nynnem

Dirty Dancing.....tv2 i aften!!!

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Nobody puts Baby in the corner!

Elsker den film! Husker tydeligt dengang den kom frem, hvor mine veninder og jeg dansede på kanten af badekarret, ligesom de danser på træstammen henover kløften! Jeg kunne sagtens komme til at se den igen i aften, men jeg kan den udenad - ord for ord. Min gamle VHS udgave er slidt op, og jeg tror ikke, det er løgn, hvis jeg siger, jeg har set den mindst 200 gange!

Der hvor Patrick Swayze går/danser ned af gulvet i slutningen hen mod scenen, hvor hun står - inden e laver løftet... Uhmmm-..... Hvor er han bare lækker lige der ;)

post-22121-1188565331.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg skal helt sikkert også sidde med stængerne i sofaen.

Skal i hvert fald nok sørge for at husbonden IKKE finder fjernbetjeningen ;o)

Det er i situationer som denne, man indser, at man i ethvert ægteskab har brug for TO fjernsyn :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Selv om jeg både har filmen på VHS og DVD kan jeg nok ikke lade værre med at kigge med igen. Det er jo sådan en film man bare kan se igen og igen og igen.... :thumbsupsmileyanim:

Da jeg sagde til min kæreste at den kom i tv i aften, kiggede han bare på mig og sagde : Nobody puts baby in the corner...... Tror måske han har taget skade af at JEG ser den så tit.. :cheerleader3:

post-25399-1188565739.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja. jeg er så en af dem, der " desværre " har meldt mig til campingtur med datterns klasse.

HUUUUULK, hvor ville jeg gerne se den film IGEN. Den er bare for god.

- Nå, men heldigvis kan den jo ses, på DVD en anden gang, det kan campingturen jo ikke.

Men Fåååååårk, jeg gad godt være hende Baby, ISÆR til sidst i filmen. SUK SUK SUK...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh - den film altså!!!

Jeg så den sammen med Klavs der ALDRIG har set den!!!! PÅ TIDE!!!

Lige da den bedste scene kommer rejser han sig - han skal tisse - jeg får ham hevet ned i sofaen igen, som om det gjaldt liv og død!!! ha ha ha

Men han måtte da indrømme at det nok er en pigefilm, men udmærket lige at have set den...

Hanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer