Guest MariaogKennet

Vielsesringe af titanium

10 indlæg i dette emne

Min kommende mand og jeg var ude at kigge på ringe i lørdags.

Vi kom frem til at vi gerne vil have titaniumringe.

De er meget holdbare til det arbejde Kennet har - og så er de bare super behagelige at have på !!!

Hvor kan man købe dem på nettet ? hvis man overhovedet kan det.... har nemlig søgt en del og syntes ikke jeg kan finde nogen på chanti.dk

TAK FOR HJÆLPEN !!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa,

Prøv også www.titantrend.dk -jeg ved ikke om det er en decideret webshop, men I kan da se kollektionen på hjemmesiden og evt ringe til dem.... Vi har også titanringe som forlovelsesringe og dem genbruger vi som vielsesringe, dog har vi fået dem lavet en del om. Vi mødte en fra titan trend på en bryllupsmesse og han var rigtig god til at se hvilke muligheder, der var for at lave om på designet! Held og lykke med jagten!

og :) for at vælge titanium - synes der er et eller andet fedt over, at det er et uforanderligt materiale...

Du kan forresten se vores ringe i min planlægningstråd

Mvh, Schlene

0

Del dette indlæg

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Vi har altså købt vores på all4love.dk og vores er titan med en guldstreg og en sten i min :bearhug:

Vi har den som forlovelses ringe og er SÅ GLADE for dem, de skal bare flyttes over på den anden hånd næste år :thanks:

(de er næsten halv pris af hvad de koster i butikkerne)

Så prøv og lur igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har selv købt disse ringe til vores bryllup....

man kan købe dem i smykke butikke, de fleste sælger dem...

vi har købt vores i en guldsmed...

Og så koster de ikke så meget igen igen...

Dog er det ikke prisen det kommer an på her, men vi kan ikke lide guld - hvidguld - rødguld

og sølv bruger man jo ikke...

så vi havde kun dette valg... men fortryder heller ikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer...

Vi har haft titanium ringe i vores forlovelsestid (1½ år), men får lavet nye til vielsen (min veninde er guldsmed) i hvidguld som faktisk findes i variationer, der ligner titanium ret meget. Samtidig er de lettere at rette hvis man f.eks. skal have ændret størrelse. Dermed ikke sagt at vi ikke har været glade for ringene - det har vi helt sikkert :bearhug:

Mht. holdbarhed er titanium sikkert bedre end meget andet, men synes bare i skal være opmærksom på at det stadig ikke skal specielt meget til for at skade dem (du snakkede noget om din kærestes arbejde!?). Min kæreste væltede en dag på en løbetur (det var glat) og det gav et ordenlig hak i ringen. Bare til info - der skulle jo nødigt ske noget med jeres :thumbsupsmileyanim:

Håber i finder lige det i vil have...

Anne

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres besvarelser - men syntes at udbudet er lidt lille - flere der kender til nogle steder ?

Vi prøvede lovedesign og fik dem lavet præcis som vi gerne ville -MEN - man kan kun vælge hvidguld - hvordan ændrer man så man designer med titanium??

På forhånd tusind tak !!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer