Guest aceren

Gæstebog og risposer...

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

HOV HOV

Det ser godt ud. :bearhug:

Kortene virker lidt store, men hvis de var mindre ville design og skrift også blive for gnidret.

Super sejt med rødt tyl.

Brugte du brude- eller almindelig tyl?

OG hvor har du det flotte design fra?

MVH Lene

Hej Lene...

Takker :thanks: Var lidt i tvivl med de kort, men når man ser poser IRL og ikke 2D som billedet virker det ikke så voldsomt, så jeg er vist blevet enig med mig selv om at det går :thumbsupsmileyanim: Er også glad for at jeg valgte rødt - kan godt li' man kan se de hvide ris igennem... Købte brudetyl fordi det er blødere og hullerne mindre...det andet virkede lidt for kunstigt....

Designet er snuppet fra istockphoto.com og så har jeg rodet med det i Illustrator indtil det var som jeg ville ha det :cheerleader3: Men ellers er alt hjemmegjort....

Anne

0

Del dette indlæg

Fantastisk flot design hele vejen igennem - lige min stil.
Det ser bare rigtig godt ud.. Synes bestemt ikke sedlerne bliver for store til risposerne, da skriften saa sikkert bliver for lille.. Helt jaloux, ville oenske jeg var saa kreativ..

Virkelig godt stykke arbejde...

Hej med jer...og 1000 tak :thumbsupsmileyanim:

Og Mia - laver da gerne en 100 risposer eller mere til dig hvis jeg må være med på det efternavn du får - jeg bliver bare en Jensen :griner-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW! Hvor ser det bare kanon godt ud!! :thumbsupsmileyanim:

Tror lige det kommer i inspirations mappen, skal nemlig også snart i gang med risposerne - og kan virkelig godt li' at de er røde - ser sk*** godt ud! Og rigtig god ide med børnecitaterne, gør det lidt sjovt.

I det hele taget er alle dine ting virkeligt gennemførte - det ser super godt ud og særdeles kreativt!!! :bearhug: !!

0

Del dette indlæg

1000 tak allesammen - I er sq så søde :thumbsupsmileyanim:

Hold da op et fedt mønster du har brugt. Hvor har du fundet det henne?

Jeg er selv i fuld gang med at skulle finde ud af hvordan vores invitationer skal se ud og jeg mangler et fedt mønster som baggrund til nogle billeder.

Hilsen Ulrikke

Jeg har hentet mønstret fra istockphoto.com - koster godt nok lidt (1$ for de billigste, men der er vist et mindstebeløb man skal sætte ind på 10$ hvis jeg ikke husker forket), men det ga' jeg gerne hvis jeg kunne slippe for at tegne alt fra bunden eller købe 1000 slags papir. Det er lavet i Illustrator så det bliver helt skarpt i kanten når det printes...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser super flot ud, meget enkelt og stilrent.

Måske spørger jeg dumt, men hvordan har du fået lavet det, altså jeg mener, er det et specielt program du bruger til det?

Maria.

Hej Maria - 1000 tak :thumbsupsmileyanim: Det er lavet i Illustrator (et Adobe program) - i det program er grafikken vektorbaseret og ikke pixelbaseret som i Photoshop hvilket betyder at figurerne får helt skarpe kanter og ikke sådan nogle uldne nogle som Photoshop eller lign. kan give...

De er rigtig fine!!

Hvor har du købt brudetyllet, har lige fået afvide i butikken at det kunne man ikke få, hun havde prøvet :pokey:

Takker :bestwishes: Tyllet er købt i Fjølner i Viborg - de har også en hjemmeside og er næsten sikker på de gerne sender hvis du ringer. Mener nemlig at lige netop tyllet ikke kan bestilles gennem deres web-shop.

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er og bliver bare vild med det hele. Specielt dit mønster.....

FEDT FEDT FEDT FEDT FEDT

Mange mange mange gange tak - begge to :blush:

Jeg er HELT vildt med dit design, det er bare SÅ flot! :thumbsupsmileyanim:

Gennemført og utraditionelt - især bordkortene.

Kan man nasse sig til billedet...? (har CS2-pakken, så en .ai ville jo være skønt..) ()()

Hvis du sender mig en PM må vi jo se hvad vi kan finde ud af ;)

Anne

Redigeret af aceren
0

Del dette indlæg

Hej med jer...

Så er resten af de ting jeg skal have kreeret snart færdige så vil lige lægge lidt billeder ind...

Invitationen (som jeg har vist før) er med så i kan se hvad udgangspunktet er... :denmarkflag:

Invitation_for.jpg

Dine kreationer er virkelig flotte. Lidt i den stil jeg selv kunne tænke mig at lave. Må man spørge hvilket nummer det røde mønster har?

MVH Pjuske

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer...

Så er resten af de ting jeg skal have kreeret snart færdige så vil lige lægge lidt billeder ind...

Invitationen (som jeg har vist før) er med så i kan se hvad udgangspunktet er... :denmarkflag:

Invitation_for.jpg

Hejsa...

Hvor har du købt bogen, der danner grundlag for din gæstebog??

Det er lige præcis sådan en jeg søger.

0

Del dette indlæg

Det er bare SÅ flot! :denmarkflag:

Jeg har allerede gemt et billede af den invitation i min inspirationsmappe - og jeg må sige, så jeg VIRKELIG bliver mere og mere imponeret! Jeg er bare så vild med mønstret og at du fører det helt igennem! Jeg overvejer selv at prøve at rode lidt med det... (har dog lavet invitationer, men det kunne jo være, at der kom en anden anledning en gang?)

Det er nogle super søde og meget enkle bordkort - godt tænkt!!!

;) Maiken

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer