Guest MTF

Videograf?

6 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger jo det meste.....

Jeg......som nok en hver anden zilla....kunne godt tænke mig at få optaget dagen på video. Meste de største begivenheder så som...(Jeg ved godt hele dagen er STOR......men i ved hvad jeg mener..ik?!)

Kirken

Bryllupskagen

Et par taler

Brudevalsen.

Men jeg vil heller ikke lægge ansvaret over på en af gæsterne, vi har et videokamera....men hvor fedt er det at se festen igennem en linse? Det vil vi ikke byde en gæst....

Derfor spørger jeg.......

Er de nogle som kan anbefale en godt, gerne billig :thumbsupsmileyanim: , videograf på Sjælland?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej MFT

Billigt finder du næppe. Det du beder om er stort set hele dagen og aften.

Jeg vagte Kasper fra Eyelight production til at være min videomand hele dagen samt aften. Det har jeg aldrig fortrudt. Jeg har fået et minde for livet. Der sker så meget på sådan en dag, at man dårlig nok kan karpere det. Det var en af de bedste investeringer vi gjorde os, da vi valgte Kasper. Fordi man kunne bagefter i ro og mag få hele dagen samt aften gennemset. Især talerne som jeg dårlig nok huskede var dejligt at få set igen samt andre små detaljer som jeg slet ikke lagde mærke til.

Jeg giver dig fuldstændig ret, at bede en gæst om det er beslastende. Alle gæsterne vil gerne nyde aften og være afslappet og ikke nok med det, så får du hverken lyd eller billederne på den rigtige måde. En af vores gæster optog selv på videon, hvilket var rigtig hyggeligt at se, men i forhold til Kaspers lyd, farve og billedkvalitet kunne det slet ikke måle sig.

Jeg kan kun varmt anbefale dig Kasper. Ham fortyder du ikke.

Jeg vedlægger hans hjemmeside http://www.bryllupsvideoer.dk/

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Ja, jeg melder mig også i koret. Jeg kan klart anbefale Kasper fra Eyelight Production. Han lavede vores bryllupsvideo og den ser vi stadig jævnligt nu her et år efter brylluppet. Da vi skulle bestille videograf bad vi om demoer fra de fotografer vi kunne finde over nettet og Kaspers var absolut den bedste i kvaliteten på optagelserne og i klipningen.

Vi har selv for år tilbage, haft "æren" af at blive udnævnt til videografer til et par venners bryllupper, og ud over at det lidt ødelægger festen for en selv, at man hele tiden skal filme, så bliver det noget halvskidt, rystet, underbelyst noget, uanset hvor meget umage man gør sig. Og det tager en krig at klippe det bare nogenlunde ordentligt sammen.

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej..

Jeg kan foreslå PB foto , han er godt nok ikke fra sjælland men jeg ved at han har hørt på sjælland et par gange før...

Han har lige taget billeder + filmet til vores bryllup og resultatet er bare kanont... Og udover det så er det super billigt...

Håber at du finde en i kan li..

Mvh Lena

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer