Guest MissCath

Cathen og Trolden skal giftes - 23. august 2008

461 indlæg i dette emne

Først 2 måneder... Så 60 dage :heart:

Jamen, hvad skal det ikke ende med?! :kiss:

:cheerleader3::):hug::bestwishes:

:bearhug:

Man kan jo altid håbe på et bryllup...!

... og selv :blink:

Lige før var der 3 uger til - nu kun 18 dage... Om et øjeblik er du jo gift!

Søde tøs :kiss:

Åååårh, hvor vildt, mand!!! -HAHA-

:cheerleader3:

:kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej søde

jeg kom sådan lige til at tænke på - tog du fra sverige til danmark og tilbage igen for at komme til globryllup hos mig???

og søde kork dimmere :):)

krammer

Ja, næsten... Jeg var jo også til Zilla-hygge-asti-ting hos Jannie bagefter.. Så det var jo perfekt timing :hug:

Men nu skal du jo tænke på, at det tager jo kun 45-55 minutter at køre til Karlslunde her fra mig af - selvom det er fra et andet land... Så man skal ikke tænke på meget på at man krydser landegrænse, men mere på, hvor lang tid det tager. :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej søde

jeg kom sådan lige til at tænke på - tog du fra sverige til danmark og tilbage igen for at komme til globryllup hos mig???

og søde kork dimmere :cheerleader3::)

krammer

Ja, næsten... Jeg var jo også til Zilla-hygge-asti-ting hos Jannie bagefter.. Så det var jo perfekt timing :hug:

Men nu skal du jo tænke på, at det tager jo kun 45-55 minutter at køre til Karlslunde her fra mig af - selvom det er fra et andet land... Så man skal ikke tænke på meget på at man krydser landegrænse, men mere på, hvor lang tid det tager. :td:

Jeg synes jo, at det er RET vigtigt, om man er i Sverige eller Danmark! :)

0

Del dette indlæg

hej søde

og søde kork dimmere :loveboard::)

krammer

Jeg synes jo, at det er RET vigtigt, om man er i Sverige eller Danmark! :)

Ja, men du er helt uden for nummer og rækkevidde og må slet ikke udtale dig! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

hej søde

og søde kork dimmere :loveboard::)

krammer

Alligevel :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er der aftalt møde med kokken, hvor vi skal diskutere menuen...

På tirsdag skal vi mødes med Daniel, og finde ud af hvad vi skal have at spise om aftenen. Vi skal have fire retter (3 + sorbet efter forretten), men hvad det præcis skal være, ved vi ikke helt. Nu må vi se.

Ugen efter har jeg ferie og den 7. juli (som er vore forlovelsesdag) skal jeg hente min kjole! Samme eftermiddag holder vi et møde med den nye restaurantchef. Vi skal lige lure ham af og se om vi er enige om alt det, vi var enige med det forrige restaurantchef om... Om onsdagen skal vi mødes med præsten og om lørdagen skal vi til globryllup hos Malene!

Så nu skal den kommende uge bare 'overstås' på arbejdet, så begynder der at ske noget! :bearhug:

Nu er der kun 55 dage tilbage...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der aftalt møde med kokken, hvor vi skal diskutere menuen...

På tirsdag skal vi mødes med Daniel, og finde ud af hvad vi skal have at spise om aftenen. Vi skal have fire retter (3 + sorbet efter forretten), men hvad det præcis skal være, ved vi ikke helt. Nu må vi se.

Ugen efter har jeg ferie og den 7. juli (som er vore forlovelsesdag) skal jeg hente min kjole! Samme eftermiddag holder vi et møde med den nye restaurantchef. Vi skal lige lure ham af og se om vi er enige om alt det, vi var enige med det forrige restaurantchef om... Om onsdagen skal vi mødes med præsten og om lørdagen skal vi til globryllup hos Malene!

Så nu skal den kommende uge bare 'overstås' på arbejdet, så begynder der at ske noget! :bearhug:

Nu er der kun 55 dage tilbage...

Uuuuuuh! Masser af bryllups-ting! :bearhug:

Jeg glæder mig så meget til at se dig i kirken d.12. :bearhug: Slæber du gemalen med? :hug:

:hug:

0

Del dette indlæg

Kuverten lukkes med segl...

post-28894-1204386403.jpg

Og tættere på...!

post-28894-1204386408.jpg

Er der nogen, der har OPSKRIFTEN på at få det her segl til at lykkes, uden at det hele soder til??

Super lækre krestioner du har lavet!! har helt vild med dine invitationer. Hvis vi ikka havde fundet ud af hvordan vores skal se ud, havde dine helt bestemt være til inspiration og haps haps :boohoo:

Må jeg spørge hvor du har fået lavet det stempel til sejlet, med jeres monogram på?? Det har vi nemlig snakket om at vi skal have lavet. jeg er dog ikke helt nået til at undersøge det endnu, men du kan måske hjælpe mig igan??

Knus Malene

0

Del dette indlæg

Uuuuuuh! Masser af bryllups-ting! :blush:

Jeg glæder mig så meget til at se dig i kirken d.12. :bed: Slæber du gemalen med? :loveboard:

:blink:

Jeg glæder mig også helt vildt til at se dig. Jeg slæber den kommende gemal med - han er ikke meget for det, men kan godt se logikken i at være LIDT forberedt :super:

Kuverten lukkes med segl...

post-28894-1204386403.jpg

Og tættere på...!

post-28894-1204386408.jpg

Er der nogen, der har OPSKRIFTEN på at få det her segl til at lykkes, uden at det hele soder til??

Super lækre krestioner du har lavet!! har helt vild med dine invitationer. Hvis vi ikka havde fundet ud af hvordan vores skal se ud, havde dine helt bestemt være til inspiration og haps haps :cheerleader3:

Må jeg spørge hvor du har fået lavet det stempel til sejlet, med jeres monogram på?? Det har vi nemlig snakket om at vi skal have lavet. jeg er dog ikke helt nået til at undersøge det endnu, men du kan måske hjælpe mig igan??

Knus Malene

Hej Malene,

Velkommen i min tråd :bearhug: Og tak for alle roserne!

Jeg har købt seglet hos I.E. Andersen Stempelfabrik i Odense. Jeg har ikke lige web-adressen, men det bruger de vist alligevel ikke så meget ;o)

Held og lykke med det - det er faktisk meget fedt at vi har vores eget sejl nu - også til fremtiden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da som en super hyggelig uge og bestemt i bryllupsgenets tegn :bearhug::lol::kiss::hug:

Ja, det tror jeg også det bliver ;o)

Hej Søde

Kunne du købe noget chokolade til mig - derover i det svenske?? Så er du en SKAT :hug:

Jeg kan bare få det til ASTI/KREA/HYGGE-AFTEN hos maja....

:cheerleader3:

Jamen, det er købt! Og jeg har lige skrevet i Asti-tråden, at det vist var til dig, så der er ingen ko på isen! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder da som en super hyggelig uge og bestemt i bryllupsgenets tegn :blush::cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Ja, det tror jeg også det bliver ;o)

Hej Søde

Kunne du købe noget chokolade til mig - derover i det svenske?? Så er du en SKAT :denmarkflag:

Jeg kan bare få det til ASTI/KREA/HYGGE-AFTEN hos maja....

:denmarkflag:

Jamen, det er købt! Og jeg har lige skrevet i Asti-tråden, at det vist var til dig, så der er ingen ko på isen! :thumbsupsmileyanim:

Du er en skat :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

WOW!!! 50 dage tilbage! :denmarkflag:

:griner:-

Ja, det går pludselig stærkt! :hug:

:blush:Mærkedag :cheerleader3:

Hep! :cheerleader3:

Du er en skat :bearhug:

Jamen, det var da så lidt! :thumbsupsmileyanim:

Ihh.. Cathrine nu nåede jeg det ikke.. :denmarkflag:

Okay så må jeg bare sige

49 DAGE 49 DAGE 49 DAGE :carrot: :denmarkflag:

Glæder mig at ses hos Maya.. :denmarkflag::denmarkflag:

:denmarkflag:Malene

Hehe... Bare i orden! Jeg glæder mig også til at se dig hos Maya!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan ser et køleskab ud, når man hænger alle de gode svarkort op på det:

fridge.jpg

Rætti, rætti hyggeligt!!!

Så fik jeg sørme lige syet et strømpebånd... :thumbsupsmileyanim:

baand.jpg

Ej en go ide med de svar-kort, det sku vi oz ha sendt ud.. mangler STADI svar fra 5 :cheerleader3: hvor det træls..

:cheerleader3: for dit strømpebånd! HVor er det sejt gjort!! SÅ FEDT! :denmarkflag::blush:

0

Del dette indlæg

Nej, hvor hyggeligt!!! :denmarkflag:

Hvor har I bare nogle gode gæster! :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det fiiiiiiiiiiiiint, dit strømpebånd!!! :blush:

:denmarkflag:

Ja, de fleste af gæsterne har været rigtig søde og returnere kortet. Nogle af dem har på det kraftigste nægtet... "Det er min indbydelse, og du får DET IKKE!!!" Det er nok mest kvinderne, der er sådan lidt zilla-agtige (jeg havde heller ikke selv returneret! haha)

Tak for roserne, søde :denmarkflag:

Ej en go ide med de svar-kort, det sku vi oz ha sendt ud.. mangler STADI svar fra 5 :denmarkflag: hvor det træls..

:denmarkflag: for dit strømpebånd! HVor er det sejt gjort!! SÅ FEDT! :denmarkflag::cheerleader3:

Altid træls at folk ikke kan finde ud af at svare tilbage!!!

Tak for roserne om båndet - jeg er også selv ganske tilfreds...! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer