Sign in to follow this  
Followers 0
Camilla Brylle

Hej til alle!

7 posts in this topic

Hej alle sammen!

Så er det vist på tide at jeg kommer ud af busken!

Min dejlige kæreste gennem 8 år friede på vores årsdag i maj. Siden da har jeg jo snuset lidt rundt og læst en masse af alle de skønne indslag, idéer og tanker der er på denne side (har allerrede tyv-stjålet nogle!!)

Det er jo helt fantastisk!

Så... nu synes jeg det var tid til at komme frit frem! Ser frem til mange flere timer foran skærmen!

Stor hilsen og woman power til jer, tøser!

Camilla

PS: Hov! Glemte lige det vigtigste... : Vi skal giftes den 2.august næste år i Grundvigs Kirke

:thumbsupsmileyanim:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Stort velkommen til. :cheerleader3: Tillykke med frieriet. :thumbsupsmileyanim:

Som du nok er ved at finde ud af, kan man blive meget afhængig af bryllupsklar.

Kig endelig forbi min planlægningstråd og stjæl løs.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen hjertelig velkommen til det største tidsrøver lige pt det er helt fantastisk med tid man kan få brugt på dette vidunderlige site... bare spør hvis der er noget du søger vi er alle glade for at kunne hjælpe jeg har ihvertfal ikke oplevet andet. igen velkommen til og hjertelig tillykke med frieriet....

hilsen sanni.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥


Annoncer