kejzer

Mie og Martins bryllup 31/5-08

8,341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville bare spørge om du har set de søde sommerfugle der er i bilka avisen i denne uge???

ØØØØJ de er fiiiine - dem i sølv ja de er altså - snøft det er bare langt fra mig til en bilka - skumle skumle skumle

Ja jeg tænkte straks på dig. De er rigtig fine...Og de er faktisk ikke så dyre. Håber du finder en løsning på det. Ellers skal jeg til vejle på fredag hvor Bilka ligger, og så kunne jeg evt godt tage ind forbi og købe til dig, hvis det er det det kommer an på?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg tænkte straks på dig. De er rigtig fine...Og de er faktisk ikke så dyre. Håber du finder en løsning på det. Ellers skal jeg til vejle på fredag hvor Bilka ligger, og så kunne jeg evt godt tage ind forbi og købe til dig, hvis det er det det kommer an på?

Nej det er det nok ikke søde - der er ½ time til den nærmeste bilka :) he he men jeg er nok nødt til også at ha en anden undskyldning - griner ellers blir de vist lidt dyre alligevel de sommerfugle :balloons: Men tusind tak for dit tilbud - du er bare sådan en sød sveskemus ;)

Hej Mie tillykke med stylist, når du siger ikke så dyr????? Og tillykke med de 200 dage, uuuuh det går stærkt!

jeg skal for mit hår, min brudepiges og makeup + transport give 2800,- det synes jeg ikke er så galt??? :heart: og så kommer hun jo hjem til mig :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Mie tillykke med stylist, når du siger ikke så dyr????? Og tillykke med de 200 dage, uuuuh det går stærkt!

jeg skal for mit hår, min brudepiges og makeup + transport give 2800,- det synes jeg ikke er så galt??? og så kommer hun jo hjem til mig

Nej det er jo faktisk ikke så galt :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skal for mit hår, min brudepiges og makeup + transport give 2800,- det synes jeg ikke er så galt??? og så kommer hun jo hjem til mig

Nej det er jo faktisk ikke så galt :balloons:

nææh det syns jeg sådan set heller ikke :)

0

Del dette indlæg

Ved I hvad piwer - var lige ude og gå tur med "hesten" og halvvejs så BEGYNDTE DET AT SNE jeps - store snefnug her i lille haslund - godt nok blev de ikke liggende - men iiih det var pænt udover markerne altså...

Juhuuuu sneeeee!!!!. Åh det er bare SÅ hyggeligt når det sner!!. Gad vist om vi får os en rigtig vinter i år :balloons:

0

Del dette indlæg

Waau for en tråd, du har fået stablet sammen her!

Er vildt misundelig på den der karet - ville så gerne selv køre i hestevogn, men 25 km i marts måned, er måske liige i overkanten af hvad der er praktisk :balloons:

Og superflot og speciel kjole du har købt, meget meget smuk top den har!

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Waau for en tråd, du har fået stablet sammen her!

Er vildt misundelig på den der karet - ville så gerne selv køre i hestevogn, men 25 km i marts måned, er måske liige i overkanten af hvad der er praktisk :)

Og superflot og speciel kjole du har købt, meget meget smuk top den har!

mvh Maria

hej Maria :heart:

iih hyggeligt med et nyt besøg :blush: altså vi bliver heller ikke hentet direkte fra kirken i kareten - vi har et mødested, da som du siger er cirka 30 km alt for meget for hestene.

og tak for komplimenten af kjolen :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå piger -

hmmm det ringe besøg gik ikke liiige som forventet - martin kunne absolut ikke li ringen - jo stenene var fine nok men han kunne ikke li at selve ringen var kantet - den skal være rund - meget bestemt mening fra min mand der - man kunne godt få den slebet mere rund, men så ved man jo ikke helt hvordan resultatet ville blive..

suk... nu troede jeg lige - jeg synes jo den er fantastisk - men vi skal altså begge kunne li efter min mening, så jeg må på jagt igen.

Har forhørt mig om 2 ringe på en hjemmeside www.maidor.com som jeg har fået anbefalet. Jeg har kig på disse to ringe - er total exet med nummer 2, men det er svært at se hvor rund selve ringen er,,,,

hvad synes I om dem???

post-29043-1194977615.jpgpost-29043-1194977603.jpg

nå, men der kom altså noget total lækkert ud af dagen alligevel - vi brugte sgu en masse penge alligevel - på en ny seng!! Jo jooo for når vi flytter ovenpå er vores nuværende i et stykke for stor til at komme ovenpå. Vi har købt en større seng, men den deles anderledes og kan derfor godt komme op :balloons:

Redigeret af kejzer
0

Del dette indlæg

200 dage igen...wauw :heart:

...er det bare mig, eller begynder det pludselig at gå stærkt? Man tænker hele tiden at der er laaaaaang tid til brylluppet, og lige pludselig så står man sgu i kirken!

Fedt, fedt, fedt med makeup :balloons:

Tumler stadig lidt med hvad jeg skal gøre...har én på hånden som muligvis kan sætte hår. En venindes veninde der er uddannet frisør, og som også plejer at klippe mig - så kan nok få det til en fair pris.

Makeup...hmmm...har fundet et sted i Kbh hvor de tager ud at lægger makeup på dagen for 1000,-...prisen er så incl. prøvemakeup. De lagde min venindes makeup til hendes bryllup, og det var super-labert!

Den lokale biks her i Søborg sætter hår og lægger makeup for 1700,- ...men det er uden prøve, så det tror je skisme ikke at jeg tør :)

Sikken en lækker ring - det er jo meget i samme stil med hvad jeg vil have lavet min forlovelsesring om til...min er bare i hvidguld ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

200 dage igen...wauw :heart:

...er det bare mig, eller begynder det pludselig at gå stærkt? Man tænker hele tiden at der er laaaaaang tid til brylluppet, og lige pludselig så står man sgu i kirken!

Fedt, fedt, fedt med makeup :balloons:

Tumler stadig lidt med hvad jeg skal gøre...har én på hånden som muligvis kan sætte hår. En venindes veninde der er uddannet frisør, og som også plejer at klippe mig - så kan nok få det til en fair pris.

Makeup...hmmm...har fundet et sted i Kbh hvor de tager ud at lægger makeup på dagen for 1000,-...prisen er så incl. prøvemakeup. De lagde min venindes makeup til hendes bryllup, og det var super-labert!

Den lokale biks her i Søborg sætter hår og lægger makeup for 1700,- ...men det er uden prøve, så det tror je skisme ikke at jeg tør :)

Sikken en lækker ring - det er jo meget i samme stil med hvad jeg vil have lavet min forlovelsesring om til...min er bare i hvidguld ;)

ja tiden forsvinder lige pludselig - gruer lidt for når julen er forbi !!!! :blush:

ja det blev jo så ikke den ring alligevel... - hmmm mænd altså... skumle skumle...

hmm en tusse for makeup - det er da sådan ret dyrt er det ikke?????

håber du snart finder en løsning søde :heart:

krammer

Jeg kan ikke se på billedet af din drømmering, hvad du mener med at den er kantet? Jeg synes da den ser rund ud?

øøøh svært at forklare, men selve ringens "ender" (ved godt der ingen ender er) er kantede i stedet for afrundede... øhhhh kan ikke helt forklare det... øhhh jo vent lidt... se lige disse billeder :¨

post-29043-1194978135.jpgpost-29043-1194978121.jpg

kan du se forskellen?????

0

Del dette indlæg

GUUUUUUUUUUUUUUD hvor er ring nr. 2 dog bare smuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :balloons:

Du må få dem prøvet, så du kan se hvad der er bedst til dig!

ja er den ikke bare fantastisk :) jeg ville ønske jeg bare liiige kunne prøve dem, men så skal jeg til canada :heart: og det er liiige en lovlig dyr ring så :blush:

0

Del dette indlæg

Lyder lækkert med din stylist :balloons:

Har tjekket hendes hjemmeside ud, ser kanon ud. Jeg regner med at min veninde, som er frisør, skal ordne håret.... men ska faktisk lige ha spurgt hende hvordan hun har det mht makeup!!!

Kram Lotte

Hej Lotte :)

fedt med sådan en veninde :heart: håber for dig at hun også kan ligge makeupen :blush:

har du forresten set der er zilla hyttetur i januar????

krammer

0

Del dette indlæg

Lyder lækkert med din stylist :balloons:

Har tjekket hendes hjemmeside ud, ser kanon ud. Jeg regner med at min veninde, som er frisør, skal ordne håret.... men ska faktisk lige ha spurgt hende hvordan hun har det mht makeup!!!

Kram Lotte

Hej Lotte :)

fedt med sådan en veninde :heart: håber for dig at hun også kan ligge makeupen :blush:

har du forresten set der er zilla hyttetur i januar????

krammer

Hej igen.

Ja det har jeg luret... vil gerne med, men har ikke set min vagtplan for den weekend endnu, så ved ik om jeg har vagt. Det ved jeg nok om et par uger, så ska jeg nok melde tilbage.

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer