Guest Tallullah

HJÆLP TIL FESTSTED

8 indlæg i dette emne

Kirken er på plads, d. 26 Juli 08, og nu mangler vi et fest sted.

Hvor holdt I festen??

Vores ideelle sted er en form for lejrskole hvor vi både kan være udenfor og inde, og gæsterne kan overnatte uden selv at skulle bestille og betale værelse som feks. en kro eller hotel.

Vi bor på sjælland.

Er der nogen der kan anbefale et sted????

PLEASE, hjælp!!!!!

De kærligste hilsner fra en meget stresset og krøllet Pia :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejede for et par år tilbage at holde en stor fest og leje en spejderhytte. Jeg kontaktede KFUM, som vist havde 4 styks fordelt rundt på Sjælland. Måske du kunne gribe fat i dem?

Jeg har ikke liiige linket, men mon ikke de er til at opdrive?

Redigeret af MissCath
0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg var for nogle år siden til min bedste venindes bryllup på "Røsnæsgård" ved Kalundborg. Og dejligere omgivelser skal man lede længe efter - med udsigt til hav og det hele.

Det er en naturskole, som også er lejerskole og ved siden af ligger et skønt madsted som leverede maden !

Dette er et fantastisk sted med plads til mange mennesker (alle blev og sov) og maden og serveringen var i top! Kan varmt anbefale det...

Min veninde og hendes mand blev viet ude på gårdspladsen af borgmesteren og så var der både reception og fest samme sted.

Det er jo godt nok lidt langt væk, hvis i kommer fra København eller skal vies i en kirke, men prøv at tjekke det ud alligevel.

Håber du finder det helt rigtige sted!

Mange hilsner

Camilla

:fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdtt, som Anja skriver, vores bryllupsfest på Solborgen i Vig.

Det var helt perfekt for os! Der er sovepladser til 58 i 2- og 4-mands værelser og hvis ikke der er nok, er der nogle tilstødende pavilloner, man kan leje med. Der er en fin sal, som er både hyggelig og rummelig, og der er en tilstødende tv-stue med sofaer (her havde vi gavebord og hygge inden vi gik til bords) og så er der to terasser - én overdækket og en åben. Derudover masser af græs, fodboldmål, legeplads og bålplads. Og naturligvis et veludstyret køkken. Rigtig pænt og rart og ikke sådan lejrskoleagtigt - det virker ikke brugt og misbrugt, hvis du forstår.

Vi så andre lignende steder, men enten var festlokalet virkelig trist eller også var der næsten tale om sovesalemed plads til 6-8-10 personer, og det ville vi altså ikke. Prisen for Solborgen er også meget mere rimelig end når du kommer tættere på Kbh, synes jeg.

Jeg kan kun anbefale Solborgen! Og hvis du vil se billeder, så ligger der nogen i min tråd (tror nok index'et på side 1 er opdateret dertil)

Det kan da lige tilføjes, at kirken deroppe vil have 2000 kroner for at foretage vielsen med mindre man har tilknytning (bor der, har sommerhus der eller kender nogen). Den hoppede vi ikke på, så vi blev viet i København og tog så turen til Vig efter vielsen og det fungerede perfekt - især fordi der også var en del jyder blandt gæsterne, som så havde meget kortere hjem.

Sig endelig til, hvis du vil vide mere!

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Det er rigtigt: Beatles holdt også sit/deres bryllup deroppe. Jeg har selv været deroppe flere gange og har også haft en lille finger med i spillet der, som den der anbefalede stedet.

Nu siger du bare ikke så meget om geografien. Men er Sjællands Odde for langt væk er der såmænd også Elin lejren i Kulhuse (som dog ikke kan måle sig med Solborgen) samt Havnsø Lejren i Føllenslev (Sydsjælland).

0

Del dette indlæg

Der ligger også sådan en slags lejrskole eller lign nede ved Bisserup - som har både udendørsarealer, festsalt indenfor samt 4-sengsværelser..... Og så ligger det helt ude ved havet, med den mest fantastiske udsigt...

(min svigerindes kæreste holdt en større fest der forrige år, hvor vi alle overnattede)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer