kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Jeg har så brugt lidt penge igen -. tihi - man er vel ikke zilla for ingenting :cheerleader3:

nyeste køb er sommerfugle frimærker til invitationerne .- he he godt nok matcher de ikke farven, men alligevel :heart:

post-29043-1195150394.gif

hehe...en ægte zilla tænker på alt...hehe... Men det er da tottalt gennemført at frimærkerne også er sommerfugle!!!

Du er sgu tosset. :thumbsupsmileyanim: Du har sommerfugle på hjernen115.gif

Træls at Martin ikke kunne lide ringen. Så er det godt at der findes 1000 andre med bling-bling. Så må han jo bare punge ud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har så brugt lidt penge igen -. tihi - man er vel ikke zilla for ingenting :heart:

nyeste køb er sommerfugle frimærker til invitationerne .- he he godt nok matcher de ikke farven, men alligevel :hug:

hehe...en ægte zilla tænker på alt...hehe... Men det er da tottalt gennemført at frimærkerne også er sommerfugle!!!

Du er sgu tosset. :thumbsupsmileyanim: Du har sommerfugle på hjernen115.gif

Træls at Martin ikke kunne lide ringen. Så er det godt at der findes 1000 andre med bling-bling. Så må han jo bare punge ud

tosset mig???? aldrig :cheerleader3: og ja der er masser af ringe med bling bling :)

0

Del dette indlæg

Jeg har så brugt lidt penge igen -. tihi - man er vel ikke zilla for ingenting :heart:

nyeste køb er sommerfugle frimærker til invitationerne .- he he godt nok matcher de ikke farven, men alligevel :hug:

kan ikke finde nøjagtigt billede af dem og de ligger ude i bilen, men i stil med dem her :)

hehe kan godt li du har købt frimærker med sommerfugle på :thumbsupsmileyanim: , har godt set dem og tænkte også på dig da jeg så dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har så brugt lidt penge igen -. tihi - man er vel ikke zilla for ingenting :cheerleader3:

nyeste køb er sommerfugle frimærker til invitationerne .- he he godt nok matcher de ikke farven, men alligevel :heart:

hvor er du sød - he he elsker detaljer :hug:

Ih Mie, du er sgu gennemført, sommerfugle alle vegne, FANTASTISK! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har så brugt lidt penge igen -. tihi - man er vel ikke zilla for ingenting :denmarkflag:

nyeste køb er sommerfugle frimærker til invitationerne .- he he godt nok matcher de ikke farven, men alligevel :shopping:

kan ikke finde nøjagtigt billede af dem og de ligger ude i bilen, men i stil med dem her :)

Nu kan jeg ikke huske, hvornår du sender invitationerne ud. Priserne skifter nemlig her pr. 1/1-08, bare så du ikke får sat for lidt porto på

0

Del dette indlæg

Jeg har så brugt lidt penge igen -. tihi - man er vel ikke zilla for ingenting :denmarkflag:

nyeste køb er sommerfugle frimærker til invitationerne .- he he godt nok matcher de ikke farven, men alligevel :shopping:

Nu kan jeg ikke huske, hvornår du sender invitationerne ud. Priserne skifter nemlig her pr. 1/1-08, bare så du ikke får sat for lidt porto på

Hvor meget skifter de med????

0

Del dette indlæg

Hvor meget skifter de med????

Se her: postdanmark

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ringe !!! Så er jeg nødt til at sende dem ud i december - man kan vel lige så godt spare hvor man kan og nu har jeg jo købt frimærkerne :)

Det er super meget for dårligt! Det er for at de private kunder kan slippe billigere for de services der bliver ydet dem.. MEN kun de store virksomheder, de små steder får lige så dårlig service som os andre.. :denmarkflag: Håber snart post danmarks monopol bliver brudt, så der kan komme lidt konkurrence på området, for synes godtnok en stigning på 75 øre er lige i overkanten.. Og så undrer folk sig over, at brevet er ved at være en uddød ting.. :shopping:

Men så har du da en god undskyldning for at sende invitationerne tidligt ud.. :boohoo: Overvejede også selv at sende dem ud i December, men mon ikke det ville være liiiiidt for tidligt, at sende invitationer ud, 9 måneder før brylluppet? ;)

0

Del dette indlæg

Uuuuhhhhh... sommerfugle frimærker.... hvor er det cool :denmarkflag:

Hmmm... mon man kan få nogen der er sorte og røde? :)

Jeg havde faktisk også lidt overvejet at sende vores i december for at undgå prisstigningen, men det er nok en anelse for tidligt, og så tror jeg vist heller ikke lige vi når at blive færdige. Det er jo sådan et lidt større projekt jeg har kastet mig ud i :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ringe !!! Så er jeg nødt til at sende dem ud i december - man kan vel lige så godt spare hvor man kan og nu har jeg jo købt frimærkerne :biggrin:

Det er super meget for dårligt! Det er for at de private kunder kan slippe billigere for de services der bliver ydet dem.. MEN kun de store virksomheder, de små steder får lige så dårlig service som os andre.. :) Håber snart post danmarks monopol bliver brudt, så der kan komme lidt konkurrence på området, for synes godtnok en stigning på 75 øre er lige i overkanten.. Og så undrer folk sig over, at brevet er ved at være en uddød ting.. :boohoo:

Men så har du da en god undskyldning for at sende invitationerne tidligt ud.. :td: Overvejede også selv at sende dem ud i December, men mon ikke det ville være liiiiidt for tidligt, at sende invitationer ud, 9 måneder før brylluppet? ;)

he he ja 9 måneder er måske liiige tidligt nok - :(

Uuuuhhhhh... sommerfugle frimærker.... hvor er det cool :denmarkflag:

Hmmm... mon man kan få nogen der er sorte og røde? :bunny_4:

Jeg havde faktisk også lidt overvejet at sende vores i december for at undgå prisstigningen, men det er nok en anelse for tidligt, og så tror jeg vist heller ikke lige vi når at blive færdige. Det er jo sådan et lidt større projekt jeg har kastet mig ud i :shopping:

Jeg er sikker på man kan få frimærker i sorte og røde - hmm jeg tjekker lige (y) ja hvordan går det lige med jeres projekt boginvitation???? :) og har du fundet alternativ til sløjferne´???

krammer

0

Del dette indlæg

Jeg er sikker på man kan få frimærker i sorte og røde - hmm jeg tjekker lige :shopping: ja hvordan går det lige med jeres projekt boginvitation???? :) og har du fundet alternativ til sløjferne´???

krammer

Det går slet ikke lige for tiden. Ingen af os har tid til at arbejde med det desværre. Jeg har dog planlagt at få limet her i weekenden, og så skal jeg ellers bare vente på at Jens får skrevet teksten :denmarkflag:

Vi beholder sløjferne. Jeg har været ude at købe ekstra bånd i Magasin. Det er lidt små pebret, men til gengæld er det tykt nok så man ikke kan se limen igennem

0

Del dette indlæg

Jeg er sikker på man kan få frimærker i sorte og røde - hmm jeg tjekker lige :shopping: ja hvordan går det lige med jeres projekt boginvitation???? :) og har du fundet alternativ til sløjferne´???

krammer

Det går slet ikke lige for tiden. Ingen af os har tid til at arbejde med det desværre. Jeg har dog planlagt at få limet her i weekenden, og så skal jeg ellers bare vente på at Jens får skrevet teksten :denmarkflag:

Vi beholder sløjferne. Jeg har været ude at købe ekstra bånd i Magasin. Det er lidt små pebret, men til gengæld er det tykt nok så man ikke kan se limen igennem

Nogen gange skal man altså bare bruge lidt extra penge :boohoo: jeg håber du får lidt tid til dig selv i weekenden søde - total afslapning og afstresning ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er sikker på man kan få frimærker i sorte og røde - hmm jeg tjekker lige :( ja hvordan går det lige med jeres projekt boginvitation???? :bunny_4: og har du fundet alternativ til sløjferne´???

krammer

Nogen gange skal man altså bare bruge lidt extra penge :biggrin: jeg håber du får lidt tid til dig selv i weekenden søde - total afslapning og afstresning ;)

Uh, det får jeg masser af :boohoo: Skal ikke lave andet end bare være mig og hygge med alle mulige projekter. Der er simpelthen hen ikke noget bedre end når man har tiden til lige at rive et par dage ud af kalenderen og bruge dem på sig selv :shopping:

... og på jer herinde :)

Redigeret af lollerberg
0

Del dette indlæg

Jeg er sikker på man kan få frimærker i sorte og røde - hmm jeg tjekker lige :( ja hvordan går det lige med jeres projekt boginvitation???? :bunny_4: og har du fundet alternativ til sløjferne´???

krammer

Nogen gange skal man altså bare bruge lidt extra penge :biggrin: jeg håber du får lidt tid til dig selv i weekenden søde - total afslapning og afstresning ;)

Uh, det får jeg masser af :boohoo: Skal ikke lave andet end bare være mig og hygge med alle mulige projekter. Der er simpelthen hen ikke noget bedre end når man har tiden til lige at rive et par dage ud af kalenderen og bruge dem på sig selv :shopping:

åååhr hvor er du søøød :td:

0

Del dette indlæg

Jeg er sikker på man kan få frimærker i sorte og røde - hmm jeg tjekker lige :bunny_4: ja hvordan går det lige med jeres projekt boginvitation???? :biggrin: og har du fundet alternativ til sløjferne´???

krammer

Nogen gange skal man altså bare bruge lidt extra penge :td: jeg håber du får lidt tid til dig selv i weekenden søde - total afslapning og afstresning ;)

Uh, det får jeg masser af :( Skal ikke lave andet end bare være mig og hygge med alle mulige projekter. Der er simpelthen hen ikke noget bedre end når man har tiden til lige at rive et par dage ud af kalenderen og bruge dem på sig selv :shopping:

åååhr hvor er du søøød (y)

:ditto: :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Mie!

Sommerfugle-frimærker...ja, hvorfor ikke :denmarkflag:

Ved ikke om du har nævnt det i din tråd, det har du sikkert, men nu kan jeg så ikke finde det - men hvad giver du for Charlottes kompetencer på bryllupsdagen, og hvad er med i prisen?

jeg skal give 2800 for mit hår og makeup - min brudepiges hår og makeup - transport og hjemmestyling :shopping: Så det synes jeg ikke er galt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer