kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke fine ting postman perline koom med i dag.

Hvordan funger det det buket halløj? Altså putter man buketten ned i den eller hvad? Synes det er lidt svært for blondien her (som igen var langt fra ligeså klog som en 10-årig :blush: ) at regne ud hvordan man i praksis gør. Det jeg tænker på er, at der er grænser for hvor stor en buket den kan holde eller hvad? Men den er fiiin. Og også fine bordnummerkortholder.

hmmm - altså det er sådan at man kan sætte oasis ned i den eller sådan noget og der er også en sølv stang der kan kiles gennem sådan en ende på en buket. den er 8 cm dyb og 6 cm bred, så der er da plads til noget stængel :fløjt: jeg skal jo heller ikke ha en KÆMPE buket - så er det jo den der kommer med mig.

jeg er lidt vild med denne buket - bare i andre farver

denne med sommerfuglene er flot

post-29043-1194126406.jpg

Ok det var det med størrelsesordnen jeg ikke havde styr på. 6 cm er meget og rigeligt til lille dig, skal den ikke være for stor. Det er da lige dig med sommerfugle i. den er sød. :thanks:

ja det kan godt være svært at se på billederne hvor stor den er ;) jeg har også en anden ønskebuket - men øv kan ikke få lagt billedet ind :b223:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har jo ikke været ved computeren siden i torsdags og "frygtede" lidt, at jeg nu ikke ville kunne følge med når jeg kom tilbage og hvad ser jeg så?!?! - din tråd er kun vokset med 3 sider :fløjt: i modsætning til sidst, hvor jeg ikke havde været herinde en enkelt dag eller to og den var vokset med 10!! :b223: ..

Ihhh hvor er det bare skønt, at du har fået din tussie mussie :thanks::blush: synes egentlig det ser vildt genialt ud... Du har ventet på den ret længe, har du ikke??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde zillaer :td:

Vi er nu trætte hjemme efter en laaang dag - men vi er glaaade :) Kejzer fik 1. præmie og blev 2.vinder :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

så det skulle seføli fejres på bedste hundestil med at ose i alle guffelegetøjsboderne :)

krammer

Jeg har jo ikke været ved computeren siden i torsdags og "frygtede" lidt, at jeg nu ikke ville kunne følge med når jeg kom tilbage og hvad ser jeg så?!?! - din tråd er kun vokset med 3 sider i modsætning til sidst, hvor jeg ikke havde været herinde en enkelt dag eller to og den var vokset med 10!!

Ihhh hvor er det bare skønt, at du har fået din tussie mussie synes egentlig det ser vildt genialt ud... Du har ventet på den ret længe, har du ikke??

hej søde

he he ja weekenden har været lidt stille herinde på bk ;) og så har der jo heller ikke været et melt down som sidste gang - smiler.

jo har ventet cirka 3 uger på min tussie ;)

men den var ventetiden værd :)

krammer

Håber at Kejzer tog kegler i dag...? :)

Mie, du er nødt til at skifte brudekjolen ud - jeg har fundet den perfekte kjole til dit sommerfugle-tema:

butterfly_lulyyang2.jpg

...eller måske ikke? :denmarkflag:

:boohoo: nu er Mie jo ikke drag

he he nej ikke sidst jeg kiggede i spejlet i hvert fald :boohoo:

he he har faktisk set kjolen - som brudekjole er den forfærdelig men egentlig er den ret godt lavet he he - den ultimative sommerfugleudklædningskjole til et maskebal :)

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: jeg kan slet ikke følge med mere! Jeg mangler at opdatere temmelig mange sider i din tråd. Ved ikke liiige om jeg har overskuddet til det!

Men jeg har set din tussie mussie, den er da virkelig sej!

Gad vide hvor mange sider du når op på inden du skal giftes, tør slet ikke at gætte! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Puha!!!! :denmarkflag::boohoo: jeg kan slet ikke følge med mere! Jeg mangler at opdatere temmelig mange sider i din tråd. Ved ikke liiige om jeg har overskuddet til det!

Men jeg har set din tussie mussie, den er da virkelig sej!

Gad vide hvor mange sider du når op på inden du skal giftes, tør slet ikke at gætte! :boohoo:

hejsa ;)

he he - nej siderne er godt nok løbet op med hastig fart :td: men det er ikke kun min skyld :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser i søde ud :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det nogle fine skilte til sager du har fået til sendt. Posten kommer da tit ved dig for tiden.

De er nok ved at blive lidt nysgerig over alle de pakker de aflevere til dig :denmarkflag:

he he ja de må være nysgerrige ha ha - men nu er der heller ikke flere på vej - har ingenting bestilt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvor ser i søde ud :boohoo:

Og hvor er det nogle fine skilte til sager du har fået til sendt. Posten kommer da tit ved dig for tiden.

De er nok ved at blive lidt nysgerig over alle de pakker de aflevere til dig :td:

he he ja de må være nysgerrige ha ha - men nu er der heller ikke flere på vej - har ingenting bestilt :boohoo:

Hva?!? kan det virkelig passe???? :denmarkflag:

Stort tillykke med Kejzers placering! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Rigtig sødt billede du har sat ind :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser i søde ud :td:

De er nok ved at blive lidt nysgerig over alle de pakker de aflevere til dig :)

he he ja de må være nysgerrige ha ha - men nu er der heller ikke flere på vej - har ingenting bestilt :boohoo:

Hva?!? kan det virkelig passe???? :denmarkflag:

Stort tillykke med Kejzers placering! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Rigtig sødt billede du har sat ind :)

taaak :)

ja er det ikke forfærdeligt :boohoo: men jeg har mange ting i tankerne - he he,.... :)

0

Del dette indlæg

Hej Mie.

Jeg ved jeg har sendt dig en hilsen før i den tråd, men har ingen anelse om det var før eller efter side 50..... Men opgiver jo nok at se hele din tråd igennem. Vi skal jo giftes samme dag og når jeg ser dine idéer og sin planlægning, går jeg nærmest i panik og tænker at vi må udskyde vores bryllup..... Jeg har slet ikke styr på noget sammenlignet med dig og ville ønske jeg havde bare 1/10 af dine idéer selv... Men hvis jeg så endelig begynder at få nogle gode idéer og forsøger at forelægge dem for Lars, så siger han, at der er masser af tid endnu og det behøver vi da ikke tænke på allerede. Selv om han egentlig også går meget op i vores bryllup og ind imellem ser med her på BK. Han er bare ikke planlægningstypen. Og så mener han forøvrigt at vi sikkert får alle de idéer vi har brug for, når vi tager på bryllupsmesse til januar. Har nu alligevel nogle idéer som jeg vil igang med og så må han altså grine og synes jeg er fjollet fordi jeg planlægger i så god tid. Har en aftale med en veninde om at vi skal ud og købe ind til invitationerne, som hun har lovet at hjælpe mig med. Jeg er nemlig ikke så kreativ så det gør noget. Synes bare det kunne være fantastisk med hjemmelavede invitationer.

Iøvrigt er jeg imponeret over at du kan finde så mange forskellige ting på nettet, jeg ikke anede eksistensen af. Har ALDRIG hørt om en tussie mussie :thumbsupsmileyanim: synes det et fantastisk ord og synes det er en sød ting at købe. Tror faktisk de fleste af os, har en indre prinsesse, som åbenbart, og til stor overraskelse for mange af os, pludselig springer ud når vi skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Betina

0

Del dette indlæg

Hej Mie.

Jeg ved jeg har sendt dig en hilsen før i den tråd, men har ingen anelse om det var før eller efter side 50..... Men opgiver jo nok at se hele din tråd igennem. Vi skal jo giftes samme dag og når jeg ser dine idéer og sin planlægning, går jeg nærmest i panik og tænker at vi må udskyde vores bryllup..... Jeg har slet ikke styr på noget sammenlignet med dig og ville ønske jeg havde bare 1/10 af dine idéer selv... Men hvis jeg så endelig begynder at få nogle gode idéer og forsøger at forelægge dem for Lars, så siger han, at der er masser af tid endnu og det behøver vi da ikke tænke på allerede. Selv om han egentlig også går meget op i vores bryllup og ind imellem ser med her på BK. Han er bare ikke planlægningstypen. Og så mener han forøvrigt at vi sikkert får alle de idéer vi har brug for, når vi tager på bryllupsmesse til januar. Har nu alligevel nogle idéer som jeg vil igang med og så må han altså grine og synes jeg er fjollet fordi jeg planlægger i så god tid. Har en aftale med en veninde om at vi skal ud og købe ind til invitationerne, som hun har lovet at hjælpe mig med. Jeg er nemlig ikke så kreativ så det gør noget. Synes bare det kunne være fantastisk med hjemmelavede invitationer.

Iøvrigt er jeg imponeret over at du kan finde så mange forskellige ting på nettet, jeg ikke anede eksistensen af. Har ALDRIG hørt om en tussie mussie :boohoo: synes det et fantastisk ord og synes det er en sød ting at købe. Tror faktisk de fleste af os, har en indre prinsesse, som åbenbart, og til stor overraskelse for mange af os, pludselig springer ud når vi skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Betina

Hej Betina ;)

he he kan godt forstå du ikke orker at se min tråd igennem - den er jo også vokset til uanseelig størrelse :thumbsupsmileyanim: men brug mit index på side 1 der er de vigtigste ting :denmarkflag:

du skal ikke ta dig af din kæreste - he he - tror ikke mænd går så højt op i planlægning som vi gør -. de regner med at nå ja det kommer der styr på skal vi sige 1 uge før brylluppet? ha ha - kan godt forstå du går i gang med dine invitationer nu - dejligt med en veninde der hjælper ;) jeg sidder faktisk og nørkler med vores nu - I guder det tager lang tid - hvorfor skulle de også være så detaljerede altså mie - der skulle den indre zilla være blevet begravet lidt - he he...

jeg sender dem ud her i dec med frist d. 1/3 - 08. Maj er en populær måned for bryllup, fest, konfirmationer osv så jeg vil gerne være i god tid. Vi har jo også sendt STD ( save the date) kort ud og så kan folk jo vælge om de vil sætte kryds eller ej :boohoo:

krammer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer