Anjajak

Godt vejr d. 8/9???

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er desværre nede på 45%, men hvad pokker.. Så længe det ikke står ned i stænger, klarer vi os nok. Det behøver jo også kun være godt vejr indtil vi sætter os til bords. Det gælder i hvert fald for os der skal have indendørs vielse og fest. For mit vedkommende skal det bare holde tørt fra 14.30 -17.00, så er jeg glad.

Ingen tvivl om at det ville være fedt med solskin, varme og blå himmel. For en sikkerheds skyld regner jeg med at købe en paraply en af dagene..

Det bliver en fed dag på lørdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Den er desværre nede på 45%, men hvad pokker.. Så længe det ikke står ned i stænger, klarer vi os nok. Det behøver jo også kun være godt vejr indtil vi sætter os til bords. Det gælder i hvert fald for os der skal have indendørs vielse og fest. For mit vedkommende skal det bare holde tørt fra 14.30 -17.00, så er jeg glad.

Ingen tvivl om at det ville være fedt med solskin, varme og blå himmel. For en sikkerheds skyld regner jeg med at købe en paraply en af dagene..

Det bliver en fed dag på lørdag :thumbsupsmileyanim:

Det bliver så STORT!!! Tror egentlig jeg vil være ligeglad med vejret - men bare det holder tørt lige efter kirken, og så til vi har fået taget billeder.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: yeps!!

- det skal nok holde tørt.....

Måske lidt blæsende, men skidt!! temp. er da helt fin, taget i betragtning man skal have det store skrud på :cheerleader3:

pyyha, kan mærke at jeg glæder mig helt vildt nu!!! har også fået en blanding af haffalaffer i maven og sommerfugle... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puhaa.....ja, vi var ellers også sikre på at sommeren kom til september, vi skal jo holde festen i telt i haven. Heldigvis med gulv og varmeovne, men stadig ville det være dejligt hvis det ikke blæser en halv pelikan og står ned i stænger.....

Krydser fingre for tørvejr og lidt varme! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Gitteblå
0

Del dette indlæg

Det bliver da rigtig godt vejr på lørdag. Selvfølgelig gør det det.

Vi håber også bare på tørvejr mellem 14 og 16, hvor vi har planlagt en tur i Risskov for at få taget billeder der.

Resten af tiden skal vi nok klare os, hvis det regner. Men det gør det selvfølgelig ikke :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaih jeg håber det holder. Vi tror på det!!! :boohoo:

Det må gerne være som vejret er hernede ligenu. Solen skinner. Den har jeg ikke set i flere dage! :denmarkflag: Men det skulle vidst give regn i eftermiddag. Øv.

0

Del dette indlæg

Nå nu er der lidt forskel på landsudsigten og den lokale udsigt for Århus.

Landsudsigten siger mest tørt, dog lettere overskyet med lidt sol ind imellem. Men lokaludsigten for Århus siger sol lørdag. Og den forventede nedbørsmængde i østjylland lørdag ligger på 0,1 mm så det må da siges at være så tørt som man kan håbe på.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Her er så hvad de siger på DMI hjemmeside om lørdag.

Lørdag:

Mere skyet, men fortsat mest tørt. Dagtemp. op mellem 15 og 18 grader, om natten ned mellem 12 og 15 grader. Vinden tiltager fra nordvest og vest og bliver jævn til hård.

Hvad angår regnvejret ser det sådan ud.

Forventede nedbørmængder i mm, der skal opfattes som et omtrentligt gennemsnit for de enkelte landsdele.Opdateret tirsdag d. 4. september 2007 05:45

......................................... tirsdag onsdag torsdag fredag lørdag i alt

Nordjylland......................... 0,1.......0,3.........0,0.........0,0.......0,2....0,6

Midt- og Vestjyl................... 0,0.......0,6.........0,0.........0,1.......0,8....2,0

Østjylland........................... 0,2.......0,2.........0,0.........0,0.......0,2....0,6

Syd- og Sønderjyl............... 0,0.......0,5.........0,0.........0,1.......0,6....1,0

Fyn.................................... 0,5.......0,2.........0,0.........0,0.......0,1....0,8

V/S Sjæl./Loll./Fal............... 2,0.......0,2.........0,0.........0,0.......0,2....2,0

Kbh. og N.Sjælland............. 0,7.......0,3.........0,0.........0,0.......0,2....1,0

Bornholm........................... 0,1.......0.0.........0,1.........0,0.......0,0....0,2

Så det ser da ikke værst ud.

Hilsen Lisbet

:cheerleader3:

Redigeret af Mølle2
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer