mia kronhoej

Virkelig toerre laeber...

11 indlæg i dette emne

Jeg har i oejeblikket jordens toerreste laeber.. Det hele startede med et forkoeleses saar som saa draenede mine laeber og nu er de saa toerre at jeg ikke kan lade vaere atr pille i dem.. HAr proevet 100 forskellige laebe pomader, men intet hajelper.. Har ogsaa lige ligget syg, som jo ikke gjorde det bedre med mine laeber..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Læg et tykt lag creme på læberne og lade det trække ind. Prøve at masser lidt på læberne imens cremen er på og så ellers give det læbepomade, læbepomade og læbepomade. Det tror jeg jeg ville gøre og give det ekstra meget inden jeg skulle i seng.

Redigeret af minimums
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun anbefale Elizabeth Arden's 8 hour cream - den er virkelig god til læberne når de er tørre!

Enig! 8 hour er et must!

Og så har jeg læst, at man kan 'exfoliere' læberne ved at børste dem med en tandbørste. På den måde slipper man af med de tørre 'flager' og cremen kan bedre trænge ind.

0

Del dette indlæg

Jeg har i oejeblikket jordens toerreste laeber.. Det hele startede med et forkoeleses saar som saa draenede mine laeber og nu er de saa toerre at jeg ikke kan lade vaere atr pille i dem.. HAr proevet 100 forskellige laebe pomader, men intet hajelper.. Har ogsaa lige ligget syg, som jo ikke gjorde det bedre med mine laeber..

Jeg har ofte læst, at det er fordi huden er dehydreret, altså får du nok vand? Huden mangler jo også vand.

Er selv virkelig dårlig til at drikke vand, er dog blevet væsentlig bedre til det, og når jeg tænker over det, er det længe siden de har været tørre. Jeg er nemlig også super god til at pille i dem når de sprækker.

Jeg bruger også metholatum, som en anden også har skrevet. Det er super godt, og koster en 20ér i Netto på tilbud - og den holder i MEGET lang tid.

Joan

0

Del dette indlæg

Jeg plejer at bruge den mørkegrønne læbebalsam fra blistex, den er super god! Fik den engang på et apotek i Tyskland hvor mine læber var ekstrem tørre. En halv time efter jeg havde brugt det 1. gang, var mine læber næsten ikke tørre mere.. Ellers er 8hour også rigtig godt..

For at slippe af med de tørre flager skal du, som LouiseH79 skriver, bruge en tandbørste til at få det tørre af med.. Bare ikke blive ved for længe, det skader ofte mere end det gavner..

Ang. læbepomade, det er ikke det bedste for læberne, det ligger sig bare som en hinde, og ofte kan det medføre at læberne bliver mere tørre.. Du skal i stedet gå efter en læbebalsam, den er ikke så fed og den trænger ind i huden, og virker meget hurtigere..

0

Del dette indlæg

Kan kun anbefale Elizabeth Arden's 8 hour cream - den er virkelig god til læberne når de er tørre!

Jeg vil også anbefale Elisabeth Arden 8 hour eller rosebud salve, som f.eks. kan købes i Magasin, hos flere kosmetologer og i nogle Matasbutikker - typemæssigt hen ad Elisabeth Arden, men synes faktisk den er mere effiktiv til tør hus/læber.

Håber du kan bruge det.

Nina-pigen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du (eller din kæreste) ikke kan holde lugten af ( hour cremen ud, kan du på apoteket købe en super god læbepomade, der fra Pierre Fabre. Den er lige som i en tube og det er noget geleagtigt der kommer ud. Mener jeg gav 79 for den. Den holder virkelig længe og er SUPER SUPER god...... og lugter/smager ikke.

Har også brugt Avene coldcreme. Mener den koster 69 kr. Også fra apoteket.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer