MetteAaby

Tore og Mette - d. 26/7-2008

265 posts in this topic

Annonce ♥

Mette, du er jo intet mindre end fabu i den kjole :bearhug::heart:

Den er rigtig flot og stilren dog med en fed blonde..... det er lige noget i den stil jeg leder efter selv - måske jeg finder den i dag, når jeg skal en tur i kjolerne. :blush:

0

Kjolen er super flot og det er du altså også...er man mon en smule selvkritisk? :bearhug: Du er smadder flot og den klæder dig fantastisk...

Hej Shiba,

Tak for din hilsen. Ja, jeg er bare altid selvkritisk! Det må jeg altså arbejde med, er aldrig helt tilfreds! :-(

Det kender jeg godt. Er det selv helt vildt. Men du ser altså super fantastisk ud og kjolevalget er intet mindre end perfekt. Den sidder pragtfuld og er super flot, og du er skøn i den kjole. Og det er altså ikke bare noget jeg siger... :heart:

Knus Shiba

0

Godmorgen Mette

Jeg driblede lige ind forbi og ville da lige ligge en lille hilsen:)

SUPER flot kjole og du har så evigt ret - siden her er vanedannende... Jeg kan liiige nå et par sider hist og pist imens sønnens havregrød bliver tilpas kold

Hej Williams mor, :-)

Tak for rosen! Ja, det er SÅ vanedannede. Forfærdeligt og SKØNT!

0

Annonce ♥

Mette, du er jo intet mindre end fabu i den kjole :bearhug::heart:

Den er rigtig flot og stilren dog med en fed blonde..... det er lige noget i den stil jeg leder efter selv - måske jeg finder den i dag, når jeg skal en tur i kjolerne. :blush:

Hej søde du,

Tusinde tak :-) Skal du ud og prøve i dag? Ih, det er spændende! Glæder mig til at læse om det og måske endda være så heldig, at du har taget nogle billeder? :-)

Rigtig god fornøjelse med kjolejagten.

0

Kjolen er super flot og det er du altså også...er man mon en smule selvkritisk? :heart: Du er smadder flot og den klæder dig fantastisk...

Hej Shiba,

Tak for din hilsen. Ja, jeg er bare altid selvkritisk! Det må jeg altså arbejde med, er aldrig helt tilfreds! :-(

Det kender jeg godt. Er det selv helt vildt. Men du ser altså super fantastisk ud og kjolevalget er intet mindre end perfekt. Den sidder pragtfuld og er super flot, og du er skøn i den kjole. Og det er altså ikke bare noget jeg siger... :blush:

Knus Shiba

Hej Shiba igen,

Du er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sød :bearhug:

0

Kjolen er super flot og det er du altså også...er man mon en smule selvkritisk? :heart: Du er smadder flot og den klæder dig fantastisk...

Hej Shiba,

Det kender jeg godt. Er det selv helt vildt. Men du ser altså super fantastisk ud og kjolevalget er intet mindre end perfekt. Den sidder pragtfuld og er super flot, og du er skøn i den kjole. Og det er altså ikke bare noget jeg siger... :blush:

Knus Shiba

Hej Shiba igen,

Ej, dit planlægningslink virker ikke! :-(

0

Hej Shiba,

Knus Shiba

Hej Shiba igen,

Ej, dit planlægningslink virker ikke! :-(

hmm...nå...det må jeg straks gøre noget ved...tak for oplysningen.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey sweetie!!

Er du gal det går stærkt herinde!!

Først og fremmest, HVAD SNAKKER DU OM?? Fed og lasket? hvor?? :cheerleader3:

Det er virkelig en smuk og romantisk kjole og den klæder dig super godt.. Du ligner en prinsesse, og din søde "selskabslegende" mand :cheerleader3: kommer til at dø når han ser dig gå op af gulvet :cheerleader3:

Lyder godt med dit tema, rustikt og romantisk.. det passer også perfekt til kjolen.

:thumbsupsmileyanim:

Stinne

Jeg kan da kun give Stinne ret. Hvad snakker du om???

Og så vil jeg bare sige : jubiii halterneck - me like :thumbsupsmileyanim:

0

Hey sweetie!!

Er du gal det går stærkt herinde!!

Først og fremmest, HVAD SNAKKER DU OM?? Fed og lasket? hvor?? :cheerleader3:

Det er virkelig en smuk og romantisk kjole og den klæder dig super godt.. Du ligner en prinsesse, og din søde "selskabslegende" mand :cheerleader3: kommer til at dø når han ser dig gå op af gulvet :cheerleader3:

Lyder godt med dit tema, rustikt og romantisk.. det passer også perfekt til kjolen.

:thumbsupsmileyanim:

Stinne

Jeg kan da kun give Stinne ret. Hvad snakker du om???

Og så vil jeg bare sige : jubiii halterneck - me like :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved aldrig helt, hvad jeg snakker om :-)

Ja, jeg kan også rigtig godt lide halterneck - mest fordi jeg synes, det er pænere til mig end at være helt bar øverst.... (Kan ellers godt lide det til andre)

0

Og denne makeup vil jeg bare SÅ GERNE ha' på DAGEN! :-)

Den ser ud til at involvere nogle kunstige øjenvipper :thumbsupsmileyanim:

Ellers super fed makup :thumbsupsmileyanim:

Tror du ikke, at det kan gå an med mine egne?

Ok...det skal nok gå...Bambi! :cheerleader3:

Bare det var mig det havde sådan nogen jeg kunne vifte vildt med...suk :cheerleader3:

0