Guest lillefnys

20. oktober 2007

94 indlæg i dette emne

Så blev det også din tur til at blive poltet :thumbsupsmileyanim:

Ville rigtig gerne have været med, men jobbet kom i vejen, tilgengæld har jeg gode nyheder mht. at være i Dk på jeres bryllupsdag :pokey::bearhug: så det ser ud til at vi kan være med til at fejre dig!

Dette ser du jo først i morgen, når du godt træt og måske med et hoved du ikke er i tvivl om at du har, så jeg ringer lige til dig og overbringer nyheden.

Ja, så blev det min tur :)

Ved hjælp af god gammeldags matematik (som jo helt sikkert er min force;)) så havde jeg forventet, at det blev den 22 eller 29 det skulle ske, og da min søster meldte sin ankomst for at shoppe d. 22 tænkte jeg, at det var da der det skulle ske for det plejer hun bare aldrig at gøre...

Men da søs kom kom hun alene og lignede overhovedet ikke en der skulle på polterabend og hun fik mig faktisk overbevist, om at vi skulle i rødovre Centrum og jeg tænkte fint for så kunne jeg da lige få købt nogle muffinsforme og en vinterjakke ;) Og så blev det nok først d. 29/9...

Så meldte manden sig frivilligt til at putte Ann-Sofie og søs og jeg sad og snakkede lidt, vi skulle jo først afsted når Ann-Sofie stod op igen, frisk og veludhvilet og pludselig ser jeg en masse kendte hoveder gå forbi mit vindue :cheerleader3:

Turen gik først til Cafe Viktoria hvor vi spiste brunch og så skulle vi ind til byen. Vi kom ind på et Event-sted (kan faktisk ikke huske hvad det hed. Og dagens første aktivitet var indspilning af en sang. Men de piger der kender mig jo rigtig godt, så vi skulle synge allesammen :angry: Mens vi sad og ventede, fik vi en øl og kiggede i sanghæftet. Pludselig kommer en af de ansatte og begynder at flytte tasker, blomster og lys fra bordet og alle sad og undrede sig lidt. Den her mand sprang så op på bordet og vi fik så en forsmag på hvordan en totalt kikset lapdancer er :hug: Han fik gjort sit og de stakkels piger forsikrede mig igen og igen, at det altså ikke var noget de havde planlagt. Det viser sig så, at der mellem 14-16 er gratis lapdance på programmet, pigerne havde godt set det men havde forestillet sig, at man skulle bestille det. Det skulle man så ikke -HAHA-

Men efter denne spøjse oplevelse så var det tid til at gå i "studiet". Valget var faldet på "Se Venedig og dø". Det var skidesjovt at stå der og synge, især fordi vi allesammen var med... Og fordi vi allesammen synger lige dårligt ;) Da sangen var færdig skulle vi så lave musikvideo, det var til gengæld en kikset affære, men da vi så den bagefter var det jo alligevel meget sjovt... På det tidspunkt var nogle af pigerne blevet så svedige, at det krævede skiftetøj så mens vi ventede på næste aktivitet gik turen lige ind i Vero Moda for at finde en ren bluse... Turen gik tilbage til det her Eventsted og vi skulle nu dyste i det der Buzz-halløj i en musikquiz. Søs og jeg var på hold sammen og var de suverænt dårligste :) Vi har aldrig prøvet det før og det var der nogle af de andre der havde, så de havde hjemmebanefordel...

Det var blevet tid til middag og vi begav os ned til Hereford Beef (kan ikke huske hvad den hedder helt nøjagtig). Det er en af de restauranter, som manden og jeg kom meget på inden vi fik barn så det var jo et glædeligt gensyn. Vi fik superlækker mad og hyggede os rigtig meget. Efter middagen tog vi på Scottish Pub, min stakkels søster blev overfaldet af en fuld stodder som selv mente han var guds gave til mændende -hun kan af en eller anden grund altid tiltrække den slags mænd... Tilsidst gik turen til Woodstock, det diskotek jeg altid kom på i de gode "gamle" dage. Det er første gang i 2 år jeg har været ude og danse og det var helt rart at få rørt dansebenene igen. Jeg fik endda "øvet" brudevals med en bøsse ved navn Robin mens alle stod i en rundkreds og klappede.

Jeg lå hjemme i min seng omkring 2.30 og blev først vækket af Ann-Sofie igen 7.30 :)

lillefnys

Og Nanna78 -det er da også vigtigere, at I kan komme til brylluppet ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig også til at være med til at fejre dig. :loveboard:

Havde de sidste 4 år set anderledes ud, havde det været dig der var første brudepige hos mig, og jeg er sikker på at jeg havde været med dig ude at se på kjole mm.

Jeg er rigtig glad for at have fået kontakt til dig igen. Som jeg har sagt tidligere, havde jeg håbet at du var i kirken for 2 mdr. siden da jeg blev gift, men jeg er glad for at jeg kan være der til dit bryllup. Jeg er spændt på at lære din mand at kende, og glæder mig til at se de andre piger igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er det i morgen!!!

Glæder mig til at se dig i din kjole og at fejre jer.

Her i Tyskland er vejret fint, mest sol og ikke super koldt endnu, men fantastiske farver på træerne.

Jeg krydser fingre for at et holder hele vejen til Lolland - det fine vejr!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer