kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Hej Mie

Bliver lige nod til at give dig en lille ferie hilsen her fra Hurghada, Egypten. Her er bare saaa laekkert, og hotellet er lige saa stort og flot som du fortalte om.

I dag har vi vaeret ude og korer atver i orken nooj hvor var det fedt !

Det var bare en lille hilsen fra mig til dig...

Knus Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk at man også kan få små tussie mussier :rolleyes: , de er nu meget søde, så det skal nok komme til at se flot ud :biggrin:..

Fiin fin kirke - og ja, den er godt nok gaaamel! Men det er jo kun en charme - fin er den i hvert fald!.

Og sikke nogle flotte æsker du har kig på. Blir spændende hvad Loller kan finde på :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hej Mie

Bliver lige nod til at give dig en lille ferie hilsen her fra Hurghada, Egypten. Her er bare saaa laekkert, og hotellet er lige saa stort og flot som du fortalte om.

I dag har vi vaeret ude og korer atver i orken nooj hvor var det fedt !

Det var bare en lille hilsen fra mig til dig...

Knus Maria

HEEEJ SØDE

Wuiii he he grineren du må ind på bk i din ferie :biggrin:

åhr hvad jeg ville ønske jeg var der nu - dejligt I også synes det er SKØØØNT :blush: ja den ørkentur er bare for FED :blush:

Nyd resten af ferien søde

krammer

Tænk at man også kan få små tussie mussier :rolleyes: , de er nu meget søde, så det skal nok komme til at se flot ud :)..

Fiin fin kirke - og ja, den er godt nok gaaamel! Men det er jo kun en charme - fin er den i hvert fald!.

Og sikke nogle flotte æsker du har kig på. Blir spændende hvad Loller kan finde på :bestwishes:

Hej smukke

iih der er ikke længe til du siger det berømte ord ;) noget nyt om kjolen???

krammer

0

Del dette indlæg

det er en rigtig smuk kirke søde.. Elsker at den er hvid..

jeg vil også SÅ gerne giftes i en hvid kirke, men det kan bare ikke lade sig gøre..

Rigtig god arbejdslyst smukke..

Hej søde dig ;)

ja i mit hovede er en kirke også hvid - he he - kan du ikke spraymale din i nattens mulm og mørke????? :biggrin:

krammer

DET var da en fantastisk ide smukke :bestwishes::rolleyes:

Det må blive mit nye projekt :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mie

Når man nu følger med i din tråd, så kan man jo ikke undgå at lægge mærke til at du er ret vild med *bling bling* og prinsesse-ringe :bestwishes: Så jeg vil anbefale dig dette link til en god ven, som er guldsmed og laver de flotteste smykker. Og da han selv laver smykkerne, kan man selv være med til at bestemme detaljer osv.......dvs. designe sin egen ring :rolleyes:

Min vielsesring er der ikke billeder af på hans web-side, da min mand og jeg selv designede vores, men har vedhæftet et billede af en ring der ligner den jeg fik på min 2 års bryllupsdag (min er i hvidguld), bare for at give dig et billede af de smykker han blandt andet laver. Men ellers ring til ham....ham og hans kone er altid fyldt med idéer og gode råd........også mht. priser :biggrin:

http://melcher-cph.dk

Mange hilsner fra Heidi

post-27497-1194868205.jpg

0

Del dette indlæg

Kære Mie

Når man nu følger med i din tråd, så kan man jo ikke undgå at lægge mærke til at du er ret vild med *bling bling* og prinsesse-ringe :bestwishes: Så jeg vil anbefale dig dette link til en god ven, som er guldsmed og laver de flotteste smykker. Og da han selv laver smykkerne, kan man selv være med til at bestemme detaljer osv.......dvs. designe sin egen ring :rolleyes:

Min vielsesring er der ikke billeder af på hans web-side, da min mand og jeg selv designede vores, men har vedhæftet et billede af en ring der ligner den jeg fik på min 2 års bryllupsdag (min er i hvidguld), bare for at give dig et billede af de smykker han blandt andet laver. Men ellers ring til ham....ham og hans kone er altid fyldt med idéer og gode råd........også mht. priser :)

http://melcher-cph.dk

Mange hilsner fra Heidi

Hej Heidi GP

tak fordi du tænker på mig GP det er rigtig sødt af dig :lol: og den er rigtig flot den ring du har vedhæftet - total prinsesse :biggrin:

men jeg har måske nok forelsket mig i en ring - tror jeg nok :)

krammer

:blush: Flot kirke... bare jeg kunne finde billeder af vores kirke inde fra.... Hm jeg har aldrig fået mig nollert der ned og ta nogle selv :lol: men det kunne være man skulle :blush:

hej søde ;)

sikker på du ikke kan finde nogen af din kirke på nettet???

hvilken kirke er det nu I skal giftes i??

Knusere

0

Del dette indlæg

Heej piger -

he he selvom jeg skal ned og se ringen med Martin i morgen, ja så kunne jeg jo ikke dy mig for at se den igen i dag - he he og jeg fik faktisk lov til at ta et billede af den :rolleyes: he he følte mig dog godt nok lidt fåret ved at spørge :bestwishes: ( i mangel af et får)

Det blev ikke så godt, og den er cirka 3 numre for stor, men man kan vist nok fornemme hvordan den ser ud synes jeg eller???¨

og det er jo så den på ringfingeren jo :biggrin:

post-29043-1194872244.jpg

krammer

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Mie

Så fik jeg highlighted mig igennem din tråd udfra dit index. Ææælsker din kjole, som der var flere der nævnte så sidder den fantstisk på dig!

Jeg er vild med in invitation, selvom jeg nu også rigtigt godt kunne lide første udkast.

Jeg synes at det var et fantastisk alternativ med de bure du fik købt dig!

Den der til din buket synes jeg er lidt mærkelig, men det er nok bare mig ;)

Og HOLD DA OP for et feststed!!!!

Fandt du nogensinde en frisør?

Glæder mig til at følge lidt mere med herninde fremover...

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er altså super flot den ring
Den ser godt nok totalt fin og bling ud den ring - glæder mig til at se et bedre billede af den, når den er købt
piiiiiiiiiiiift hvor er den flot den ring! Er dødmisundelig

Ja jeg er også total forelsket i den ring altså - suk BLING BLING - me like - nej me låååve :lol:

Kæreste Mie

Så fik jeg highlighted mig igennem din tråd udfra dit index. Ææælsker din kjole, som der var flere der nævnte så sidder den fantstisk på dig!

Jeg er vild med in invitation, selvom jeg nu også rigtigt godt kunne lide første udkast.

Jeg synes at det var et fantastisk alternativ med de bure du fik købt dig!

Den der til din buket synes jeg er lidt mærkelig, men det er nok bare mig ;)

Og HOLD DA OP for et feststed!!!!

Fandt du nogensinde en frisør?

Glæder mig til at følge lidt mere med herninde fremover...

:biggrin:

Hejsa søde

dejligt med visit GP he he ja hurra for mit index - det er vist bidende nødvendigt med de sider den er løbet op i :)

taaak for rosen af MIN KJOLE - wuiii jeg er også så vild med den - speciel, gammeldagsagtig prinsessekjole - lige mig !!!

ja Rema redede lige min bordudsmykningskrise - godt gået rema klap dig selv på skulderen - eller øh noget -. he he

he he du er nødt til at se tussi mussien IRL - den er bare fin kan jeg sige dig GP

ja Vallø slot og slotskro er bare fantastiske omgivelser til mit(vores) prinsesse bryllup :bestwishes:

nej har ikke fundet en frisør endnu :) det stinker at sidde på fastlandet og ikke kende nogen derover... hulk

Du er ALTID velkommen til at kigge forbi - det er SÅ hyggeligt med besøg nemlig :rolleyes:

krammer

Det er en virkelig flot ring. Åhh en pige kan bare aldrig få bling nok :blush:

De stakkels mænd nu er de tvunget til at tjene en masse penge til os, så vi kan købe en masse bling-bling :blush:

Heej smukke ;)

ja man blir sådan lidt afhængig af bling gør man ikke??? he he... du er vist blevet det???? :lol: og der skal ikke meget til her - hmm men på den anden side mænnerne startede jo selv - he he...

krammer

0

Del dette indlæg

IIIH hvor er det fint bling bling du har kig på søde !!!

Tusind tak for at holde min tråd i live nu hvor jeg ikke er her så meget... vi render jo ind i juletiden og juletravlhed så er total færdig når jeg kommer hjem.. smil...

Men jeg læser med !! smil...

Så glæder mig RIGTIG meget til at høre om hvordan det går med turen til guldsmed imorgen !!

knuZ Maria

0

Del dette indlæg

IIIH hvor er det fint bling bling du har kig på søde !!!

Tusind tak for at holde min tråd i live nu hvor jeg ikke er her så meget... vi render jo ind i juletiden og juletravlhed så er total færdig når jeg kommer hjem.. smil...

Men jeg læser med !! smil...

Så glæder mig RIGTIG meget til at høre om hvordan det går med turen til guldsmed imorgen !!

knuZ Maria

var så lidt søde :blush: - glæder mig også rigtig meget til i morgen - et barn i en slik butik - nammenam :):bestwishes::rolleyes:

ja det er altid en travl tid om året den der jule der altid kommer som en overraskelse :blush::biggrin:

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Smiley fest igen igen - tillykke med top-20 placeringen

:bestwishes::lol::lol:

he he taaak søde - griner - er jeg der allerede igen - det er altså for morsomt !!

Jeg ville bare spørge om du har set de søde sommerfugle der er i bilka avisen i denne uge???

Sommerfugle! hvem ! hvad ! Hvor ! Hvornår ! Hvor mange ! Hvor meget ! GP det må jeg vist hellere tjekke ud GP tak fordi du tænker på mig ;)

Tillykke med de kun 200 dage til brylluppet :rolleyes::biggrin::blush:

:blush: WUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 200 dage - WAUW det er ikke mange dage altså WUIIIIIIIIIIIIIIIIII :)

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer