Guest heto

Nogen der skal se...

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Ja sad også og zappede... Synes det var sødt, MEN... Har altså set programmer der var mere ophidsende end det... F.eks de der bridezilla programmer... de var altså til at knække af grin over....
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man se programmet på Tv2s hjemmeside? Jeg så det nemlig ikke igår.

Var det i øvrigt ikke til det program, der var en medarbejder fra TV2, der søgte deltagere til her i foråret?

Redigeret af Ki Schou
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg afbrød min mor i at se det, men har ingen ide om det. Mit tv forbrug er direkt omvendt proportionelt med mit BK forbrug...

:cheerleader3: Ja sad også og zappede... Synes det var sødt, MEN... Har altså set programmer der var mere ophidsende end det... F.eks de der bridezilla programmer... de var altså til at knække af grin over....

Dem er jeg også vild med. Især den der åbningssang... "Watch out, she's breathing fire! Bridezilla!" Har så min egen udgave hvor det selvfølgelig blir til Bride-Sille :thumbsupsmileyanim:

Hvad med det der andet på vt3 tror jeg nok, hvor man skulle arrangere bryllup for nogen man kendte på 7 dage? Nogen der så det?

Knus Sille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid det var mig der skulle giftes hvert år.

Men jeg syntes nu det var lidt tamt, bare at køre rundt i en stor limo, med ex.kone og barn, en tur i kirken og så afsted.

Jo, jeg kan se ideen idet, hvis det var første gang. Men det er det jo ikke.

Men jeg vil sgu have festen med også!!!!

Jeg kan nu godt forholde mig til Langelandsbrylluppet. Det er da sjovt. Det er da noget man kan huske.

Og der er da mange der ikke har de traditionelle kirkebryllupper. Det er da okay, hvis det er det der betyder noget for dem der skal giftes.

Hvad er det vi plejer at sige.

Det er "mit bryllup".

:thumbsupsmileyanim:

VH Heto

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogen der kan finde linket til programmet på TV2 så man kan se det? Kan ikke finde det på tv2s side, men jeg bruger den heller ikke rigtig, så jeg er ikke lige klar over hvor jeg skal lede derinde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej folkens

Jeg har barberet kraftigt i denne tråd.

Vi ønsker på ingen måde omtale af personerne, som driver et konkurrerende site :ban:

Og kunne I ikke lade være med at kalde den pågældende side for vores "søsterside" please.

Vores søsterside er babyklar.dk :cheerleader3:

:blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer