Guest Mia74

Må bare lige dele dette med jer...

9 indlæg i dette emne

Vi skal til bryllup på lørdag og min kæreste er så lige blevet ringet op idag, onsdag, af den kommende gom "Om min kæreste vil være best man"! De sad lige ved præsten nu og skulle udfylde vidners navne osv..

Sent ude eller hvad?????

Min kæreste takkede selvfølgelig ja - nu skal han så lige have at vide hvad han skal gøre med tøj osv - det kan der jo være der er særlige ønsker til!

Mon nogen af os tøser kunne forestille sig at tage stilling til noget som helst vedr brylluppet 3 dage før dagen?? :heart:

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til bryllup på lørdag og min kæreste er så lige blevet ringet op idag, onsdag, af den kommende gom "Om min kæreste vil være best man"! De sad lige ved præsten nu og skulle udfylde vidners navne osv..

Sent ude eller hvad?????

Min kæreste takkede selvfølgelig ja - nu skal han så lige have at vide hvad han skal gøre med tøj osv - det kan der jo være der er særlige ønsker til!

Mon nogen af os tøser kunne forestille sig at tage stilling til noget som helst vedr brylluppet 3 dage før dagen?? :bearhug:

Knus Mia

Hold da op.. Det var da en hurtig beslutning der blev taget der! Det vil ALDRIG ske med de par der er herinde, for der bliver det hele i hvert fald planlagt i god tid :heart:

0

Del dette indlæg

Uha de var godt nok sent ude da!! Det havde vi ikke kunne klare. Det er da en vigtig ting at have styr på, også for din kærestes vedkommende. Især hvis han skal have nogle af de opgaver der følger med.

Men det er da fedt at blive værdsat. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jo være, at den forlover, der var valgt, pludselig blev forhindret. Ikke at din mand nødvendigvis er 'second choise', men uanset hvad, så er det da dejligt at blive spurgt... :heart:

Ja, det skulle man næsten tro, men det er lidt typisk ham der skal giftes at være i sidste øjeblik så vi grinede bare lidt for at selv da han havde ringet - men nu skal jeg vist lige se hvad det så lige er min kæreste kan forventes at stå for som best man... Hoho..

0

Del dette indlæg

lige præcis den der problem stilling tror jeg sagtens kan blive os min mand står selv for valg af forlover og han er endnu ikke sikker på om han vil have en og evt hvem så vi skal først snakke med præsten da han gerne vil have alle sine 3 brødre og kan han ikke få det ved han ikke hvem han så skal spørge så det bliver også sådan noget i sidste øjeblik med os lige på det punkt resten er planlagt til punkt og prikke det har jeg sørget for.,

0

Del dette indlæg

Sådan en ting kunne nu godt være sket her hos os, altså at min kommende mand først ville komme i tanke om at få spurgt sin bror, den dag vi sidder hos præsten.

Jeg har været efter ham flere gange - har du nu fået ringet og spurgt - næææ det havde han da ikke lige fået taget sig sammen til - tror nok at det var fordi at han tog det som en selvfølge at hans bror skal være "best man" - men der er jo ingen der siger, at hans bror ville tage det som en selvfølge.

Så hvis jeg ikke direkte havde bedt min kæreste om at ringe med det samme, så var vi nok endt i samme situration. Men nu er der heldigvis også styr på det, så mangler vi bare alt det andet. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja. Min kærest... MAND kom dagen før i tanke om, at han udover sin bedste gode ven også ville have sin far med. Inge problem. Der skulle blot en stol mere til, og så fik han vores søns brystbuket som så fik en dusk i hånden i stedet. Det er småting når det kommer til stykket.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer