Guest krebs25

Brudebuket og hjerteballoner

12 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er kommet i tvivl om, hvornår brudebuketten skal kastes. Nogle siger efter kirken og andre efter brudevalsen.....Hvad er det rigtige at gøre???

Så mangler vi lyserøde hjerteballoner til sang. man kan få dem i Tiger, men der er udsolgt i Aalborg. Er der nogen, som kender andre steder, man kan købe dem??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er kommet i tvivl om, hvornår brudebuketten skal kastes. Nogle siger efter kirken og andre efter brudevalsen.....Hvad er det rigtige at gøre???

Så mangler vi lyserøde hjerteballoner til sang. man kan få dem i Tiger, men der er udsolgt i Aalborg. Er der nogen, som kender andre steder, man kan købe dem??

hvor mangler du?

0

Del dette indlæg

Hej Tøser

Jeg må ærlig erkende at det med at kaste brudebukettet er det ikke en

amerikansk tradition, jeg tror at jeg vil blive meget ked af det hvis min gik i

stykker efter en flyvetur. Jeg ved ikke om det bare er mig men jeg ville

helt lade være med at kaste den.

Knus Louise

Redigeret af Diddelmus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har knap 2 poser, som du gerne må få - bare send en PM :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

hej jeg var lige i Tiger i odense og de havde kun mørkerøde hjerte balloner desværre.... det med buket vil jeg mene er efter dansen, jeg gør det at jeg tager en blomst ud til forgyldning og hvis min mands mormor er rask nok til at komme til bryluppet kaster jeg den hvis hun er for syg til at komme så får hun den sammen med et stykke bryllupskage dagen efter bryluppet. jeg ved ikke hvad jeg dog skulle lave med en tør buket det er bare ikke min stil med udstillede blomster så hellere en enkelt forgyldt blomst til et smykke det kan jeg jo bruge resten af livet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Hej!

Jeg tror du kan købe hjerteballoner i Korthuset i Gravnesgade, (mener jeg den hedder, den der krydser Bispensgade?). Korthuset er en lille specialbutik med alt i kort, og festudstyr generelt...

Til min Tantes bryllup blev buketten kastet efter brudevalsen, men om det er almindelig tradition tør jeg ikke sige...

Håber du finder ballonerne!

0

Del dette indlæg

Jeg kastede min efter brudevalsen. eller et godt stykke tid efter. Så meddelte jeg bare at nu kaster jeg den. Jeg synes det er en sjov tradition. Jeg gad ikke gemme den, jeg synes ikke tørrede blomster er særlig flotte, og hvad skulle jeg bruge den til??? Min veninde som greb den har gemt den, men den er godt nok blevet grim, og nu ryger den ud. Jeg gemte en lille blomst som jeg rev af, og ellers har jeg jo den på fotos......

0

Del dette indlæg

Jeg kastede min brudebuket efter brudevalsen, som siges skal danses inden kl. 24.00 Som GlowStar også skriver, så havde jeg ikke selv brug for buketten. Det er de færreste blomster der er pæne når de tørre. Og især min buket var i råhvide farver, hvilket ligner noget l... når de er tørre. Hvis jeg havde et kært fam. medlem som lå på kirkegården, så vil jeg helt klart valgt denne løsning, men da mine kære er begravet et andet sted end i Danmark, var det mest nærliggende for mig, at kaste buketten til ugifte piger, som var helt vilde af glæde.

Hvorvidt det er amerikansk ved jeg ikke. Jeg har gennem de sidste 10 år aldrig været til et dansk bryllup, hvor bukketten ikke blev kastet. Tror det er forskelligt fra famillie til familie. Jeg synes personligt det er meget nyt og amerikansk, at man nu køber gaver til sine gæster. Det er i mine øjne ny trend,som jeg aldrig før har set til et bryllup.

Du skal gøre det, som DU føler er rigtigt.

Kærlig hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer