nanna222

vores bryllup den 7 juni 2008

306 indlæg i dette emne

hehe.... så sent som sidste år sad min og min kommende mand og snakkede bryllup. jeg ville bestemt ikke gå i bryllupskuler, have stor kjole osv.. og hvem sidder her nu, og glæder sig som et lille barn... -HAHA-

min kæreste friede på en ikke særlig romantisk måde. vi var hjemme og lå og så fjernsyn, også spørger han om jeg vil giftes med ham. og selvfølgelig ville jeg da det.... men det var helt perfekt for mig, for det havde været på atle igennem længere tid.

datoen den 7- juni 08 kom da at vi skulle beslutte om det skulle være forår, sommer eller sensommerbryllup. jeg kigger i kalenderen og ser den 9- juni er en lørdag, der har vi nemlig 8 års dag. straks belv vi enige om denne dag, da det jo var ret romantisk. senere da jeg kigger ser jeg det er kalenderen for 2007 jeg har haft fat i. dermed den 7. som kommer tættest på vores årsdag.

festen bliver holdt i forsamlingshus som er bestilt. her laver de også maden som stadig er på tænkebrættet.

kirken som jeg er døbt og konfirmeret i er bestilt. og den er bare så flot

jeg har kigget på en kjole siden brylluppet blev besluttet. idag var jeg så inde og se den "live". det var KJOLEN, er sikker på den er syet specielt til mig... hihi.... så nu er kjolen på plads, i god tid må man sige.

gommens tøj, bliver sikkert købt ugen før brylluppet hvis jeg kender ham ret... :bearhug:

mine to skønne drenge på 2 og 4 skal selvfølgelig være brudesvende. mine tre søstre og min bedsteveninde skal være brudepiger.

angående indbydelser, har jeg hugget en ide herinde fra med nogle poser, det er da bare genialt... håber det er ok, designet bliver anderledes :blink:

bordkort havde jeg tænkt skulle være træhjerter malet i guld, sat omkring servietterne. ( hmmm kan nå at ændres mange menge gange endnu :huh: )

farvetemaet bliver elfenben, hvidt og guld. ( indtil videre).. :o

inden jeg kiggede på kjole var jeg sikker på at min brudebuket skulle bestå af solsikker. men de bliver for "grove" til min kjole. så nu håber jeg de kan få hvide bonderoser hjem. men det er jeg jo desværre ikke ene om at bestemme, da det er gommen der skal bestille og hente den. ( men mon ikke han får en liste og et par billeder med :bunny_4: )

fotograf har vi valgt at vælge fra, da vi istedet har 3 familiemedlemmer der er super gode til at tage billeder. mon ikke der bliver en pæn del der bliver gode.

jeg fik vist skrevet en hel roman, men ikke det sidste i ser til mig. er så "forelsket" i denne her side. :bestwishes: :fløjt:

min kjole kan ses længere inde i min tråd

kh nanna

Redigeret af nanna222
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også byde dig velkommen til dette vanedannende forum. :bestwishes:

Jeg glæder mig til at følge din tråd. Kig gerne forbi min tråd for inspiration - det er så hyggeligt med besøg.

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

tak for velkomsten.

har allerede haft meget glæde af at følge jeres "tråd", og fået en masse gode ideer, ( og hugget lidt hist og her) :thumbsupsmileyanim:

hvordan ændrer jeg i min tekst? har nemlig skrevet datoen helt forkert. det er nemlig den 7 juni 2008 den store dag bliver.

frk. bastrup du kan glæde dig de har de flotteste kjoler. men min har de vist ikke i deres butikker, men de kan måske få den hjem.

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloon: Hej.

Læste lige i Shibas tråd at du søgte steder for køb af topfigurer!

Jeg købte i sin tid min her

http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=...0&PPC=61608

Og som du kan se er der lidt forskelligt at vælge imellem.

Hilsen Solsikken :boohoo:

tusind tak for linket, solsikken. sikke en masse at vælge imellem, det bliver svært. óg sikke en masse andre skønne ting til inspiration. :cheerleader3:

kh nanna

0

Del dette indlæg

tusind tak til jer alle for den varme velkomst. :balloon:

sku ha lyttet i tide og løbet min vej mens tid var.... nu er det forsent, jeg er dybt afhængig.

jeg er desværre ikke så aktiv som jeg gerne ville være.

jeg er sygeplejestuderende og er i praktik for tiden. det fylder meget af min dag, da jeg har en masse indtryk med mig hjem fra sygehuset som der skal reflekteres over og skrives om. derudover er jeg mor til to drenge på 4 år og 20 måneder, så de fylder også rigitg meget. vi skal igang med stor ombygning af vores hus, men det bliver overladt til manden.

men når jeg har fået lidt ro på parktikken og kommet ind i en rytme, kommer der gang i min planlægning. indtil nu er vi ikke længere end tidligere skrevet. kun en masse ideer som ikke helt er kommet på papir. men til gengæld kigger jeg en masse på jeres vidunderlige tråde, og bliver helt stresset af alle jeres super ideer, og planlægning som er så langt fremme.

dette forum er virkelig et frirum for mig. jeg troede kun det var mig, der gik helt i spåner og kuler over at være kommende brud.

er der nogen der har erfaring med at lave bryllupskagen selv? bliver det for meget, jeg tænker på alle de andre ting der også skal ordnes lige op til.

knus nanna

0

Del dette indlæg

:balloon: Hej.

Læste lige i Shibas tråd at du søgte steder for køb af topfigurer!

Jeg købte i sin tid min her

http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=...0&PPC=61608

Og som du kan se er der lidt forskelligt at vælge imellem.

Hilsen Solsikken :boohoo:

tusind tak for linket, solsikken. sikke en masse at vælge imellem, det bliver svært. óg sikke en masse andre skønne ting til inspiration. :griner:-

kh nanna

Selv tak!

Ja man kan blive helt opslugt, og skal tage sig selv gevaldigt i nakken for ikke at købe løs af alt muligt diller daller som man egentlig godt kunne undvære :cheerleader3:

Hilsen Solsikken :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Nanna

Et kæmpe tillykke med jeres forestående Bryllup. Og ikke mindst velkommen her på BK :balloon: det er altid dejligt med endnu en 2008 brud :boohoo:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at du har masser af se til ang dit studie.. Jeg er selv nyudlært sygeplejerske. Blev færdig i Januar, så ved selv hvordan det kan være.

Går du på Sygeplejeskolen i Slagelse? Og hvilket semester er du så på nu? Ønsker dig held og lykke med dit studie...

Med venlig hilsen Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nanna

Et kæmpe tillykke med jeres forestående Bryllup. Og ikke mindst velkommen her på BK :balloon: det er altid dejligt med endnu en 2008 brud :boohoo:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at du har masser af se til ang dit studie.. Jeg er selv nyudlært sygeplejerske. Blev færdig i Januar, så ved selv hvordan det kan være.

Går du på Sygeplejeskolen i Slagelse? Og hvilket semester er du så på nu? Ønsker dig held og lykke med dit studie...

Med venlig hilsen Louise

tak for velkomsten, og også et stort tillykke til dig :cheerleader3:

jeg går i slagelse på 3. sem. så har lang vej endnu. men jeg nyder det...

vh nanna

0

Del dette indlæg

Hej nanna

Jeg har lige igen kikket på din brudekjole under brudekjolesnak og tilbehør. Hvor er den altså flot. Synes du skal lægge den herind i din tråd også. Men lige en ting: Du skal nok lige have rettet datoen for bylluppet der. Der står du skal giftes den 9.7.08 og det er jo ikke rigtigt, for vi skal giftes samme dag jo.

Knus Shiba

0

Del dette indlæg

hej søde shiba.

ja jeg er så glad for den.

jeg ved det med datoen men ved ikke hvordan jeg gør.

ville gerne lave sådan nogle underoverskrifter som mange har gjort, men jeg er virkelig dum til computere......hihi

er du nået videre i din planlægning?

knus nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har fået bestilt et langtslør hjem, med samme broderinger som kjolen. er dog stadig i tvivl om jeg bare vil have et kort eller slet ikke noget. synes det er mange penge at bruge på et slør der bliver klippet i stykker. man kan vel ikke sige til sine gæster de ikke må klippe i det?

her kommer lige et par billeder mere

post-30325-1189685614.jpg

post-30325-1189685632.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Nanna

Jeg tror nok at du skal gå ind i den første tekst du har lavet i tråden, og så trykke edit. Bagefter trykker du "fuld redigering" og så kan du ændre i din overskrift og skrive et under emne. Prøv lige det. Mener at det var sådan jeg gjorde. Vi skal nok finde ud af det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer