Bassegøj

Invitationer

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej hej...

Jeg begyndte ret tidligt (ca. 1 år inden), men mine er også udelukkende lavet på computer. Jeg nåede nemlig at blive træt af det jeg havde lavet et par gang, så jeg var glad for at jeg kunne gå og kigge på det og så lave om indtil jeg var helt tilfreds...

Anne

0

Del dette indlæg

Hej hej...

Jeg begyndte ret tidligt (ca. 1 år inden), men mine er også udelukkende lavet på computer. Jeg nåede nemlig at blive træt af det jeg havde lavet et par gang, så jeg var glad for at jeg kunne gå og kigge på det og så lave om indtil jeg var helt tilfreds...

Anne

De er godt nok også blevet flotte. Hold da op hvor er jeg vild med dem. Er du bare en haj til computere? Hold da k... de er virkelig smukke!

0

Del dette indlæg

Hej Bassegøj

Der er også længe til at jeg skal giftes 26/7-2008. Men vi er så småt gået i gang med at finde ud af hvordan vi vil havde at de skal se ud.

Vi har valgt også at bruge et mønster lige som Anne, men vi laver vores invitationer på en helt anden måde.

Svært at forklare.

Jeg tror vi venter lidt endnu med at få dem lavet. Men jeg har helt klart planer om at de skal ud 1/2 år før bryllupet.

Du må havde rigtig god fornøjelse med planlægningen!! :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Ulrikke :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja jeg startede ca 4 måneder før brylluppet, og det er i hvert fald kke for tidligt!! Jeg har også en lille søn, så har ikke så meget tid. Man kan også let køre surt i det. Så jeg synes sagtens du kan starte nu, med at overveje hvad i vil have, og så gå i gang lige så stille.

Held og lykke med det. :pokey:

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Vi startede med, at lave vores invitationer i februar og skal giftes den 24. november. Vi blev så færdige med dem her i midten af juli og har så lige sendt dem ud.

Vores invitationer er lavet i hånden og består af nogle perlehjerter og lidt andet sjov. Har desværre ikke nogle billeder.

Nu skal vi så igang med bordkort/menuhæfter som bliver det samme.

God fornøjelse med projektet, det er super sjovt.

Henriette :pokey:

0

Del dette indlæg

Hejsa :-)

Vi begyndte sidst i januar og skal giftes her til oktober... Jeg havde også 720 hjerter der skulle klippes i hånden... Vi sendte vores ud i marts, da vi gerne ville have at folk satte kryds allerede der... Så vi valgte at sende invitationerne ud der istedet for at sende et save the day kort... Men vi havde også familie i USA som vi gerne ville have skulle kunne være der:-)

0

Del dette indlæg

Hej hej...

Anne

De er godt nok også blevet flotte. Hold da op hvor er jeg vild med dem. Er du bare en haj til computere? Hold da k... de er virkelig smukke!

1000 tak :blush: Altså jeg lever godt nok foran min computer og kan noget (det er bl.a. en del af min uddannelse), men det jeg har lavet er faktisk ikke svært at lave. Kræver bare man kan lidt Illustrator (adobe program) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, jeg kan ikke rigtig huske, hvornår vi startede. Måske 4-5måneder før.

Men du skal da bare gå i gang. Lav nogle forskellige udkast, så har du noget at vælge imellem. Det er dejligt at have nok tid til sådan noget.

har du overvejet at lave save-the-date-kort, når du har så god tid?

0

Del dette indlæg

Uh, jeg kan ikke rigtig huske, hvornår vi startede. Måske 4-5måneder før.

Men du skal da bare gå i gang. Lav nogle forskellige udkast, så har du noget at vælge imellem. Det er dejligt at have nok tid til sådan noget.

har du overvejet at lave save-the-date-kort, når du har så god tid?

Hej!

Nej det har jeg egentlig ikke overvejet. vi har sagt det til alle. Tror ikke der er noget som er i tvivl :thumbsupsmileyanim:

Men tror også bare jeg så småt går i gang. Lige pludselig så er tiden der jo alligevel og inden man finder det helt rigtige, ja så er det tiden. :blush:

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes 8. august 2008 og vi er igang .. dvs vi afprøver de farver vi havde tænkt os og forskellige måder at lave kortene på .. problemet er at når man tror den er der så kommer man lige omkring BK og vupti ... nyt design

Men vi er ihvertfald startet og det er ca 14 dage siden så godt et år før .. så kan man jo også tillade sig at lægge det tilside ind imellem

0

Del dette indlæg

Hej!

Altså der er mega lang tid til jeg skal giftes, 23. august 2008, men sidder og tænker på hvornår I begyndte at lave jeres invitationer? De er jo godt nok meget kreative og kanon flotte. :thumbsupsmileyanim:

Det er ca. 3 måneder før man skal sende dem ud, ik? ()()

Knus Bassegøj

Vi skal også giftes 23. august 2008, og jeg er 'kun' nået til at sidde og slubre alle de gode ideer i mig herinde. Men jeg tror også at jeg sådan lidt ubevidst går og skubber det foran mig, for jeg glæder mig VIRKELIG til at sidde og hygge mig med det... :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes 6. sept. 2008, og jeg er allerede gået i gang. Jeg laver dem selv, og nu kan jeg lave en lille smule af gangen, så bliver jeg ikke træt i hånden.. Og så skal der jo også laves kirkehæfter, menukort, bordkort og gæstebog.. Så synes det er godt at være startet i god tid, især med et studie der skal passes, hvor man jo også skal lave opgaver..

0

Del dette indlæg

Hvis du har tænkt dig selv at kreere dem i hånden el. lign. så er det bare om at komme i gang, for selvom det er vildt fedt at planlægge og gøre klar til sit eget bryllup, så bliver man altså træt af det nogle gange undervejs. Vores invitationer havde jeg selv lavet i hånden (har ikke nogle billeder pt, men lægger gerne nogle ind på et senere tidpunkt, hvis jeg ellers kan finde ud af det), og selvom jeg elsker at sidde og skære i papir og lave kort, så tog det mig sammenlagt mere end et halvt år, hvor det så også lå helt stille i perioder.

Og selvom du så skulle blive færdig længe før invitationerne skal sendes ud, så gør det jo heller ikke noget - så er der den ting mindre at tænke på.

Go fornøjelse med det! :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer