kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Hej du :cheerleader3:

Fin fin ring :griner:-

Vil bare lige fortælle dig, at min forlovelsesring også er en såkaldt "Trinity" ring - man siger at de 3 diamanter symboliserer enten Tro, håb og kærlighed, den hellige tre-eninghed eller fortid, nutid og fremtid :bearhug:

Min er købt hos Maidor i Montreal, hvor også min vielsesring blev købt. Mine diamanter er på 0.3 karat hver og Patrick gav CAD1500 for den (jeg var med) - det svarer med dagens vekselkurs til 8200 kr.

Min er i hvidguld, men sådan her ser den ud i "yellow gold"

post-16734-1194628430.jpg

De kan med GARATI lave en med mindre diamanter - min vielsesring har jo f.eks 42 diamanter hele vejen rundt og de er i alt .65 karat (den betalte vi 1000 CAD for). Så det kan godt betale sig at se sig lidt om :unsure:.

Vi var i Canada da vi købte forlovelsesringen, men vielsesringen fik vi designet her fra Irland (efter et billede). TheShes fik lavet et par magen til min og de fik dem sendt til Danmark.

Bare rolig, jeg får ikke procenter, men det var da muligt at skrive og spørge dem HUUG.

Du sender mig bare en PM, hvis du vil vide mere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

fandt et billede hos bræmer som godt kunne minde om den... billedet er ikke ret godt

den jeg har kig på er jo så i guld...

post-29043-1194621431.jpg

uhhh, hvor er det en smuk ring du har kig på. Jeg er blevet helt syg med bling-bling.45.gif

Når man først kommer i gang er det ikke til at stoppe.

Hvad siger Martin til at skulle have de der blomster ting på ( jeg kan ikke stave til det der tussi mussi fis :griner:- )

jeg syntes at de er utrolig smarte. Men er den tung, der er jo kun en meget lille nål i blomsten.

0

Del dette indlæg

fandt et billede hos bræmer som godt kunne minde om den... billedet er ikke ret godt

den jeg har kig på er jo så i guld...

post-29043-1194621431.jpg

uhhh, hvor er det en smuk ring du har kig på. Jeg er blevet helt syg med bling-bling.45.gif

Når man først kommer i gang er det ikke til at stoppe.

Hvad siger Martin til at skulle have de der blomster ting på ( jeg kan ikke stave til det der tussi mussi fis :griner:- )

jeg syntes at de er utrolig smarte. Men er den tung, der er jo kun en meget lille nål i blomsten.

he he - jeg har ikke præsenteret ham for ideen endnu, men jeg tror faktisk han er ligeglad - den skulle være ret let den tussie og det er i tussien at nålen sidder fast ;)

ja jeg eeelsker bling bling og har alle dage gjort det :cheerleader3: he he man er vel en lille smule prinsesse :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor snyd!! Her havde jeg lige regnet med at jeg skulle væe den første til at fortælle dig at du var kommet i top 20, og så er Rikke kommet mig i forkøbet!! Ihh... Altså!!

TILLYKKE!!! Med din fiiiiine placering søde.. :):cheerleader3::unsure::b223: :carrot: :td::bearhug::griner:-HUUG Gad vide hvor lang tid der går, før du bliver nr.1?? ;)

Du må have en rigtig god weekende søde.. :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor snyd!! Her havde jeg lige regnet med at jeg skulle væe den første til at fortælle dig at du var kommet i top 20, og så er Rikke kommet mig i forkøbet!! Ihh... Altså!!

TILLYKKE!!! Med din fiiiiine placering søde.. :):cheerleader3::unsure::b223: :carrot: :td::bearhug::griner:-HUUG Gad vide hvor lang tid der går, før du bliver nr.1?? ;)

Du må have en rigtig god weekende søde.. :td:

aaaahr - ro på :) der tror jeg ikke jeg når op :)

ha en dejlig weekend søde

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Piger stop med at feste - jeg er degraderet - er ikke i top 20 længere ...

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???? Hvordan får vi dig derop igen, hvormange flere beskeder, skal der til?

Jeg er klar til udfordringen :cheerleader3:

som det ser ud nu 14 beskeder ;) meeen METJU er vist gammel i gårde og holder sig i top 20 tror jeg :pokey:

0

Del dette indlæg

Piger stop med at feste - jeg er degraderet - er ikke i top 20 længere ...

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???? Hvordan får vi dig derop igen, hvormange flere beskeder, skal der til?

Jeg er klar til udfordringen :cheerleader3:

som det ser ud nu 14 beskeder ;) meeen METJU er vist gammel i gårde og holder sig i top 20 tror jeg -HAHA-

Arrrhhhhh, jeg tror på dig... ved du kan klare det :pokey:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer