kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Hva' øhhh...håndværker-Mie...

...er det en substitut for dine e-bay-abstinenser?

Tænker at du måske ikke tør handle på e-bay mere efter din episode med de forsvindende små klokker...? :ilovebryllupsklar:

For du går da helt amok :cheerleader3:

he he søde

griner - nej det er ikke en substitut :respekt: he he det er fordi nu er vi faktisk næsten færdige med at bygge overetagen og der skal møblerne op, så min bedre halvdel bad mig pænt om at få det lavet ... og så må man jo hellere ;)

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey honey :ilovebryllupsklar:

Vil bare lige ønske jer alle en fantastisk dag imorgen.. Er mega ærgelig over jeg ikke kan komme, men har jo den der 30 års fødselsdag.. Whoosaaa..

:cheerleader3:

Hej søde

Jeg LOVER at der bliver en anden gang - jeg vil hvert fald meget gerne arrangere et møde mere i min stue :respekt:

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde zillaer (hjemme hos Mie)

I hygger jer nok for vildt hos kejser lige nu...

Tænkte at det kunne være, at I måske var online :cheerleader3:

Ville derfor lige sende en lille hilsen til jer...

Ked af at jeg ikke kunne komme i dag.

Det går da gudskelov lidt bedre med maven : )

Tusind tak for alle jeres hilsner i min tråd i morges

I er bare guld værd....

Kys sender

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh mand - det ser ud som om I har haft det totaaaal hyggeligt :cheerleader3:

Ville så gerne have været med, men jeg har travlt med at have tudefjæs over eksamen :ilovebryllupsklar:

Hehe...havde I navneskilte på, eller hva'?

hej søde

jeps vi havde det Hyyyyyyygeligt ;)

åhr pusser det skal nok gå kanon godt til den examen

he he ja vi havde navneskilte på - kunne ikke lade være :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var faktisk sejt tænkt med de navneskilte :cheerleader3:

Vi havde siddet i bussen og snakket om at det måske kunne være en god ide, og så var de sørmer lavet da vi ankom...

Mie havde også som en ægte zilla, dækket op i halloween tema og navneskilte der selvfølgelig passede til :ilovebryllupsklar:

Tak for en super hyggelig dag Mie.

0

Del dette indlæg

Årh mand - det ser ud som om I har haft det totaaaal hyggeligt :cheerleader3:

Ville så gerne have været med, men jeg har travlt med at have tudefjæs over eksamen :)

Hehe...havde I navneskilte på, eller hva'?

LOL jeg lagde også mærke til navneskiltene lige med det samme. Det er da for humor :ilovebryllupsklar::respekt:

Det ser ud som om, det har været mega hyggeligt som forventet. Håber snart der kommer til at være Zilla møde igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak for den hyggeligste dag og tak, søde Mie, fordi du lagde hus til :cheerleader3:

De billeder siger vist det hele.... vi hyggede os :)

Og ja, navneskiltene var bare det bedste påfund :ilovebryllupsklar: Især i starten når man ikke lige heeeeeelt kunne holde styr på, hvem der var hvem.

Nu vil jeg lige sige lidt hej til manden og så burde jeg vel nok finde ind til sengen... er efterhånden ved at være godt smadret

Og jeg er så meget klar på at vi får vores lille hemmelige plan ført ud i livet. Det ville være så cool :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen søde Mie

Tak for en rigtig hyggelig da i går.

He he som tiden dog fløj afsted og vi bare snakkede, og snakkede og snakkede :cheerleader3:.

Det var virkelig fedt at få sat ansigt på jer allesammen IRL og ser alle jeres fine krea-ting.

Du må hilse Kejzer-bassen fra mig :):respekt:.

:ilovebryllupsklar:

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg

en halv løftet pegefinger..... :)

Mie kæreste kommende kone, jeg er jo ikke lige den aller skarbeste kniv i skuffen. Faktisk er der flere der har opdaget det..... øv øv øv :respekt:

-jeres zilla møde ser mega hygsomt ud, og er da kun en gran misundelige. Nå men frem til det jeg ville!!! Kanont med gruppebilledet, vi takker hermed hr Martin :ilovebryllupsklar: . Kunne der måske blive sat navne på, hvem er hvem??? Ja bare til os der ikke er de hurtigte :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det hyggeligt ud til zilla-møde! er helt misundelig...

Du er dælme god til det med de møbler! Det gad jeg altså godt kunne.. super fine.. Hvad gør du egentlig ved dem? Er det et stort arbejde? For måske man skulle prøve selv engang...

Hej søde "pip" ;)

Du tager da bare med næste gang!!

Tak for rosen - det er faktisk ikke så besværligt igen - altså de skal liges slibes ned og så maler du dem ellers i den farve du gerne vil ha - sminkebordet var lidt sværere pga greb fx.- der sad nøglehalløj i der skulle fjernes først og så skulle der bores huller til grebene - samt jeg skulle finde hængsler til spejlene og de var sgu lidt svære at sætte på, men med lidt tålmodighed så synes jeg bare du skulle gå til den !!!!! man bliver så glad for resultatet !!

Krammer

Tak for den hyggeligste dag og tak, søde Mie, fordi du lagde hus til

De billeder siger vist det hele.... vi hyggede os Og ja, navneskiltene var bare det bedste påfund Især i starten når man ikke lige heeeeeelt kunne holde styr på, hvem der var hvem.

Nu vil jeg lige sige lidt hej til manden og så burde jeg vel nok finde ind til sengen... er efterhånden ved at være godt smadret

Og jeg er så meget klar på at vi får vores lille hemmelige plan ført ud i livet. Det ville være så cool

Heej søde loller

he he ja det tænkte jeg også det med navneskiltne - det var faktisk fordi jeg tænkte jeg ville være SÅ træt af at sige - hvad er det nu du hedder hele tiden :ilovebryllupsklar:

og så havde jeg også en undskyldning for at prøve at være lidt krea - he he

jeps den plan skal HELT SIKKERT føres ud i livet muhahahha :respekt:

det var så lidt - jeg ligger gerne hybel til en anden gang - der kan sagtens stå flere borde ;)

Krammer

Ikke for at træde i det igen igen...

men hold da op hvor er de klokker små. Endnu mindre end man kan se på billede

Til gengæld er klokken simpelthen så fin

:) ja de klokker er bare de mindste - det var skæægt det Anne sagde med at "lånerne" kunne bruge dem til kirkeklokker :bearhug:

Åhhh hvor ser det bare ud til at i har hygget jer..

Dejligt :cheerleader3:

Det gjorde vi også rigtig meget ;)

0

Del dette indlæg

Godmorgen søde Mie

Tak for en rigtig hyggelig da i går.

He he som tiden dog fløj afsted og vi bare snakkede, og snakkede og snakkede :cheerleader3:.

Det var virkelig fedt at få sat ansigt på jer allesammen IRL og ser alle jeres fine krea-ting.

Du må hilse Kejzer-bassen fra mig :blush::bearhug:.

:)

Hej smukke :)

ja tiden gik enormt hurtigt - da martin kom hjem tænkte jeg - han er da lige taget afsted og så kom jeg til at kigge på klokken :)

ja det var dejligt at se hvem "man" er især dem der har tegning i sin avatar ;)

he he kejzer siger vuf her ved siden af mig - he he

krammer

en halv løftet pegefinger..... :)

Mie kæreste kommende kone, jeg er jo ikke lige den aller skarbeste kniv i skuffen. Faktisk er der flere der har opdaget det..... øv øv øv :bearhug:

-jeres zilla møde ser mega hygsomt ud, og er da kun en gran misundelige. Nå men frem til det jeg ville!!! Kanont med gruppebilledet, vi takker hermed hr Martin :respekt: . Kunne der måske blive sat navne på, hvem er hvem??? Ja bare til os der ikke er de hurtigte :ilovebryllupsklar:

Hej søde

det skal straks korrigeres - prompte - my bad ;)

kram

0

Del dette indlæg

Så kommer der lige et par billeder MED navne på ;)

post-29043-1193561174.jpg

øverste række fra venstre:

D.29 (anita) lisaB (lisa) KatrineK (katrine) Ying(Rikke) Pantalonesgnomo ( Anne)

Og nederste fra venstre

Lollerberg ( charlotte) Kejzer ( mie) dolphin ( bettina )

post-29043-1193561316.jpg

og det er så Wisp ( Charlotte) der desværre ikke nåede med på gruppebilledet

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Hejsa søde Mie!!

Igen, Tusind tak for sidst! Det var da bare den hyggeligste dag! Og hvor var det godt vi kunne få Martin til at tage det gruppebillede.. Synes godt nok jeg er blevet fanget i en meget skidt vinkel på det første billede fra bordet! :cheerleader3:

Og jeg kan altså heller ikke lade være med at grine af de klokker... De var jo meget mindre end jeg nogensinde havde forestillet mig.. Dem var der godt nok ikke meget lyd i! :ilovebryllupsklar: Men de var nu så søde...

Og så bliver I altså nødt til at fortælle os om de skumle planer!!! Skal der sættes kryds i kalenderen?? KOM NUUUUU!!!!!

0

Del dette indlæg

Hejsa søde Mie!!

Igen, Tusind tak for sidst! Det var da bare den hyggeligste dag! Og hvor var det godt vi kunne få Martin til at tage det gruppebillede.. Synes godt nok jeg er blevet fanget i en meget skidt vinkel på det første billede fra bordet! :cheerleader3:

Og jeg kan altså heller ikke lade være med at grine af de klokker... De var jo meget mindre end jeg nogensinde havde forestillet mig.. Dem var der godt nok ikke meget lyd i! :ilovebryllupsklar: Men de var nu så søde...

Og så bliver I altså nødt til at fortælle os om de skumle planer!!! Skal der sættes kryds i kalenderen?? KOM NUUUUU!!!!!

He he -hmm ja tjaaa hmmm måske

- muhahahhah - det bliver STORT muhahahaha :respekt:

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer