lunita

Så blev jeg gift !

39 indlæg i dette emne

Så blev jeg gift for 12 dage siden.

Jeg har det sidste halve år været aktiv "snuser" her i forummet. Nu vil jeg arbejde på en bryllupps beskrivelse lige fra frieriet, så en masse forhåbentlig kan få glæde af alle de tanker jeg har gjort mig og blive inspireret af de valg jeg har truffet undervejs i forberedelserne. jeg har i hvert tilfælde fået rigtig mange inputs herfra siden.

Tak til jer alle !

Til at starte med et billede af min far der følger mig til kirken. Har ikke turdet ligge billede af min kjole ind før.

post-25275-1185819737.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget smuk kjole.

Må jeg spørge hvor meget du endte med at betale for kjolen?

Er nemlig ret sikker på, at det i sidste ende sagtens kan betale sig med en specialdesignet kjole... de færdigsyede skal jo rettes til og så kommer der ekstraudgifter til skørt mv......

Kan du farve kjolen og få den lavet om til en festkjole bagefter?

Det er sjovt, for kjolen ser meget forskellig ud på de to billeder - sikkert fordi det blæser lidt på det første billede.... lægger du ikke flere billeder ind? :)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Meget smuk kjole.

Må jeg spørge hvor meget du endte med at betale for kjolen?

Er nemlig ret sikker på, at det i sidste ende sagtens kan betale sig med en specialdesignet kjole... de færdigsyede skal jo rettes til og så kommer der ekstraudgifter til skørt mv......

Kan du farve kjolen og få den lavet om til en festkjole bagefter?

Det er sjovt, for kjolen ser meget forskellig ud på de to billeder - sikkert fordi det blæser lidt på det første billede.... lægger du ikke flere billeder ind? :thumbsupsmileyanim:

Kære fru lasse :-)

har skrevet om prise under "dyreste og billigste kjole",- også her på siden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Ja - jeg synes jo også bare at I er et super flot par:-) Og en sej kjole.

Jeg bliver helt i tvivl, når jeg ser din brudebuket - hvilke blomster er den lavet af? og må jeg spørge hvad den har kostet? Og er det en margurit du har i din kæde?

Og et sidste spørgsmål - dit slør - det er "bare" et smalt et eller?? For jeg må indrømme - at din stil er meget lig min - og jeg er bare så meget i tvivl om jeg skal have slør eller ej...

Håber du gider besvare alle mine spørgsmål?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Ja - jeg synes jo også bare at I er et super flot par:-) Og en sej kjole.

Jeg bliver helt i tvivl, når jeg ser din brudebuket - hvilke blomster er den lavet af? og må jeg spørge hvad den har kostet? Og er det en margurit du har i din kæde?

Og et sidste spørgsmål - dit slør - det er "bare" et smalt et eller?? For jeg må indrømme - at din stil er meget lig min - og jeg er bare så meget i tvivl om jeg skal have slør eller ej...

Håber du gider besvare alle mine spørgsmål?!

Kære Malthes mor

Selvfølgelig vil jeg da svare på dine spørgsmål :-)

Jo, det er margueritter jeg har en min buket. Også kirke og borde var pyntes med marguertitter og "markblomster" i samme nuancer. Vi fik 11 store dekoratoiner, 3 x knaphulsblomst og brudebuket for ca 4000 kr. Det er jo forholdsvis billige blomster, men det hele var lavet utrolig flot

Jeg har også Georg Jensens Marguerit smykker i håret, ørene og som kæde.

Jag havde arvet nogle 2 sæt gamle klips øreringe, som jeg fik en guldsmed til at lave om, til ørestikker og vedhæng.

Mit slør er egentlig ok bredt. men fordi at det er silketyl (SUPER blødt) falder det bare tungt ned, medmindre det blæser. Fik mange roser for sløret, det så bare så smukt ud når vinden tog det.

Det er købt hos Jesper Høvring. Er du kreativ kan det nok gøres billigere ved selv at købe tyllet. Sælges hvis på Frederiksborg gade i Kbh. Elles send PM til mig, hvis du kunne være interesseret i at købe brugt.

jeg var også i tvivl om jeg skulle have slør. da jeg endelig fik taget mig mod til det, kunne jeg slet ikke komme overens med kvaliteten af almindeligt tyl. men det er jo selvfølgelig en smags sag. med rigtigt tyl blir man jo lidt mere brudeagtig, og man blir ligesom rammet smukt ind, hvis du forstår hvad jeg mener !?

0

Del dette indlæg

Hej

Tusinde tak - jeg tror faktisk jeg er mere til marguergitter - havde stærkt overvejet Calla! Godt det først er den 29. september:-))

Jeg var til et bryllup i går, hvor hun var meget fin - og med slør! Der blev jeg overbevist- det er ikke mig! Så er det på plads :denmarkflag: Overvejer istedet - måske - at få lidt blomster i håret... Men nu ser vi hvad det ender med...

MVh Terese

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FANTASTISK FLOT KJOLE!!!!! :thumbsupsmileyanim::loveboard::blink:

Jeg kan rigtig godt lide at den er lidt anderledes end de gængse brudekjoler, men stadig super smuk!!!!

Jeg overvejer selv at have en sort bånd i taljen, det ser rigtig godt ud med dit brune!

KAn godt forstå du er vild med din kjole!!!

knus

Stine

0

Del dette indlæg

Tillykke med brylluppet - hvor der du dog smuk.

Hvilke, hvordan og hvor mange marguritter har du i håret?

Venligt

Annette

Kære Anette

Jeg har kun en enkelt marguerit i håret. Det er en broche, jeg har i håret, som ikke blir lavet længere. Men man kunne evt få en guldsmed til at lave et vedhæng om til broche. Fik bla. selv lavet en ørering om til vedhæng :-)

0

Del dette indlæg

Det er simpelthen bare en VILDT fantastisk kjole!!! Supersmuk!! Hvis du nogensinde vil sælge den (whishfull thinking) må du endelig sige til!

kan man overhovede have en form for bh på under sådan en?

Tak skal du ha !!!

Den er lavet lige efter mine mål, så den kan ikke rigtig lægges ud, ind eller ned :-)

Så med mindre du er 160-165 høj, og bruger en str. 34 ...

Jeg er lige blevet færdig med at amme, og har ca. str minus A i BH skål. Men jeg fik syet en "polstret" BH ind i kjolen,- det kom til at se rigtig fint ud. De flaste skræddere kan dette lille trick.

Jeg skal nu til det andet renseri i dag, for at høre om den oberhovedet kan blive ren ... var vist lidt for meget en festabe til bryluppet.

Min plan var at få den farvet, og lavet den om til en festkjole, så kan den ikke blive helt ren forneden, skal det alligevel bare klippes af.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer