kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Nå, he he for lige at fortsætte med min morgengaveoverraskelse så fandt jeg denne hjemmeside og jeg er bare færdig af grin - ud over den med elvis er der bare SÅ mange forskellige temaer - :cheerleader3:

tjek lige denne side ud giftes igen af elvis

det skal måske lige siges til dem der ikke kender mine tanker - jeg har INGEN ide om hvad jeg skal gi martin i morgengave - han er IKKE typen til ure og smykker og værktøj har han alt af - han er jo "håndværker"---- så nu hvor vi alligevel skal til las vegas så havde jeg tænkt mig at overraske ham med et nyt bryllup med vielse foretaget af "elvis himself" - simpelthen bare for sjov og det er jo vores bryllupsrejse ;)

og så må i altså meget gerne komme med jeres ærlige mening om ideen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa søde Mie!!

Igen, Tusind tak for sidst! Det var da bare den hyggeligste dag! Og hvor var det godt vi kunne få Martin til at tage det gruppebillede.. Synes godt nok jeg er blevet fanget i en meget skidt vinkel på det første billede fra bordet! :)

Og jeg kan altså heller ikke lade være med at grine af de klokker... De var jo meget mindre end jeg nogensinde havde forestillet mig.. Dem var der godt nok ikke meget lyd i! :bearhug: Men de var nu så søde...

Og så bliver I altså nødt til at fortælle os om de skumle planer!!! Skal der sættes kryds i kalenderen?? KOM NUUUUU!!!!!

He he -hmm ja tjaaa hmmm måske

- muhahahhah - det bliver STORT muhahahaha :)

Skumle planer, skumle planer, skumle planer fortæl fortæl :cheerleader3::ilovebryllupsklar::respekt:

0

Del dette indlæg

Hejsa søde Mie!!

Igen, Tusind tak for sidst! Det var da bare den hyggeligste dag! Og hvor var det godt vi kunne få Martin til at tage det gruppebillede.. Synes godt nok jeg er blevet fanget i en meget skidt vinkel på det første billede fra bordet! :cheerleader3:

Og jeg kan altså heller ikke lade være med at grine af de klokker... De var jo meget mindre end jeg nogensinde havde forestillet mig.. Dem var der godt nok ikke meget lyd i! :ilovebryllupsklar: Men de var nu så søde...

Og så bliver I altså nødt til at fortælle os om de skumle planer!!! Skal der sættes kryds i kalenderen?? KOM NUUUUU!!!!!

He he -hmm ja tjaaa hmmm måske

- muhahahhah - det bliver STORT muhahahaha :respekt:

Muhahahahahahahahahaha

Hey... det er helt vildt fedt at have hemmeligheder :):bearhug::):bearhug:

0

Del dette indlæg

Nå, he he for lige at fortsætte med min morgengaveoverraskelse så fandt jeg denne hjemmeside og jeg er bare færdig af grin - ud over den med elvis er der bare SÅ mange forskellige temaer - :)

tjek lige denne side ud giftes igen af elvis

det skal måske lige siges til dem der ikke kender mine tanker - jeg har INGEN ide om hvad jeg skal gi martin i morgengave - han er IKKE typen til ure og smykker og værktøj har han alt af - han er jo "håndværker"---- så nu hvor vi alligevel skal til las vegas så havde jeg tænkt mig at overraske ham med et nyt bryllup med vielse foretaget af "elvis himself" - simpelthen bare for sjov og det er jo vores bryllupsrejse ;)

og så må i altså meget gerne komme med jeres ærlige mening om ideen

Okay, det er simpelthen den bedste idé overhovedet :cheerleader3: Så mega cool :ilovebryllupsklar:

Er det dyrt?

Hvis det kan lade sig gøre og ikke er for besværligt, så synes jeg helt sikkert at du skal gøre det. Det ville være et fedt minde at have fra jeres rejse :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, det er simpelthen den bedste idé overhovedet :cheerleader3: Så mega cool :ilovebryllupsklar:

Er det dyrt?

Hvis det kan lade sig gøre og ikke er for besværligt, så synes jeg helt sikkert at du skal gøre det. Det ville være et fedt minde at have fra jeres rejse :respekt:

Det koster 700 dollars for sådan en pakke - så det er mellem 3500 og 4200.. du kan jo så vælge en masse tillægspakker - men vi skal jo ikke ha gæster eller noget som helst med og i den pris er der limo og billeder osv med - det kunne være SÅ grineren...

Krammer

Hej søde!

Tusind tak for en fantastisk dag i går! Det var virkelig hyggeligt. :) jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Kejzer er altså bare den dejligste (og største! ;) ) hund, jeg længe har set! :bearhug: he he - jeps det er også derfor han går under tilnavnet "hesten" ha ha -

Det var så fedt at du gad lægge hus til vores lille møde, og hvor var det gennemført at der var blevet lavet tema.. :) man er vel ikke zilla for ingenting ;)

0

Del dette indlæg

Ha' det lykkedes....!!!

(Fandt ud af det hjælper hvis man vælger den rigtige fil :cheerleader3: )

post-26293-1193398701.jpg

Jeg har faktisk tænkt en del over dem her - de skal heelt sikkert tjekkes ud i morgen har nemlig regnet på det og lad os tage max antal - 8 af de store og 16 af de små ( 1 stor og 2 små til hvert bord) det løber "op" i knap 650 kroner - det er altså værd at overveje... :ilovebryllupsklar:

Det er trods alt billigere end de fuglebure som jeg har fundet og som jeg er meget forelsket i - men er disse et godt alternativ??? og så kunne der måske blive råd til de M&M´s - drømme drømme drømme

Taak Anne for at vise mig det her på sitet og tak bettina for at ta reklamen med i går ;)

Krammer

0

Del dette indlæg

Ha' det lykkedes....!!!

(Fandt ud af det hjælper hvis man vælger den rigtige fil :cheerleader3: )

post-26293-1193398701.jpg

Jeg har faktisk tænkt en del over dem her - de skal heelt sikkert tjekkes ud i morgen har nemlig regnet på det og lad os tage max antal - 8 af de store og 16 af de små ( 1 stor og 2 små til hvert bord) det løber "op" i knap 650 kroner - det er altså værd at overveje... :ilovebryllupsklar:

Det er trods alt billigere end de fuglebure som jeg har fundet og som jeg er meget forelsket i - men er disse et godt alternativ??? og så kunne der måske blive råd til de M&M´s - drømme drømme drømme

Taak Anne for at vise mig det her på sitet og tak bettina for at ta reklamen med i går ;)

Krammer

No problemo - ledte også efter dem i Rema i dag, men de var ikke kommet i butikken endnu - selvom lanterne fra samme avis var

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

No problemo - ledte også efter dem i Rema i dag, men de var ikke kommet i butikken endnu - selvom lanterne fra samme avis var
Ja du må sige til, hvis jeg skal kigge efter dem i Rema i Jernbanegade p89.gif
Eller om jeg skal kigge i vores Rema.. :)

HVOR ER I SØØØØØDE ;) Jeg regner selv med at stikke ned i Rema i morgen - og hvis det er så skal jeg nok sende et bud til jer :bearhug: I er bare dejlige ;)

:respekt:

Uh jeg glemte lige at sige...

Gæt hvem der er i gang med at undersøge vores skumle plan lige nu???

Muhahahahahaha... a1155.gif

muhahahha - send strax en pm når du ved mere muhhahahha

Synes det Elvis-bryllup lyder genialt. Og tænk at blive gift hele 2 gange. Det er da fantastisk!!! :cheerleader3:

Wuiiii jeg vidste ikke om det ville være for meget - synes det er SÅ hvad hedder det nu - hmm - mig og ord nogen gange - tilpas sært og skægt at det nok bare skal prøves ;) he he he og ja så får jeg 2 bryllupper :ilovebryllupsklar:

Krammer

0

Del dette indlæg

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHH

så lige de sidste 10 min af "simple life" de skulle planlægge et bryllup - neeej godt det ikke var mit bryllup - gyyys - ha ha - nogen der så det???

De skulle arrangere bryllupskagen - alm topfigur var ikke nok til dem så de fik lavet to kæmpehoveder ( i kage tror jeg) - den skulle de transportere fra bilen og ind i kirken op gennem gangen og hovederne blev ved med at vælte - de blev sat på med hård hånd og til sidste tabte de dem begge på gulvet i kirken !!!

Deres 3 små taskehunde rendte forvirret rundt inde i kirken lige før bruden skulle ind og til allersidst - prikken over iet - havde de planlagt en overraskelse i the honeymoon suite - de havde dekoreret rummet med masser af S/M udstyr - dukker - pisk etc you name it!!!

GODT DET IKKE VAR MIT BRYLLUP SIGER JEG BARE !!

0

Del dette indlæg

Nå piwer noget helt andet - jeg har snakket fornuftigt med Martin og jeg tror vi har besluttet at vi skal have bryllupskagen som dessert ..

Vi skal jo ikke ha en reception, hvor man normalt serverer kagen og vi giver jo et ret pebret beløb for kagen, så det ville være SÅ ærgeligt, hvis man ikke kunne spise den fordi man havde spist dessert...

Er det ikke meget fornuftigt????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå piwer noget helt andet - jeg har snakket fornuftigt med Martin og jeg tror vi har besluttet at vi skal have bryllupskagen som dessert ..

Vi skal jo ikke ha en reception, hvor man normalt serverer kagen og vi giver jo et ret pebret beløb for kagen, så det ville være SÅ ærgeligt, hvis man ikke kunne spise den fordi man havde spist dessert...

Er det ikke meget fornuftigt????

Det lyder rigtig fornuftigt.. Det tror jeg også vi ender med, eller også så tager vi kagen til kaffen, efter vi har danset..

I kan jo vælge, at få en kage der er meget let i det, og ikke for sød, så har folk mere plads til kagen.. Anita fortalte, at de havde en let kage med jordbær i, og så en champagne til, som passede til jordbærrene, det havde vist været et hit.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det lyder rigtig fornuftigt.. Det tror jeg også vi ender med, eller også så tager vi kagen til kaffen, efter vi har danset..

I kan jo vælge, at få en kage der er meget let i det, og ikke for sød, så har folk mere plads til kagen.. Anita fortalte, at de havde en let kage med jordbær i, og så en champagne til, som passede til jordbærrene, det havde vist været et hit.. :cheerleader3:

hmm det er jo der den ender nemlig - martin ææælsker en rigtig guffenuffechokoladekage og de er jo ikke liiige så lette i det ;)

Jeg synes altså også at du skal kaste dig ud i projekt Elvis! Ingen tvivl om det! Nu er I der jo... Så hvorfor ikke?? Og hvor tit har man lige chancen for at gøre sådan noget?

ja det er nemlig også det jeg tænker - det er kun en gang (for os i hvert fald) at man har mulighed for det ;)

0

Del dette indlæg

Så kommer der lige et par billeder MED navne på ;)

post-29043-1193561174.jpg

øverste række fra venstre:

D.29 (anita) lisaB (lisa) KatrineK (katrine) Ying(Rikke) Pantalonesgnomo ( Anne)

Og nederste fra venstre

Lollerberg ( charlotte) Kejzer ( mie) dolphin ( bettina )

post-29043-1193561316.jpg

og det er så Wisp ( Charlotte) der desværre ikke nåede med på gruppebilledet

Ej hvor er jeg træt af at jeg ikke kunne komme med..... :cheerleader3:

Det lyder til at have været en succes!

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DILEMMA HJÆÆÆÆLP

jeg har lige snakket med vallø slotskro efter at have kigget på billeder fra værelserne og det viser sig at brudesuiten ikke har himmelsengen - det er den anden suite der har det - forskellen er så:

brudesuite værelse 1: den er større, har større badeværelse og har sofaarrangement

den anden suite værelse 3 - er mindre har ikke sofaarrangement men har himmelseng

begge to har udsigt til slottet, spa bad og fladskærm

værelse 1 er dyrere end værelse 3

Nu kommer mit problem - min veninde har jo booket værelse 3 og vi tog jo den de sagde med værelse 1 WHATS A GIRL 2 DO??? Jeg har aldrig sovet i himmelseng... :cheerleader3: og

0

Del dette indlæg

DILEMMA HJÆÆÆÆLP

jeg har lige snakket med vallø slotskro efter at have kigget på billeder fra værelserne og det viser sig at brudesuiten ikke har himmelsengen - det er den anden suite der har det - forskellen er så:

brudesuite værelse 1: den er større, har større badeværelse og har sofaarrangement

den anden suite værelse 3 - er mindre har ikke sofaarrangement men har himmelseng

Nu kommer mit problem - min veninde har jo booket værelse 3 og vi tog jo den de sagde med værelse 1 WHATS A GIRL 2 DO??? Jeg har aldrig sovet i himmelseng... :cheerleader3: og

Ej øv, kunne du ikke spørge om veninden er interesseret i at bytte og så foreslå at du betaler differencen?

0

Del dette indlæg

DILEMMA HJÆÆÆÆLP

Tror du ikke du kunne overtale din veninde til at bytte? Det må hun da kunne forstå... For du skal da have lov til at sove i himmelseng, søde...

0

Del dette indlæg

Heej piger

nu har jeg så delt mit dilemma med martin og han er sådan af mening at når vi alligevel betaler for det så skal vi da ha den bedste suite med luxux spaen osv ..

citat martin : "jeg er da ligeglad med de der stolper og det stof der hænger deroppe - vi kommer jo sikkert først i seng kl 3 alligevel, men hvis du gerne vil....."

jeg har så besluttet at vi beholder værelse 1 - jeg får lov til at bestemme så meget andet - den himmelseng må komme en anden gang...

krammer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer