FrauBech

Sanni og Jakob 090808

1,563 indlæg i dette emne

Sikke nogle fede sko!!! Jeg bliver helt daarlig!! Jeg er helt klart til dem, der er mere aabne i det, passer jo ogsaa fint naar det er til et sommer bryllup :biggrin: kan ikke lige komme med et endligt bud paa hvilke jeg tror passer bedst til din kjole... :hug:

Ej det var jo ikke meningen at du skulle blive dårlig :jul2:

Men ja jeg synes jo også at de er lækre... Puha det er svært.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanni

Tak for dine raad mht. vaegttab.

Jeg kunne godt taenke mig at begynde paa noget pilates hjemme i stuen ligesom dig. Kan du evt. anbefale en DVD og andre redskaber, som man skal bruge til det? Og hvor kan man koebe det?

Tak for hjaelpen!

Hej søde

Har svaret dig i din tråd...

0

Del dette indlæg

Så er der servietter og andre indkøb :biggrin:

Først servietterne. Den brune serviet er middags størrelse, den hvide som har sådan en perlemors overflade er frokost størrelse. Den brune skal rulles med den hvide uden på, og så skal der et brunt bånd om, og Manilla mærke som bordkort.

post-30270-1196345327.jpg post-30270-1196345348.jpg

De andre ting kommer senere, jeg er nemlig optaget af syge Albert som lige er vågnet....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg læst de sidste 2 sider, fordi jeg faldt over de super flotte sko du har fundet.. de passer jo perfekt til min kjole, hvor tyllet er plisseret - må bare have fundet dem.

Kan forstå du har en god huskeliste, så nu vil jeg tage mig sammen og læse alle 10 sider. Glæder mig :biggrin:

Jamen godt at jeg kan hjælpe helt uden at vide det ;O)

Min huskeliste er i mit allerførste indlæg :jul2:

God fornøjelse med at læse min tråd, håber da at du finde mere du kan bruge....

0

Del dette indlæg

Hej Sanni

Sikke en soed lille soen, du har..selv naar han er syg.

Dejligt med lidt billeder af din ring, servietter og det hele...du har da allerede faaet styr paa en masse :biggrin:

Ja han er dejlig, selvom han er noget klatøjet på billedet, og han får noget udslæt om munden hver gang han er syg, det er meget mærkeligt. Først troede jeg at han var allergisk over for tomater for dem elsker han, men nu har han ikke fået dem i lang tid og udslettet har været kommet og gået, så det er det heldigvis ikke...

Ja jeg har da styr på noget, efterhånden :hug: Og i weekenden har jakob lovet at vi skal se på invitationer.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåååååhr, hvor er han nuttet!!! Og ringen er bare smuk :cheerleader3:

Ja han er skøn, tiltrods for at han har arvet mit temperament, så vi har nogle ture med ham nu hvor han selv vil alting :cheerleader3:

Ja ringen er smuk, det har været Jakobs mormors. Og egentlig skulle hans søster have arvet den, men så besluttede deres mor at det var bedre hvis Jakob brugte den som forlovelses ring. (jeg havde lidt dårlig samvittighed over for min svigerinde, men hun lader til at have det fint med det, så det er jeg ovre)

0

Del dette indlæg

Ja han er skøn, tiltrods for at han har arvet mit temperament, så vi har nogle ture med ham nu hvor han selv vil alting :cheerleader3:

Ja ringen er smuk, det har været Jakobs mormors. Og egentlig skulle hans søster have arvet den, men så besluttede deres mor at det var bedre hvis Jakob brugte den som forlovelses ring. (jeg havde lidt dårlig samvittighed over for min svigerinde, men hun lader til at have det fint med det, så det er jeg ovre)

Nej hvor fint at du har fået ringen. Dejligt med en ring med historie.

0

Del dette indlæg

Nej hvor fint at du har fået ringen. Dejligt med en ring med historie.

Ja det er jeg også glad for :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det altså bare fint ud med servietter og de andre ting du har købt til bordet :cheerleader3:

...og så synes jeg at de sidste 2 billeder du har lagt ind af plisserede sko er topfede :cheerleader3:

Ja det skal nok ende med at blive helt fint....

Ja jeg kan også RIGTIG godt lide dem, men jeg synes sgu stadig at det er svært. Jeg kan ikke helt finde ud af det med de plisseringer... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ØV med lillemanden der er syg. Rigtig god bedring til ham!

Hvad er der lige med de syge børn for tiden :cheerleader3:.

Uhm det kommer til at se nice ud med de brune og og de andre perlemors servietter sammen. Totalt lækker chokoladefarve :cheerleader3:

Ja det er øv, også fordi at han kaster op og så bliver han bare vildt forskrækket fordi at han ikke ved hvad der sker, og han er ikke gammel nok til at vi kan fortælle ham at det er okay og at det nok skal gå over...

Men han havde det åbenbart bedre i dag, Jakob har da i hvert fald besluttet at han var frisk nok til vuggestue. Og det er meget fint, for vi skal nemlig til juletamtam der ovre i aften og det ville være ærgeligt hvis vi blev nødt til at aflyse.

Ja jeg tror også at det bliver rigtigt lækkert, skal bare have fundet båndende nu. De mørkebrune bånd jeg har fundet er enten for mørke eller for lyse, eller også er de i Velour, og det ved jeg ikke lige om jeg synes de skal være...

Nå men det finder vi (læs jeg) vel ud af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har vi købt lidt ind til en prototype til vores invitationer, det skal nok blive rigtigt godt ;O)

Har i øvrigt også købt undertøj, og det sidder super godt, bare lige et minus. Efter at jeg har fået Albert er der ikke meget tilbage af de bryster som altid har været små, så de forsvinder næsten helt i "korsettet", så jeg tror jeg skal ud og finde mig en stropløs vatteret BH ved siden af...

post-30270-1196849228.jpeg

Jakob er ligeglad, han elsker mig som jeg er, men jeg er ikke selv helt tilfreds, og det er jo også vigtigt...

Men i aften skal der pusles med invitationer, og jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle rigtig fine ting du har købt. Rigtig flotte servietter og NICE undertøj, frækt frækt....

Glæder mir til at se udkast til jeres invitationer....

Mange tak, og ja det er frækt, det er bare noget frækkere når man kan fylde det ud ligesom modellen...

Nå pyt, Jakob vil elske det uanset...

0

Del dette indlæg

Det er nogle rigtig fine ting du har købt. Rigtig flotte servietter og NICE undertøj, frækt frækt....

Glæder mir til at se udkast til jeres invitationer....

Mange tak, og ja det er frækt, det er bare noget frækkere når man kan fylde det ud ligesom modellen...

Nå pyt, Jakob vil elske det uanset...

Og det er jo det vigtigste....... Den er virkelig flot :thumbsupsmileyanim:

Må man spørge om prisen på sådan en fræk sag?

Glæder mig da også til at se jeres invitationer :bearhug:

:hug: Sarah

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer