Morgenstjerne

Størrelse af brudekjole..

8 indlæg i dette emne

Hej alle..

Kan man regne med at at hvis man bruger en str. 40 normalt, at man så også kan passe en størrelse 40 i brudekjole..?

- Kan nemlig ikke finde en butik der har min kjole hjemme i min størrelse og jeg vil bare have den kjole.. Men tør ikke bestille den hvis den er for lille.. :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan man desværre ikke altid regne med. Der er stor forskel på str. Men de fleste kjoler kan jo lægges ind, og nogle også ud.

I de fleste butikker prøver man bare en strørre model, for at se om det er KJOLEN!

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Uha, det ved jeg sørme ikke. Men skal fortælle dig det på fredag for der henter jeg min kjole.. JUUUUBBBIIIIIIII :ilovebryllupsklar:

Men tror også at det kommer meget an på hvilken model det er - for der er jo også forskel på str. i alm. tøj.

Prøv da at spørg der vor du har set den...

Knuser fra Karen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er fra Pronovias. Spanske mærker er gerne mindre i størrelserne end danske.

Min kjole er str. 42 og normalt er jeg str. 40 i overdelen og 36-38 forneden. Vil tro min kjole svarer toil 38-40 i danske størrelser. (I hvert fald en lille str. 40)

MEN.... forretningen må da kunne tage mål af dig, og på den måde finde ud af hvilken størrelse du skal have.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer