lillemand

Bryllupssteder

5 indlæg i dette emne

Hej Alle kommende brude.

Jeg har siddet og læst mange indlæg om hvor brylluppet skal holdes og jeg er virkelig i tvivl.

Hvad siger I til at lave en list over steder som klart kan anbefales både til almindelig og mere utraditionelle steder.

Min veninde vil vildt gerne vies oppe på kronborg slot og restaurant Brohus er ved at undersøge om de må holde vielsen og receptionen på voldene. Det lyder virkelig som et romantisk bryllup men jeg er mere til kirke.

Er det en god ide med en liste eller bare en dum ide??? :mellow:

Kh

katja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Katja!

Umiddelbar synes jeg det er en rigtig god idé. Det kunne selvfølgelig være en god idé med en kort beskrivelse af stedet, pris, beliggenhed og måske endda et billede. Kunne selvfølgelig også opgive hjemmesiden, så folk selv kunne undersøge forholdene nærmere, hvis stedet altså har en hjemmeside. Men super idé.

Summer :):lol:()()

0

Del dette indlæg

Mht. forsamlingshuse, så kan man jo gå ind på www.forsamlingshus.dk . Der er blandt andet en top 10 over landets bedste forsamlingshuse.

Vi skal selv holde vores fest i forsamlingshus (Smidstrup Forsamlingshus ved Fredericia).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Alle kommende brude.

Jeg har siddet og læst mange indlæg om hvor brylluppet skal holdes og jeg er virkelig i tvivl.

Hvad siger I til at lave en list over steder som klart kan anbefales både til almindelig og mere utraditionelle steder.

Min veninde vil vildt gerne vies oppe på kronborg slot og restaurant Brohus er ved at undersøge om de må holde vielsen og receptionen på voldene. Det lyder virkelig som et romantisk bryllup men jeg er mere til kirke.

Er det en god ide med en liste eller bare en dum ide??? :mellow:

Kh

katja

Hej Lillemand

jeg synes det er en smadderfin ide du har fået :)

Vi skal holde festen på Hotel Præstekilde på Møn,

hvor der bare er super dejligt :band:

med lækker mad og fin fin betjening :specool:

:band: www.praestekilde.dk :band:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer