kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Faldt lige over denne blondinevittighed

På et fly sidder der en sekretær og en blondine ved siden af hinanden. Sekretæren spørger blondinen om de skal lege en leg, men blondinen som helst vil sove takker venligt nej. Men sekretæren bliver ved og siger at hvis hun ikke gætter rigtigt på blondinens spørgsmål, så får blondinen 50 kr. og omvendt. Men blondinen siger venligt nej tak. Sekretæren bliver ved og siger hvis hun ikke gætter rigtigt får blondinen 500 kr. og det vækker straks blondinen som siger okay.

Sekretæren: Hvor langt er der til månen?

Blondinen trækker hånden i sin håndtaske og rækker sekretæren 50 kr. uden at sige noget.

Blondinen: Hvad er det som går op med 4 ben og kommer tilbage med 3 ben?

Sekretæren sidder og tænker sig om i lang tid. Ringer til sine venner og spørger, søger på intenettet, spørger andre sekretærer, men ingen ved det.

Så sekretæren rækker 500 kr. til blondinen.

Blondinen lægger sig til at sove, men sekretæren vækker hende og spørger om hvad svaret var.

Blondinen tager en 50 kr. seddel og giver den til sekretæren uden at sige noget, og lægger sig så til at sove igen. :bearhug:

:bearhug: De er helt vildt gode.... dejligt med lidt underholdning her inden jeg kaster mig over at tilrette min hjemmeside :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blondinen blæste i spritballonen. Betjenten:

- Du har da vist fået et par stive i aften!

- Gud, kan man også se det i sådan en...!

og nu skal jeg nok stoppe med at spamme din tråd med blondinevittigheder.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej piger :bearhug:

jeg er lige hjemvendt fra samtale HUUG synes ikke det gik specielt godt. Blev temmelig paf af at der sad 6 "mand" og gloede på mig - synes det var ret mange!!

men nu må vi se - sidst jeg var til samtale samme sted synes jeg det gik kanon og der fik jeg det ikke og denne gang synes jeg det gik æv så man ved aldrig. De har 5 til samtale til 2 stillinger... så chancen er da rimelig stor og så alligevel ikke..

suk

:cheerleader3::bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

øv! Hvor er det ræls med den samtale! Synes da også det er lidt vildt at der sidder 6 personer.. Det er altså mange!

Håber virkelig du får jobbet.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På et fly sidder der en sekretær og en blondine ved siden af hinanden. Sekretæren spørger blondinen om de skal lege en leg, men blondinen som helst vil sove takker venligt nej. Men sekretæren bliver ved og siger at hvis hun ikke gætter rigtigt på blondinens spørgsmål, så får blondinen 50 kr. og omvendt. Men blondinen siger venligt nej tak. Sekretæren bliver ved og siger hvis hun ikke gætter rigtigt får blondinen 500 kr. og det vækker straks blondinen som siger okay.

Blondinen trækker hånden i sin håndtaske og rækker sekretæren 50 kr. uden at sige noget.

Sekretæren sidder og tænker sig om i lang tid. Ringer til sine venner og spørger, søger på intenettet, spørger andre sekretærer, men ingen ved det.

Blondinen lægger sig til at sove, men sekretæren vækker hende og spørger om hvad svaret var.

Blondinen tager en 50 kr. seddel og giver den til sekretæren uden at sige noget, og lægger sig så til at sove igen. :cheerleader3:

:bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Blondinen tager en 50 kr. seddel og giver den til sekretæren uden at sige noget, og lægger sig så til at sove igen. :cheerleader3:

Nøj hvor får du det fra :bearhug: Men denne blondine er nu slet ikke så dum.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde Mie!

Er ked af at høre at du ikke fik jobbet, men ved du hvad? - Der kommer helt sikkert et andet, som passer dig meget bedre :bearhug:

Du kan jo lige scrolle tilbage i din tråd, og får en par billige (gen)grin over alle blondine-vittighederne a1063.gif

...og hvooooornååååååår får vi det der meget hemmelige at vide som I nok så hemmelighedsfuldt aftalte til zilla-mødet?!?

Hva'? Hva'? Hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

så er mor oppe på hesten igen ( altså ikke kejzer) - det var drøn surt med det job i går - især fordi jeg har fået så mange rådne afslag nu - "vi valgte en med mere erfaring" jamen hallo I er sgu da nødt til at gi mig noget så!!!!!

NÅ men I er nogle dejlige tøser tak for alle jeres søde svar og krammere til mig - det var skønt at åbne og læse dem.

Chrisling - du må altså lige vente lidt endnu - - der arbejdes på sagen. muahhahahahahha :bearhug:

kæmpe :cheerleader3: til jer alle

0

Del dette indlæg

Hej piger

så er mor oppe på hesten igen ( altså ikke kejzer) - det var drøn surt med det job i går - især fordi jeg har fået så mange rådne afslag nu - "vi valgte en med mere erfaring" jamen hallo I er sgu da nødt til at gi mig noget så!!!!!

NÅ men I er nogle dejlige tøser tak for alle jeres søde svar og krammere til mig - det var skønt at åbne og læse dem.

Chrisling - du må altså lige vente lidt endnu - - der arbejdes på sagen. muahhahahahahha :bearhug:

Godmorgen Søde !!

Er virkelig ked af at jeg ikke har været forbi før og give dig en MASSE :bearhug: fordi du ikk har fået jobbet !!

Men har haft lidt travlt....

Men som Chris siger - det er HELT KLART et job til dig derude !! ingen tvivl om det !! Det kommer lige pludselig !

Iiiiiihhhh.... Kan snart ikke VENTE med den overraskelse !! Det er bare SÅ spændende !!!

Har du fået lavet et eksempel med dine bure ?

Mange KnuZ

Maria

0

Del dette indlæg

Hej piger

Hvor er jeg glad for at høre at humøret er blevet bedre. Og ja, det er jo bare op på hesten igen og så kæmpe videre. Den der med erfaring.... det gør det altså ikke helt vildt let at få nyt job. Frygter også sådan for det afslag, når jeg engang skal videre fra Børsen.

hav en rigtig dejlig dag, søde :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer