Frk. Bastrup

Marie & Dan's bryllup d. 7. juni 2008

436 indlæg i dette emne

Jubii...

Med god vejledning fra frk. Maja lykkedes det, at få min egen tråd! :thumbsupsmileyanim:

Her lidt om vores bryllup's historie:

Skærtorsdag, 4. april, '07 havde vi besøg af min veninde Tine, vi sad og spiste lækker brunch, da Dan gik ind for at skifte vores søn.

Da de kom ind i køkkenet igen (alt imens Tine og jeg snakker og hygger - så jeg ser ingenting!) sætter Dan sig på knæ og drejer min stol

om til sig(!!!), han har Hjalte (vores søn på 1½) i den ene hånd og den dejligste ring i den anden... Alt imens han kommer med den mest

romantiske "tale", hvor han til sidst spørger om jeg vil gifte mig med ham... :cheerleader3:

Så gik der sådan ca 1 time, og jeg var tryllet om til den vildeste Zilla! :thumbsupsmileyanim:

Vi satte en dato, 7. juni 2008, og var ret enige om, at vielsen skal foregå i den samme kirke, hvor Hjalte blev døbt, Måbjerg Kirke v. Holstebro.

Vi venter på svar fra location og musik, men regner med at det kommer på plads inden for en uges tid. Venter på priser fra Nr. Vosborg

(herregård under renovering, nr.vosborg.dk). Og svar fra Poppenheimer, som vi kender fra min tid som bartender på Kaj K i Holstebro,

hvor der hver gang de spiller er den vildeste fest, de spiller rigtig god gammel dansemusik. Vi krydser fingre!!

Min gode veninde Helene er grafisk designer og har lovet at hjælpe til med al skrive arbejde - hurra :blush:

Det er så langt vi (jeg) er nået, glæder mig til mange gode timer med alle jer andre Zilla'er.

Mange knus Frk Bastrup

:blush:

28.aug.2008

Nu er musikken næsten på plads... :thumbsupsmileyanim:

"Fake That" er et band m gang i den. De spiller 80'-90'er pop/rock (Helmig/Adams/Beatles o.lign.). + de har deres helt egne numre.

Jeg får endelig bekræftelse på fredag... Det er helt vildt spændende. Prøv at tjekke det ud her www.mortenhaugshoej.dk

Vi droppede Poppenheimer, kunne ikke komme ordentlig i kontakt med dem,

ville bare gerne ha' tingene på plads.

genticker.php?dhn=MTU1ODY=.png

Redigeret af Frk. Bastrup
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Og til lykke med frieriet og det forestående bryllup.

Tro mig, du skal nok få mange timer til at gå herinde...ligesomalle os andre :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din planlægning,og se hvad du finder på!

Husk at smid en masse billeder på - vi æææælaker billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie!

Spørg, og du skal få svar! :thumbsupsmileyanim:

Sådan sætter du adressen på din tråd ind i din signatur:

For at lave et link til din tråd så kopierer du adressen på din tråd (Det der står på toppen af siden http://bryllupsklar.... osv)

Din tråd: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...mp;#entry562244

så går du ind "mit kontrolpanel"

Så trykker du på "rediger signatur" der står i venstre side af skærmen

Så trykker du på en lille grøn knap med et plus på (indsæt link) lige under pilen til indsæt speciel kode

så dukker der en boks op, hvor der står noget med http://, her kopierer du din tråds adresse ind og trukker OK

Så kommer der en boks, hvor der bliver spurgt om teksten til linket. Her skriveer du så fx min tråd eller hvad du nu har lyst til..

Håber du finder ud af det, ellers så spørger du bare igen! :loveboard:

Knus Katrine

Redigeret af KatrineK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser.

Så er der lidt nyt på bryllupsfronten:

Musikken er bestilt: Fake That, de kommer 2 mand og spiller noget jazz inspireret baggrunds musik, og spiller med på evt. sange, det skal vi give 3.500 for. Så kommer der 3 mere og spiller med når middagen er overstået, der spiller de bl.a. Thomas Helmig, Bryan Adams, Robbie Williams og Beatles, god danse musik. De spiller 5 mand i 3 x 3 kvarter fra når VI er klar, for 11.500. Alt i alt 15.000. Det syntes jeg egentlig er okay.

Nr. Vosborg er droppet (desværre), :toot: vi kan ikke få nogle egentlige priser før sidst på året, måske endda først til Januar... Jeg fik dog "klemt" lidt ud af dem, 800 kr på næse for velkomst drink, 3 retters menu og vin ad libitum under middagen, ALT andet ville så komme udover!!!! Og med 90 gæster, så tror jeg nok det er "lidt" i overkanten!!! Er der nogle af jer andre der har nogle pris eksempler??? Vi overvejer så igen - igen med et stort telt i mine forældres have Kibæk Telt og serveceudlejning, det er egentlig min store drøm, men tænker bare på det store arbejde, både før -, på -, og efter -dagen... Jeg vil bare gerne det skal blive en dejlig dag for alle parter, også for min mor! Ü

Har i nogel erfaringer?? Råd eller lign???

Farver: Mocca brunt og Creme hvidt. Jeg forestiller mig kakao blomster og creme bonderoser eller sådan noget.. Nogle forslag?? :toot:

Invitationer: post-26335-1188909880.jpg Jeg har fundet den på flg. hjemmeside: http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=...amp;PId=1015129

Men som tidligere nævnt er min gode veninde grafisk designer, så hun hjælper mig med at lave noget ligende, det er jo også en måde at spare lidt på...!

Jeg har været ved at lave monogram efter den fantastiske vejledning her Kan så heller ikke lige få vores vedhæftet, men den er blevet ret god. I skal nok få det færdige resultat.

Kirken: post-26335-1188909562.jpg

Det er Måbjerg kirke, ligger ca 5 km fra hvor vi bor, og er samme kirke som vores søn er døbt i for ca 1 ½ år siden.

Tøjet: Jeg har reserveret tid ved Panayotis i Vejle d. 12. nov, og er vildt spændt!!! Havde en drøm om en Marianne Carøe model, men penge pungen og drømmene matcher ikke helt! Men prøv lige at se her... Øv kan ikke vedhæfte et billede, men tjek lige www.marianne-caroe.dk, :cheerleader3: min drøm er kjole nr 12.. ÅH!

Back to reality... Jeg er gået lidt mere over til den simple stil, måske lidt 20'er inspireret, i glat tyk silke og bar ryg. ( Og finger-fald i håret - som min frisør svigerinde sætter sine penge på!)

Min kommende er gammel tøj-mand, så selvom han nu er håndværker i bedste tømre-stil, har han sat hovedet op efter noget Hugo Boss Red Label, med en smule glans!!!!!! Hans kammerat er i den lokale mr. og har proklameret at han nok skal klare den sag... Heldigvis stoler jeg på dem begge... Og så har jeg da også fået lov til at komme med, når sættet skal købes - så har vi da en chance for at matche...

Kom endelig med nogle indspark, jeg ved godt jeg er noget sparsommelig mht. billeder, :bearhug: men de vil sgu ikke som jeg vil, hvordan får i dem i den rette størrelse???

Kram Frk. Bastrup :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hej igen

Kunne jo se at du har bøvl med at gøre billederne mindre. Jeg fandt for et øjeblik tilfældigt selv dette da jeg snuste rundt de andre tråde. Jeg har selv lige downloaded programmet og prøvet det af. Det er faktisk lige så nemt som det lyder og så kommer det bedste lige. DET ER GRATIS :thumbsupsmileyanim: OG DET KAN VI LIDE.

Dette er så første gang jeg jeg prøve at linke et andet sted hen, så jeg garantere ikke at det lykkes i første forsøg, men jeg prøver.

Knus Shiba

læs her

gad vide om det virker...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ok...det var så lige lidt sjovt. Jeg gjorde det åbenbart ALT for avanceret. Det endte så med at at jeg bare kopierede hjemmesidens adresselinie i curseren og satte den ind i teksten til dig og VUPTI så lykkedes det tilfældigvis at lave det link jeg ville til dig. Hmm...nå man lære altså noget nyt hver dag.

Så nu skal du så bare trykke på den sidste af mine beskeder med link...hehe...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug:-HAHA- Jeg er totalt rundt på gulvet :):angry:

Vi har endnu ikke fest stedet på plads, og jeg er ved at gå helt amok!!! :pokey:

Bliver mere og mere forvirret, jo mere jeg kigger priser på de forskellige muligheder....

Vi har fået priser fra 2 restauranter, Venø Kro 670,- eksk. drikkevarer efter maden(festen skal slutte kl 2), Kongenshus Hotel 900,- alt incl.(Det koster 1000 pr time efter kl 1) På Venø skal vi selv stå for blomster arrangementer, på Kongenshus kan vi få dem i de farver vi ønsker. WHAT TO DO!!!

Vi har også tankerne på telt i haven ved mine forældre, som bor på den dejligste gård, med masser af plads - men min mor har været meget syg med stress det sidste år, så vi vil komme til at skulle betale os fra oprydning og rengøring - så den mulighed kommer længere og længere ud i sandet.

Jeg har også haft div. spejderhytter og sognegårde i tankerne, men det er også på vej ud igen....

Jeg har brug for hjælp tøser, er jeg den eneste der føler det stiger mig til hovedet, og der føler det stiger mig til hovedet, på den negative måde. :cheerleader3: Jeg vil bare så gerne have det hele på plads, så jeg kan blive lettet og klar igen. Zilla klar - sådan med rigtig lyst! :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror vi tager til Kongenshus og spiser i weekenden, har ikke spist der siden der er kommet nye ejere, men er på det varmeste blevet anbefalet det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer