Guest M1974

M & P's bryllup 22 august 2008

2,299 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Som sagt sker der ikke så meget bryllupsrelateret i øjeblikket. Har lige fået endnu en skriftligt svar i dag, sååå hyggeligt :cheerleader3:

I aften skal vi være sammen med nogle gode venner til rødvin og ostehygge, glæder mig :kiss: I morgen tidlig går turen så mod hovedlandet, hvor vi skal besøge Peters MBA skrivemakker og hans familie i Egtved, når vi nu er i Jylland tager vi ned til min moster i Sønderjylland og sover og så går turen hjem søndag, hvor vi skal til noget søndags eftermiddagshygge ting hos en veninde. Nå ja og så skal vi vist også lige nå ud og kigge på et hus..... for 3 søndag i træk ;)

Så der bliver gang i den i weekenden. Har tænkt på om man også snart skal sende receptionsindbydelser ud, har lige modtaget en i dag, til et bryllup 3 uger før vores.

Håber I allesammen får en dejlig weekend, de lover jo dejlige tempraturer :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre, om i nu køber det hus smukke :cheerleader3:

Tror du ikke bare, at de er i god tid, dem du lige har fået invitation fra idag? ;) Men det er selvfølgelig altid rart at få tingene gjort, så fylder de ikke så meget ;)

hav en deeeeeejlig solskinsrig og travl weekend smukke :cheerleader3: møs møs

Tak Smukke, det har været en dejlig weekend, men også ret hård, da vi bare har suset fra sted til sted, så er total død i dag.

Møs møs

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at der er styr på det hele!

Og det lyder som om der er lagt op til en rigtig hyggelig weekend :thumbsupsmileyanim:

Hyg dig med det hele, søde!

Hvor ser I på hus henne?

Kram kram

GOD WEEKEND
Håber du får en dejlig weekend

Tak for jeres god weekend hilsner tøser, håber I selv har haft en rigtig dejlig weekend :thumbsupsmileyanim:

og vi kigger på hus i Værløse, men Mette her synes jo det er meget langt væk fra hendes elskede Kbh ;) griner det er 15 km fra Rådhuspladsen. Men ja det er stadig noget helt anderledes, men som sagt vi kigger kun og så må vi se hvad der sker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey honey...

Smuk buket :thumbsupsmileyanim:

er det sådan din skal se ud?

Kys

Hej selv Hon :cheerleader3:

Ja har jo hele tiden været lidt forelsket i franske anemoner, og så lige denne i en anden zillas tråd. Måske bare i ensfarvet blomster. Ved man kan få nogle i hvid men med lilla toner og de er ret fine :blink:

Møs

0

Del dette indlæg

Hej søde, hvor spændende med hus kiggeri. Og hvor sødt, at Peter ville have, at I skulle poste blanketten sammen :blink:

Super flot buket, du har fundet. Den er da lige dig :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Griner ja det var lidt sjovt med ham og hans posten af attesten ;)

Og ja det er spændende med huskiggeri, nu må vi se, håber der falder lidt mere på plads inden vores ferie :bestwishes:

Kram til dig

0

Del dette indlæg

Hej søde Mette.

Så kom jeg igennem hele din tråd...Man skal jo være opdateret med det hele...

Men bare rolig jeg skal nok lade være med at kommentere det hele som alligevel ligger langt tilbage...

Men er jo nødt til at nævne at jeg ELSKER dine sko...Jeg er selv en mega skofreak, og kan altid finde de famøse undskyldninger for at købe et par mere... :cheerleader3:

Hvor køber du sko henne? Jeg køber nemlig primært i udlandet, eller over nettet, da jeg godt vil have nogle unikke og anderledes end alle andre har... Ja ja, man er vel one of a kind hvis man selv skal sige det... :cheerleader3:

Har egentlig lagt mærke til at vi på mange områder er temmelig ens...Jeg har også den sarteste hud, og går ligeledes til ansigtsbehandling hver 4 uge...Skønt at forkæle sig selv...

Jeg bruger godt nok The Organic Pharmacy til ansigtet og ikke Jurlique som jeg har masser af, til krop og hænder...

Kender du TOP? Har fundet et fantastisk sted hvor man kan få ansigtsbehandling med deres produkter og også få en masse andre fantastiske behandlinger...F.eks, en naturlig botox behandling, som varmt kan anbefales... :loveboard: Det ligger faktisk på Østerbro hvis du er interesseret.

Kørte forresten forbi din kirke igår og tænkte straks på dig...Jeg var til barnedåb derinde sidste sommer og den kirke er bare fantastisk...

Scorede Michael på Park, så synes jo uden tvivl at det er et fantastisk sted :cheerleader3:

Derudover har jeg også lige købt morgengave til Michael og været ude med den store pengepung...Min bedre halvdel ønsker sig nemlig brændende et Breitling ur, og efter at have undersøgt hele Europas priser, købte jeg det på skiferie i påsken i Livigno...Hold da op, der var mange penge at spare... Hvor købte du Peters Rolex????

Måtte faktisk smugle det hjem i mine underbukser, så tolderene ikke fandt det... :denmarkflag: Lignede nok nærmere en Ladyboy som ikke var fuldt om opereret....

Synes det er lidt sjovt, vi har så mange fælles træk...Men det er måske bare mig...

Anyways, har vist svaret dig nogle gange i min egen tråd, inden jeg kome igennem din...

Knus og god dag.. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøvelsesattest

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag lå der sørme allerede brev fra Borgerservice, det kan man da kalde hurtig ekspedition :cheerleader3: :cheerleader3:

Så nu kan vi altså officielt blive gift ;) han var sørme ikke hemmeligt gift et andet sted :cheerleader3:

Lidt hyggeligt at få den ind af døren :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej søde Mette.

Så kom jeg igennem hele din tråd...Man skal jo være opdateret med det hele...

Men bare rolig jeg skal nok lade være med at kommentere det hele som alligevel ligger langt tilbage...

Men er jo nødt til at nævne at jeg ELSKER dine sko...Jeg er selv en mega skofreak, og kan altid finde de famøse undskyldninger for at købe et par mere... :cheerleader3:

Hvor køber du sko henne? Jeg køber nemlig primært i udlandet, eller over nettet, da jeg godt vil have nogle unikke og anderledes end alle andre har... Ja ja, man er vel one of a kind hvis man selv skal sige det... :cheerleader3:

Har egentlig lagt mærke til at vi på mange områder er temmelig ens...Jeg har også den sarteste hud, og går ligeledes til ansigtsbehandling hver 4 uge...Skønt at forkæle sig selv...

Jeg bruger godt nok The Organic Pharmacy til ansigtet og ikke Jurlique som jeg har masser af, til krop og hænder...

Kender du TOP? Har fundet et fantastisk sted hvor man kan få ansigtsbehandling med deres produkter og også få en masse andre fantastiske behandlinger...F.eks, en naturlig botox behandling, som varmt kan anbefales... :loveboard: Det ligger faktisk på Østerbro hvis du er interesseret.

Kørte forresten forbi din kirke igår og tænkte straks på dig...Jeg var til barnedåb derinde sidste sommer og den kirke er bare fantastisk...

Scorede Michael på Park, så synes jo uden tvivl at det er et fantastisk sted :cheerleader3:

Derudover har jeg også lige købt morgengave til Michael og været ude med den store pengepung...Min bedre halvdel ønsker sig nemlig brændende et Breitling ur, og efter at have undersøgt hele Europas priser, købte jeg det på skiferie i påsken i Livigno...Hold da op, der var mange penge at spare... Hvor købte du Peters Rolex????

Måtte faktisk smugle det hjem i mine underbukser, så tolderene ikke fandt det... Lignede nok nærmere en Ladyboy som ikke var fuldt om opereret....

Synes det er lidt sjovt, vi har så mange fælles træk...Men det er måske bare mig...

Anyways, har vist svaret dig nogle gange i min egen tråd, inden jeg kome igennem din...

Knus og god dag..

Puha respekt for at du har været igennem alle siderne :blush:

Er glad for at du kan lide mine sko :denmarkflag: ja jeg er jo også lidt af en freak ;) kan blive helt høj over nye sko. Jeg har faktisk kun prøvet at købe sko over nettet en gang (mine brudesko) er nok lidt nervøs for om størrelser etc passer. Så det bliver mest til indkøb herhjemme og på rejser, der er jeg så til gengæld også rigtig god til det ;)

Organic Pharmacy kender jeg ikke, kun navnet, men det kunne da være jeg skulle prøve at tjekke det ud, det er altid rart med lidt nyt input :cheerleader3: Og må lige se på det der TOP. hvad hedder stedet?

Ja er kirken ikke fin, jeg er også så glad for den og ikke mindst for præsten, hun virker bare så rar, så glæder mig helt til vores samtale med hende. Og ja Park der har vi vist alle prøvet at feste :smolf:

Var du i Livigno i påsken? Hvor boede I henne? Vi var også dernede der, eller dvs vi var der ugen op til påske, vi kørte hjem påskelørdag. Det var min første gang på ski, og jeg elskede det. Fedt at du kunne spare en masse penge dernede på uret, det havde jeg godt hørt man kunne. Peters ur er købt igennem en venindes mand, som har en ven der handler med ure. Tror jeg får det her om et par uger, glæder mig til at se det i virkeligheden, og ikke mindst at give det til ham. Har du ikke et billede af det ur du har købt?

Og tak for din søde besked, det er altid dejligt at komme indtil :cheerleader3:

Kram

0

Del dette indlæg

Prøvelsesattest

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag lå der sørme allerede brev fra Borgerservice, det kan man da kalde hurtig ekspedition :denmarkflag::cheerleader3:

Så nu kan vi altså officielt blive gift ;) han var sørme ikke hemmeligt gift et andet sted :cheerleader3:

Lidt hyggeligt at få den ind af døren :cheerleader3:

Uh, det gik stærkt :loveboard: Vi venter stadig på vores, øv

Tillykke med at I nu har fået lov til at blive gift :cheerleader3::blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh altså - Mette det ser bare godt ud alt det du har lagt ind siden sidst jeg var her!! :blush:

Glæder mig vildt til at se kjolen færdig, for synes du er fantastisk smuk i den mode, og det er jo kun lærred :cheerleader3:

Dine invitationer er godt nok blevet flotte!! Og synes det er SÅ hyggeligt, at I får skriftlige tilbagemeldinger. Synes det er ærgerligt, at det er gået lidt af mode. Synes det var lidt sjovt, at da vi havde sendt vores invitationer ud, var det kun de "ældre", der enten ringede eller sendte brev. Vores venner sendte sms'er :cheerleader3: . Så nu vil jeg gøre en dyd ud af, at svare enten via brev eller ringe når jeg modtager en fin invitation :denmarkflag:

Morgengaven kan han da ikke andet end blive glad for!! :loveboard:

Veninden, der skal synge når du går ind, er bare en rigtig hyggelig idé, og er helt sikker på, at ikke et øje vil være tørt - heller ikke dine :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Prøvelsesattest

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag lå der sørme allerede brev fra Borgerservice, det kan man da kalde hurtig ekspedition :cheerleader3: :cheerleader3:

Så nu kan vi altså officielt blive gift ;) han var sørme ikke hemmeligt gift et andet sted :denmarkflag:

Lidt hyggeligt at få den ind af døren :blush:

Uh, det gik stærkt :loveboard: Vi venter stadig på vores, øv

Tillykke med at I nu har fået lov til at blive gift :cheerleader3::cheerleader3:

Ja de kan godt imponere lidt de kommuner :cheerleader3:

Og ja det er dejligt, så er det officielle da på plads :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg

hey honey-bunny :loveboard:

Tak for igår, dejligt at se dig som altid smukke tøs :cheerleader3:

Da jeg kom hjem kom min kusine og 2 af hendes veninder jo og skulle gøre sig klar til Paradise fest he he.. Så vi havde huset fuldt at 3 18 årige tøser der glattede hår og skiftede tøj og glattede hår og skiftede tøj.. Vildt hyggeligt, og Thomas var ved at gå ud af sit gode skind.. han hvæsede til mig konstant "er de ikke snart færdige??" -Nej skat, sådan noget tager laaang tid :cheerleader3:

Kæmpe mys

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer