Guest Dolphin

MÅ SLETTES - BAND FUNDET!

11 indlæg i dette emne

HJÆLP

Vi mangler musikken til vores bryllup d. 24. maj 2008 som holdes i Ry.

Hvad kan du anbefale? Vi vil have et band. Vi sørger selv for musik under middagen, så det er først fra kl. 22 og frem...

Havde regnet med en pris på max 6000 kr.

Mvh Bettina

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HJÆLP

Vi mangler musikken til vores bryllup d. 24. maj 2008 som holdes i Ry.

Hvad kan du anbefale? I starten ville vi helst have en DJ ud, men nu er vi ovre i tanker om at få et band i stedet for. Vi sørger selv for musik under middagen, så det er først fra kl. 22 og frem...

Havde regnet med en pris på max 6000 kr.

Mvh Bettina

Jeg ville da tage en snak med min gode kollega Jesper Brock fra Flashlight-gruppen der også er annoncør her. Så slipper I også for selv at finde musik til middagen, selvom prisen er under dit max beløb.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
HJÆLP

Vi mangler musikken til vores bryllup d. 24. maj 2008 som holdes i Ry.

Hvad kan du anbefale? I starten ville vi helst have en DJ ud, men nu er vi ovre i tanker om at få et band i stedet for. Vi sørger selv for musik under middagen, så det er først fra kl. 22 og frem...

Havde regnet med en pris på max 6000 kr.

Mvh Bettina

Jeg ville da tage en snak med min gode kollega Jesper Brock fra Flashlight-gruppen der også er annoncør her. Så slipper I også for selv at finde musik til middagen, selvom prisen er under dit max beløb.

Du mener vel, selvom prisen er OVER vores max beløb :thumbsupsmileyanim: ? Det gør jo skam ikke noget at prisen er under hi hi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener det jeg skriver: At Jespers pris er under de 6.000 kr. selvom det evt. er inkl. musik under middagen.

Det gælder såmænd også for vores eget vedkommende, bare ikke i Jylland. Både Jesper og vi selv udbyder også pakkeløsninger med en pianist under middagen og DJ bagefter men så er prisen over dit limit :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altid svært med anbefaling af musik, da "smag og behag" som bekendt er meget forskelligt.

Selv om eet band/DJ har fungeret fantastisk til en fest, er det ikke sikkert det fungerer til den næste. Det afhænger også i høj grad af gæsterne og om stemning den aften lige rammer om der skal danses eller mest snakkes.

Jeg har oplevet, at man også selv kan gøre noget for at sikre, at der bliver danset. Bl.a at belysningen ikke er skarpe neon-lyn - men hellere lidt dæmpet. Og min oplevelse er også, at det fungerer godt, hvis alle er samlet i samme rum. Dvs. at der er siddespladser og drikkes kaffe /øl i samme rum, som der danses, så man får alle gæsterne samlet i rummet.

Nå men dit spm. gik på anbefaling af DJ/band, og jeg kan varmt anbefale Jesper Brock og Flashligt gruppen. Vi havde pianist under middagen til at spille med på sange og så DJ til dansen. Flashligt gruppen samarbejder med en pianist og kan lave denne kombiløsning - endda til en meget rimelig pris. Både pianisten og DJ var yderst professionelle med valg af musik og ikke mindst lydstyrken - så der kunne både danses og tales sammen. Begge var meget diskrete, og overtog på ingen måde scenen og DJ sørgede for at holde dansen i gang til kl. 5.

Hilsen Bride2006

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ANER ikke hvad de koster men var ti koncert med dem sidst hvor de sagde noget i retning af "I betaler det I har råd til" ;) De hedder Popshop og var rigtig gode.... 80'er musik og TV2.. super godt!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HJÆLP

Vi mangler musikken til vores bryllup d. 24. maj 2008 som holdes i Ry.

Hvad kan du anbefale? I starten ville vi helst have en DJ ud, men nu er vi ovre i tanker om at få et band i stedet for. Vi sørger selv for musik under middagen, så det er først fra kl. 22 og frem...

Havde regnet med en pris på max 6000 kr.

Mvh Bettina

Jeg ville da tage en snak med min gode kollega Jesper Brock fra Flashlight-gruppen der også er annoncør her. Så slipper I også for selv at finde musik til middagen, selvom prisen er under dit max beløb.

Er det ikke DJ og ikke band som der ønskes?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer