, ville ænske, at jeg kunne dele den med jer...

:cheerleader3:

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Kære søde dejlige gæstfrie Mie

Nej, hvor jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at møde dig IRL i morgen :cheerleader3:

Det bliver bare så kanon hyggeligt, og tusind tak fordi du lægger hus til søde...

Du er en skat :bearhug:

Nej hvor skal vi bare hygge for vildt og snakke bryllup bryllup bryllup....

Glæder mig til at se dit meget flotte og elegante restaurerede møbel

Det ser bare super smukt ud på billedet her i din tråd...

Vi ses i morgen søde og jeg glæder mig....

Tine

Heej smukke Tine :blush:

Det var da så lidt med huset - jeg ææælsker at få gæster og hygge og sådan og nu har vi jo pladsen til det - wuiiii :) (jeg elsker den kanin)

ja vi skal snakke for vildt om alt muligt bryllup - det bliver bare SÅ sjovt !!

Hvor er du sød - jeg er også ret tilfreds med møblet - måske er sminkebordet også færdig i morgen - eller det skal det være griner - det står nemlig i dele i stuen nu ha ha ha

vi ses snart !

Hvor??? :ilovebryllupsklar::respekt:

Aj, vi har nok deværre ikke plads til det i vores bitte lille lejlighed, men engang når vi køber hus... drømme drømme drømme...

Hi, vi ses imorgen søde. Glæder mig helt vildt. I aften, når jeg kommer hjem fra arbejde, laver jeg invitationen så klar som den kan blive, så jeg kan tage den med

Heej søde charlotte

wuiiii :bearhug: (kaninen igen) glæder mig også til at se din bog !! og så synes jeg bare det er SÅ fedt at du kommer helt herover fra øen - det er sejt !!!

og man må gerne drømme drømme drømme - det gør vi jo allerede med vores DRØMME bryllup . tihi ,,,

krammer

Goodmorning Mie-pige

Wiiieee vi ses i morgen. Det bliver bare så hyggeligt

Ha en god dag.

morning sweetheart :)

ja det bliver bare så hyggeligt - har glædet mig i laaang tid ;)

krammer

Godmorgen søde...

Jaaaaa, vi ses jo desværre ikke i morgen... :) Øv... Jeg skal jo til Sjælland... Ihh!!

Vil hellere med til zilla-møde... Snøft!

Men lov, at der blilver holdt noget igen! Jeg vil SÅ gerne med... Jeg bare ønske jer alle sammen en rigtig dejlig dag, ville ænske, at jeg kunne dele den med jer...

Knus Maria

Heeej smukke mariapigen

der kommer helt sikkert en anden dag. I promise!!!

du kommer til at dele den med os via lidt billeder !! kameraet er i opladeren ;)

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu havde jeg egentlig bestemt mig for ikke at træde mere i dit fejlkøb med de klokker.....

Men hold op hvor er de små :cheerleader3:

Forresten så har jeg lige set noget fugleburs ligende noget i en Rema 1000 reklame jeg lige har fået ind af døren. Det er på side 5.

Jeg ved ikke om de kan bruges?

Jeg har forsøgt at scanne billedet ind, men det vil ikke rigtig lykkes. Jeg arbejder videre på sagen. Ellers tager jeg reklamen med i morgen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha' det lykkedes....!!!

(Fandt ud af det hjælper hvis man vælger den rigtige fil :cheerleader3: )

post-26293-1193398701.jpg

hej søde ;)

synes ikke jeg kan se det i denne uges reklame?? den er ellers ikke helt ved siden af - meeeen - tihi - måske har jeg fundet en løsning ;)

krammer

Øv hvor gad jeg godt møde jer alle sammen. Jeg har dog en aftale med en veninde i morgen og Randers er jo lidt langt væk :ilovebryllupsklar:

Det må du være med til næste gang søde ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha' det lykkedes....!!!

(Fandt ud af det hjælper hvis man vælger den rigtige fil :ilovebryllupsklar: )

post-26293-1193398701.jpg

hej søde ;)

synes ikke jeg kan se det i denne uges reklame?? den er ellers ikke helt ved siden af - meeeen - tihi - måske har jeg fundet en løsning ;)

krammer

Øv hvor gad jeg godt møde jer alle sammen. Jeg har dog en aftale med en veninde i morgen og Randers er jo lidt langt væk :respekt:

Det må du være med til næste gang søde ;)

Ja det vil jeg meget gerne :)

heej piger

nu var I jo så søde at rose mit møbel sidst, så jeg synes lige i skulle se mit nyeste makværk :bearhug:

post-29043-1193405968.jpg

Du er altså super god til det der :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor går du og finder alle de ting sætter i stand.?

Du er ret skrap til det der.

hej smukke

taak :respekt: jeg elsker at gå på loppemarkeder osv og så finder man nogen gange sådan nogle skatte ;) I´m a sucker for alt hvad der er gammelt og romantisk - he he - i can´t help it ;) jeg kan bruge timer med at kigge på "gammelt ragelse" - he he

krammer

Wow!! :cheerleader3:

Jeg er helt vild med det, gider du at lave sådan en til mig også :ilovebryllupsklar:

Ej spøg til side, det er godt nok et flot møbel! :)

hej søde

taak - he he de er ikke liiige så nemme at finde sådan nogle borde - har ledt efter sådan et her i tjaaa 5-6 år ;)

Krammer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer