Guest Sandra&Christian

Sandra & Christian

76 indlæg i dette emne

Ja så besluttede jeg mig for vi skulle have en planlægningstråd :blink:

Vi har ganske vist ikke fundet en dato (Christian siger om maaaaaaaaaaaaaange år), men vi ved det skal være os, og som ægte bride-zilla kan jeg ikke lade være med at være i god tid!

Vi har i skrivende stund været kærester i 4½ år og boet sammen i næsten fire. For to år siden købte vi vores drømmehus, som vi bor i med vores dejlige hund Quincy.

Christian er lastbilchauffør og derfor meget væk. Men så har jeg jo bare mere tid til at være på bryllupsklar :fløjt:

Jeg læser til socialrådgiver, er næsten halvvejs. Og derudover er heste min store lidenskab. Jeg rider et par gange om ugen og er staldpige på et lille stutteri.

Så selvom vi ikke står og skal giftes lige nu og her, så har jeg en del tanker om vores store dag, som jeg nu har valgt at samle i én tråd :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når vi skal giftes bliver det i Vonsbæk kirke. Christians mor døde i en alt for tidlig alder og meget uventet i 2005, og hun er begravet dér. Så selvom det ikke er den kirke vi reelt hører under, så har vi valgt brylluppet skal holdes der, så hun også er med os.

post-15796-1187631978.jpg

Redigeret af Sandra&Christian
0

Del dette indlæg

Jaaaaaah! Endelig fik du en planlægningstråd - den er længe ventet fra min side!

Så til lykke med tråden :blink:

Du skal nok få oceaner af tid til at gå herinde...næsten mere tid, end hvad man bruger på hestene :fløjt:

Jeg glæder mig til at se hvad du finder på!

Husk at vi ææææælsker billeder - så læg en masse på af dem.

Hvad har du tænkt på mht kjole, feststed, tema, farver, invitationer, bryllupsrejse...ja, you name it...?

Hvis du skal bruge noget inspiration, siger du bare til, så finder jeg fluks en masse billeder til dig :)

0

Del dette indlæg

Jaaaaaah! Endelig fik du en planlægningstråd - den er længe ventet fra min side!

Så til lykke med tråden :)

Du skal nok få oceaner af tid til at gå herinde...næsten mere tid, end hvad man bruger på hestene :fløjt:

Jeg glæder mig til at se hvad du finder på!

Husk at vi ææææælsker billeder - så læg en masse på af dem.

Hvad har du tænkt på mht kjole, feststed, tema, farver, invitationer, bryllupsrejse...ja, you name it...?

Hvis du skal bruge noget inspiration, siger du bare til, så finder jeg fluks en masse billeder til dig :)

Tak :o

Tænkte jeg lige så godt kunne begynde på en tråd, så har jeg også et sted at skrive om alle de heste ting jeg går og laver!

Var til følakution i reg. 4 i går (havde Christian med, han er bare så sød til at tage med til de arrangementer og de andre piger på gården misunder mig :blink: ) Var ikke så mange imellem hvor jeg bare tænkte WOW! men fik da lyst til at få købt en avlshoppe og begynde på at avle til foråret..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er enige om at jeg skal tabe mig inden vi skal giftes, har mange ideer om hvordan jeg ihvertfald ikke vil se ud den dag :fløjt:

Så ku godt bruge noget hjælp til de der tickere med vægttab, hvordan gør I det?

Har da tabt ca. 7 kg her i sommer ;)

Pst.... Når jeg når mit mål med vægttab skal vi forloves :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder reception i haven efter vielsen i nogle telte. Håber på godt vejr! Og så skal de nærmeste med til middag og dans om aftenen. Det med reception har vi været ret enige om helt fra starten, da vi har rigtig mange bekendte som vi gerne vil se på vores bryllupsdag, men vi ser dem ikke så meget at de skal inviteres til middag. Derudover har vi ikke meget at gøre med min familie, så de bliver også kun inviteret til reception. Til gengæld er vi meget sammen med Christians familie, så der skal alle onkler, tanter, fætre og kusiner inviteres med. Så som familien og de nærmeste venner ser ud nu, så bliver vi 57 til selve festen, vi inviterer yderligere 50 til receptionen, og så må vi se hvad der kommer af øvrige til glo-bryllup... Håber på min gamle gymnasie-klasse vil dukke op, selvom vi er spredt for alle vinde!

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Jeg så at du havde været inde på min tråd for at lægge en lille hilsen. Hvor hyggeligt, du har ret i at der ikke er så mange sønderjyder herinde :blink:

Vi ved forresten ikke hvor vi får vores bryllupskage fra. Vi har bedt receptions feststedet om at tage sig af det. Vi har bare sagt at den skal være i grøn-hvide farver og uden alkohol. På denne måde bliver vi også lidt overrasket :fløjt:

Synes ellers at det er flot mål at du vil tabe dig, og rigtigt nok en dejlig gulerod der bliver hængt ud foran næsen på dig :carrot: Hehe!

Jeg er også lidt i gang med at tabe mig, jeg er derfor begyndt at løbe 3 gange i ugen (begyndte i starten af juli). Jeg har ikke rigtigt tabt mig endnu, men jeg kan mærke at jeg bliver lidt strammere over det hele og at min kondition går i den rigtige retning.

0

Del dette indlæg

Så fandt jeg da din planlægningstråd! Troede ikke du havde en.

Jeg fandt ud af at du også er heste tosse :bearhug: Har du hest nu??

Jeg glæder mig til at følge med i din planlægning, selvom i ikke har en dato endnu. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sandra

Jeg så at du havde været inde på min tråd for at lægge en lille hilsen. Hvor hyggeligt, du har ret i at der ikke er så mange sønderjyder herinde :bearhug:

Vi ved forresten ikke hvor vi får vores bryllupskage fra. Vi har bedt receptions feststedet om at tage sig af det. Vi har bare sagt at den skal være i grøn-hvide farver og uden alkohol. På denne måde bliver vi også lidt overrasket :griner:-

Synes ellers at det er flot mål at du vil tabe dig, og rigtigt nok en dejlig gulerod der bliver hængt ud foran næsen på dig :carrot: Hehe!

Jeg er også lidt i gang med at tabe mig, jeg er derfor begyndt at løbe 3 gange i ugen (begyndte i starten af juli). Jeg har ikke rigtigt tabt mig endnu, men jeg kan mærke at jeg bliver lidt strammere over det hele og at min kondition går i den rigtige retning.

Det er da også dejligt når man kan mærke det virker, selvom vægten ikke siger noget i starten!

0

Del dette indlæg

Så fandt jeg da din planlægningstråd! Troede ikke du havde en.

Jeg fandt ud af at du også er heste tosse :bearhug: Har du hest nu??

Jeg glæder mig til at følge med i din planlægning, selvom i ikke har en dato endnu. :griner:-

Jeg har en ældre haflinger vallak som for nylig er blevet sat i ridning igen.. Så rider jeg på Chr.feld Rideskole en gang i ugen, og passer et par DV'er på et lokalt stutteri :bearhug: Så har egentlig nok at se til med de heste nu jeg sidder og læser det!!

0

Del dette indlæg

Min lillesøster skal være min brudepige - selvom hun ikke ved det endnu :griner:- Vi har altid været tæt knyttet til hinanden, og jeg har derfor aldrig været i tvivl om hun skulle være min brudepige. Hun har faktisk allerede valgt kjole til brylluppet, hun ved bare ikke det skal være en brudepigekjole! Den er fra Tines kjoler (Klyver)

post-15796-1187773085.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sandra!

Tillykke med din nye tråd og velkommen!

Glæder mig til at følge dig, og håber at datoen kommer snart (dermed også vægttabet) :bearhug:

Du har allerede rigtig mange ideer, det er da for fedt.

Glæder mig til at se billeder!

:griner:-

Tak :bearhug:

Har skrevet en hilsen i din tråd... Glæder mig til at se hvad du har fået købt i dag til save the date kort mv :bearhug:

0

Del dette indlæg

Havde ellers sat mig for at min brudekjole skulle være smuk - og BILLIG! Men suk, når man begynder at lede efter kjoler, så er der bare så mange at vælge imellem og priserne stiger og stiger.. Så det med at alt mit udstyr gerne skulle koste max 6000kr er vidst helt droppet igen! Sådan en dag oplever man jo også kun (forhåbentligt) én gang i livet, så skal den da have hele armen!

0

Del dette indlæg

Sådan havde jeg det også. Først ville jeg have købt hos abc brudekjoler. Men blev så forelsket i en fra askepot-modeller!! Men jeg har givet ca 7000 kr, for kjole, tilretning og slør. Så det er jo okay. Ville heller ikke give mere. Selvfølgelig er det kun en gang i livet, meeen der er også så meget andet der skal købes.

Men jeg var heldig at få drømmekjolen. Eller i hvert fald en af dem! :griner:-

Redigeret af mettemoller
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer