Guest cjbrudi08

Bryllup i telt

15 indlæg i dette emne

Hejsa med jer

Jeg er ny i dette forum og tænker allerede på vores bryllup næste år. Jeg tænkte om der er nogle af jer der har billeder fra opdækning i telt. Et telt er jo ret bart på væggene og i loftet. Vi ville gerne have lejet lysekroner med de faldt ikke i vores smag, så det bliver en lysslange i stedet for. Men der skal jo mere op. Det skal jo bare være så hyggeligt!

Glæder mig til at se og høre om jeres ideer.

Vh

Charlotte :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I har brug for inspiration, så tjek "Anne & Søren"s bryllupsplanlægning - hun har lige holdt et rigtig smukt havebryllup.

De havde lavet nogle bannere i tapet, for at pynte lidt på teltvæggene, men ikke så mange. Ellers var det holdt i hvidt, med støvgrønne løbere på bordene. Det der satte prikken over I'et, var helt klart de lejede stole fra "Sohngårdshold slot" og dæktallerknerne med guldkant- det var så fint og eksklusivt at se på... ja og så selvfølgelig fine blomsterdekorationer og masser af levende lys.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser,

Jeg skal godt nok først giftes om to år, men har allerede en del af planlægningen klar.

Vores bryllup bliver en romantisk og personlig udendørscermoni i enten Dyrehaven, Frederiksberghave eller ved Bagsværd sø hvis vi ikke får lov et de to andre steder.

Festen holder vi i et romantisk telt i min fars skønne have i Hvidovre.

Jeg overvejede en multipavilion, men har regnet på det, og man kan faktisk få et almindeligt hvidt telt, med smukt gulv og innerlinned i loftet og på indersiden af teltet

med en masse smukke lyskæder for mindre penge. Så kan man jo spendere lidt ekstra på blomster, dekorationer, stof og udendørspynt i stedet ;-)

Vi har valgt farverne hvid, slidt guld og dyb rød, og køre temaet i græsk inspireret stil.

post-26729-1187194206.jpg

post-26729-1187194224.jpg

0

Del dette indlæg

Hej, vi skal også holde bryllup i et telt i haven - glæder mig super meget! Vi satser på at der skal hænges en slags stof op på væggene og i loftet (se evt side 1 i min tråd), og så masser masser af levende lys, rigtig romantisk...

det kan være jeg lægger lidt billeder ind når jeg har bedre tid, men ellers kig forbi min tråd for inspiration. :heart:

0

Del dette indlæg

Tak for alle de fine svar. Jeg har siden hentet meget inspiration fra siderne her. Blev ret overvældet over hvor fedt det her forum er! Jeg tror jeg kommer til at bruge det meget her. Jeg glæder mig over at have et helt år til forberedelserne. Så kan man købe ind i god tid. Jeg har lige købt lysfade til kun 30 kr. stk i A-Z i hjørring. Det er et kup! Jeg tror jeg vil lime "guldblad" på, det må give et flot skær. Så hvis i skal have lysfade..afsted med jer :heart:

Glæder mig til at følge jer!

Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de fine svar. Jeg har siden hentet meget inspiration fra siderne her. Blev ret overvældet over hvor fedt det her forum er! Jeg tror jeg kommer til at bruge det meget her. Jeg glæder mig over at have et helt år til forberedelserne. Så kan man købe ind i god tid. Jeg har lige købt lysfade til kun 30 kr. stk i A-Z i hjørring. Det er et kup! Jeg tror jeg vil lime "guldblad" på, det må give et flot skær. Så hvis i skal have lysfade..afsted med jer :bearhug:

Charlotte

Se nu bliver jeg jo nysgerrig... Er du fra Hjørring, cjbrudi08?? Det er jeg jo... :bearhug:

Med hensyn til havebryllup, så har skuggi også lige holdt sådan et.. prøv at se hendes planlægningstråd, der er masser af billeder! :heart:

0

Del dette indlæg

Tak for alle de fine svar. Jeg har siden hentet meget inspiration fra siderne her. Blev ret overvældet over hvor fedt det her forum er! Jeg tror jeg kommer til at bruge det meget her. Jeg glæder mig over at have et helt år til forberedelserne. Så kan man købe ind i god tid. Jeg har lige købt lysfade til kun 30 kr. stk i A-Z i hjørring. Det er et kup! Jeg tror jeg vil lime "guldblad" på, det må give et flot skær. Så hvis i skal have lysfade..afsted med jer :bearhug:

Charlotte

Se nu bliver jeg jo nysgerrig... Er du fra Hjørring, cjbrudi08?? Det er jeg jo... :bearhug:

Med hensyn til havebryllup, så har skuggi også lige holdt sådan et.. prøv at se hendes planlægningstråd, der er masser af billeder! :heart:

Hejsa

Jeg er fra Brønderslev.. hi hi lidt sjovt. Jeg så lige "din" brudebuket. Tror sådan en koster ca. 1000 kr.

0

Del dette indlæg

Tak for alle de fine svar. Jeg har siden hentet meget inspiration fra siderne her. Blev ret overvældet over hvor fedt det her forum er! Jeg tror jeg kommer til at bruge det meget her. Jeg glæder mig over at have et helt år til forberedelserne. Så kan man købe ind i god tid. Jeg har lige købt lysfade til kun 30 kr. stk i A-Z i hjørring. Det er et kup! Jeg tror jeg vil lime "guldblad" på, det må give et flot skær. Så hvis i skal have lysfade..afsted med jer :kiss:

Charlotte

Se nu bliver jeg jo nysgerrig... Er du fra Hjørring, cjbrudi08?? Det er jeg jo... :kiss:

Hejsa

Jeg er fra Brønderslev.. hi hi lidt sjovt. Jeg så lige "din" brudebuket. Tror sådan en koster ca. 1000 kr.

Nå jamen så er vi jo næsten naboer! :bearhug: Må jeg have den frækhed at spørge til din alder? :bearhug: Jeg har nemlig en rigtig god veninde i Brønderslev.. Hun hedder Jana, måske ved du hvem det er?

Ang. "min" buket, så har vi også fået at vide at den koster 1000 kr. Min mor forhørte sig hos blomsterhandleren.. Det er det store arbejde med stilkene der gør at den kommer lidt højt op i pris, i forhold til at det "bare" er roser...

0

Del dette indlæg

Hvis I har brug for inspiration, så tjek "Anne & Søren"s bryllupsplanlægning - hun har lige holdt et rigtig smukt havebryllup. De havde lavet nogle bannere i tapet, for at pynte lidt på teltvæggene, men ikke så mange. Ellers var det holdt i hvidt, med støvgrønne løbere på bordene. Det der satte prikken over I'et, var helt klart de lejede stole fra "Sohngårdshold slot" og dæktallerknerne med guldkant- det var så fint og eksklusivt at se på... ja og så selvfølgelig fine blomsterdekorationer og masser af levende lys....  :thumbsupsmileyanim:
HejsaJeg kan slet ikke finde Anne & Søren, skulle du ligge inde med et link, vil jeg meget gerne se deres bryllupsplanlægning.Charlotte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må også gerne kigge hos mig, vi hold festen i telt, eller havepavillon, som det hedder...

Hej Louise

tillykke med dagen. Sikke et flot telt. Jeg tænkte på hvilken font du har anvendt til monogrammet? Og hvor meget kostede jeres flotte bryllupskage. Er ret vild med den.

vh charlotte

ps tak for synet. vi har også valgt lign. stole ;0)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer