AnjaSL

Babyklar

44 indlæg i dette emne

Ja, meget apropos hvad mænd ikke forstår, så skal jeg jo bruge en god frisør i Aabenraa den dag; hvem ordnede dit fine hår på jeres bryllupsdag? Jeg kender et par stykker, men har kun fået sat hår en enkelt gang dernede. God kamp i går, hva?! :thumbsupsmileyanim:

;) Det kan være vi skal rykke vores snak over i min tråd - eller din hvis du har en ;)

Mit hår blev ordnet i Sønderborg hos Afrodite. Hyrzkov og "Anette og Carsten" blev viet i samme kirke som vi gjorde og både Pernille og Anette fik ordnet hår i Aabenraa - du kan måske tjekke deres tråde og se hvor.

Mht kampen i går - jævnt kedelig, men resultat ok - en sejr er en sejr!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Pu ha... jeg har lige været inde på Babyklar, og det er jeg skisme ikke klar til.... fik helt koldsved og nervøse trækninger - bevægede mig ind i "vil gerne være gravid" (for det vil jeg jo gerne på et tidspunkt).... og der står næsten kun noget om ægløsningstest mv.... jeg ved da godt at det kan være svært at blive gravid, men jeg fik næsten fornemmelsen af dommedagsprofetierne derinde.... er ikke så sikker på jeg skal derind for alvor endnu.

Måske kom jeg bare til at gå ind et forkert sted... mangler et sted hvor man ikke bliver bombarderet med problemer hele tiden..... det skal jo gerne være rart og ikke stress.... det er jeg lidt bange for, at det bliver pisket op til.... hmmm.... (dette blot mine tanker og frygt.... er sikker på at andre har en anden holdning... det var ikke ment som kritik af sitet - blot en frygt og en strøtanke!) :denmarkflag:

.... og her ud over, så er koderne for smileyerne ikke de samme som her :) Fx hedder : f l ø j t : : w h i s t l e : derinde!!! Jeg bliver jo bombet tilbage til stenalderen ved forumskift!

0

Del dette indlæg

Pu ha... jeg har lige været inde på Babyklar, og det er jeg skisme ikke klar til.... fik helt koldsved og nervøse trækninger - bevægede mig ind i "vil gerne være gravid" (for det vil jeg jo gerne på et tidspunkt).... og der står næsten kun noget om ægløsningstest mv.... jeg ved da godt at det kan være svært at blive gravid, men jeg fik næsten fornemmelsen af dommedagsprofetierne derinde.... er ikke så sikker på jeg skal derind for alvor endnu.

Måske kom jeg bare til at gå ind et forkert sted... mangler et sted hvor man ikke bliver bombarderet med problemer hele tiden..... det skal jo gerne være rart og ikke stress.... det er jeg lidt bange for, at det bliver pisket op til.... hmmm.... (dette blot mine tanker og frygt.... er sikker på at andre har en anden holdning... det var ikke ment som kritik af sitet - blot en frygt og en strøtanke!) :denmarkflag:

.... og her ud over, så er koderne for smileyerne ikke de samme som her :) Fx hedder : f l ø j t : : w h i s t l e : derinde!!! Jeg bliver jo bombet tilbage til stenalderen ved forumskift!

Præcis min tanke... Og grunden til at jeg ikke er 'faldet i' derovre endnu... Er vist heller ikke rigtig klar til at 'skifte vennerne ud' endnu :balloon: Vi kan vel også godt hønse rundt herine, selvom vi er gamle, afdankede fruer, kan vi ikke? Og skulle der smutte en baby-tanke herind, bliver man nok ikke smidt ud, tror du?

0

Del dette indlæg

Måske kom jeg bare til at gå ind et forkert sted... mangler et sted hvor man ikke bliver bombarderet med problemer hele tiden..... det skal jo gerne være rart og ikke stress.... det er jeg lidt bange for, at det bliver pisket op til.... hmmm.... (dette blot mine tanker og frygt.... er sikker på at andre har en anden holdning... det var ikke ment som kritik af sitet - blot en frygt og en strøtanke!) :balloon:

Præcis min tanke... Og grunden til at jeg ikke er 'faldet i' derovre endnu... Er vist heller ikke rigtig klar til at 'skifte vennerne ud' endnu -HAHA- Vi kan vel også godt hønse rundt herine, selvom vi er gamle, afdankede fruer, kan vi ikke? Og skulle der smutte en baby-tanke herind, bliver man nok ikke smidt ud, tror du?

Ellers må vi jo skrive til hinanden :denmarkflag: Men er da glad for at det ikke kun er mig, der blev lidt "skræmt" af ÆL-test og andet!!! (der er dælme også nye forkortelser man skal til at lære!!!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæhæ jeg har slet ikke været på Babyklar endnu :denmarkflag:

Ikke fordi vi ikke skal have flere men altså - nu skal vi lige have overstået en ting ad gangen. Gad vide om der ikke findes et site der hedder Byggeklar? :)

Altså Anja og Louise - babyer kan tidsnok komme. Og de er søde, dejlige, elskelige og jeg ville ikke undvære mine drenge for noget i hele verden. Men der er altså også dage hvor man ville ønske dem hen hvor peberet gror (f.eks. når de skriger kl 4 om morgenen).

Jeg synes bare I skal nyde livet som det er - LIGE NU! Og I må gerne slå dem fra mig der har så pissetravlt med om I ikke snart formerer jer. De skulle f*ndme blande sig udenom!

0

Del dette indlæg

Hæhæ jeg har slet ikke været på Babyklar endnu :balloon:

Ikke fordi vi ikke skal have flere men altså - nu skal vi lige have overstået en ting ad gangen. Gad vide om der ikke findes et site der hedder Byggeklar? :denmarkflag:

Altså Anja og Louise - babyer kan tidsnok komme. Og de er søde, dejlige, elskelige og jeg ville ikke undvære mine drenge for noget i hele verden. Men der er altså også dage hvor man ville ønske dem hen hvor peberet gror (f.eks. når de skriger kl 4 om morgenen).

Jeg synes bare I skal nyde livet som det er - LIGE NU! Og I må gerne slå dem fra mig der har så pissetravlt med om I ikke snart formerer jer. De skulle f*ndme blande sig udenom!

Jamen jeg vil skam gerne snart formere mig - jeg vil bare gerne fraskrive mig, at andre skal blande sig så hulens meget i hvornår det sker og om det er sket ;) (man bliver jo heller ikke yngre!!! Og vårhare er det vist lang tid siden jeg var :) )

0

Del dette indlæg

Hæhæ jeg har slet ikke været på Babyklar endnu :denmarkflag:

Ikke fordi vi ikke skal have flere men altså - nu skal vi lige have overstået en ting ad gangen. Gad vide om der ikke findes et site der hedder Byggeklar? :)

Godt sagt Tux! Jeg har såmnd heller ikke så travlt, men det ville heller ikke g're mig noget, om det skete nu - hvis man forstår... ;) Men jeg føler mig nok mere Bryllupsklar end Babyklar - i hvert fald i forumøjemed :balloon:

Der er iøvrigt også en side, der hedder skilsmisseklar... Den havde WIlliam og jeg ellers talt om at vi ville starte... Men nogen er jo kommet os i forøkbet ;) (flere år i forkøbet endda)

0

Del dette indlæg

Det er iøvrigt standard-kommentaren når man har født:

"... NÅÅÅÅÅH ER I SÅ SNART KLAR TIL EN MERE?????"

Jeg ligger her og ligner l*rt, jeg har ikke sovet i 4 døgn fordi min søn er en grovæder, jeg kan ikke selv komme op af sengen fordi min mave er skåret op på tværs, og min kæreste har ikke sovet i 4 døgn fordi han prøver at hjælpe til det bedste han har lært. Hvad FILAN TROR DU SELv???

Jep - har fået det spørgsmål HVER GANG. Og nu er de startet igen fordi Seb snart bliver et år. "Han er da såååååå klar til at blive storebror!!!". Jep, men han har ikke lært at skifte ble endnu, så nej - ingen mindre søskende til ham endnu ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er iøvrigt standard-kommentaren når man har født:

"... NÅÅÅÅÅH ER I SÅ SNART KLAR TIL EN MERE?????"

Jeg ligger her og ligner l*rt, jeg har ikke sovet i 4 døgn fordi min søn er en grovæder, jeg kan ikke selv komme op af sengen fordi min mave er skåret op på tværs, og min kæreste har ikke sovet i 4 døgn fordi han prøver at hjælpe til det bedste han har lært. Hvad FILAN TROR DU SELv???

Jep - har fået det spørgsmål HVER GANG. Og nu er de startet igen fordi Seb snart bliver et år. "Han er da såååååå klar til at blive storebror!!!". Jep, men han har ikke lært at skifte ble endnu, så nej - ingen mindre søskende til ham endnu ;)

:denmarkflag: Jeg forstår så udmærket hvad du mener. min bror stikker også til mig hele tiden, og så får han den altså lige retur igen. Deres knægt er da 1 1/2 så må det da være tid...

Jeg er heldigvis ret god til at ignorere andre folks kommentarer... Vi tager det i vores tempo, og nyder bare at øve os :)

0

Del dette indlæg

Spørgerækken ser vel nogenlunde sådan ud fra start til slut:

• Skal du ikke snart have en kæreste?
  • Hvornår flytter du og kæresten sammen?
  • Skal I ikke snart giftes?
  • Skal I ikke snart have nogle børn?
  • Skal I ikke snart have nummer 2?
  • Og nummer 2 så er kommet.... nu skal I da ikke have flere børn vel?

.....*gisp*

Ja, ja - man skal jo heller ikke være fintfølende og som udgangspunkt spørger folk jo (bilder jeg mig ind) af et godt hjerte... men når spørgsmålene kommer ud af den blå luft - og i sær når det er kollegaer eller venners venner der spørger - m.a.o. folk jeg ikke rigtig føler er tæt nok på til at spørge - så undre jeg gang på gang over "retten til at spørge"... har lyst til at spørge tilbage, om det er fordi de gerne vil have et indblik i vores sexliv og hvor mange gange vi gør det..... jeg mener... de skal skisme da nok opdage det, når jeg begynder at rende i pendulfart mod toilettet for at knække mig eller jeg pludselig buler ud på maven (og så meget chokolade spiser jeg altså ikke!)

Nå... jer fik tråden vist en drejning, men det går nok - fnis - et undersite... et mini-babyklar site..... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvad laver I her, når der er fine kjoler i min tråd? :denmarkflag:

Har set dem - de er fine - men jeg har ikke råd til at drømme om flere kjoler :)

Du har set dem og du har ikke skrevet noget til mig? :bask: :bask: :bask: :bask:

VÅS.... nu skal du ikke lave baby-tråden om til en kjoletråd dit skarn! :wacko:

0

Del dette indlæg

Altså hvad laver I her, når der er fine kjoler i min tråd? :denmarkflag:

Har set dem - de er fine - men jeg har ikke råd til at drømme om flere kjoler :)

Du har set dem og du har ikke skrevet noget til mig? :bask: :bask: :bask: :bask:

VÅS.... nu skal du ikke lave baby-tråden om til en kjoletråd dit skarn! :wacko:

HØRT!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer